Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 28.10.2008

Jak my to robimy – pozycjonowanie w Sunrise System

„Jak wy to robicie??” – pytają nasi klienci na pozycjonowanie. By odsłonić arkana sztuki pozycjonowania, musielibyśmy przeszkolić zainteresowanych, wdrożyć w proces promowania jednej strony i dawać wskazówki co do dalszego postępowania na podstawie przebiegu procesu.

 

Jak wygląda źródło Twojej strony?

 

Taka lekcja trwałaby więc – bagatelka – kilka miesięcy. Analiza, optymalizacja, linkowanie, kontrola, optymalizacja, walka z konkurencją, kontrola, optymalizacja, linkowanie – i tak w kółko. Zresztą, żaden klient tak naprawdę nie chciałby kłopotać się wielomiesięcznym eksperymentem, gdzie pozyskanie efektu wymaga naprawdę złożonej pracy, w którą angażuje się kilka osób. Uchylimy jednak rąbka tajemnicy odnośnie naszej pracy.

Po pierwsze, wykorzystujemy narzędzia do ustalenia słów kluczowych. Pozwala nam ono ocenić, jakie słowa i z jaką częstotliwością wpisują internauci. Jeżeli narzędzie wskazuje, że dana fraza jest bardzo popularna, oznacza to, że trafiliśmy w sedno. Naturalnie, koszt wypromowania takiego słowa jest wprost proporcjonalnie wyższy.

Dzięki doświadczeniu wiemy, że często popularne, „prestiżowe” wyrażenie można wypozycjonować niższym kosztem, po prostu „przemycić” je poprzez inne frazy, tzw. nośniki. Nośnik to nic innego, niż fraza zawierająca wyrażenie prestiżowe – łatwiej i taniej ją wywindować. Korzyść klienta jest więc podwójna: lepiej i mniej.

 

Z ilu witryn prowadzą do niej linki?

 

Po zlustrowaniu wartościowych dla reklamodawcy słów kluczowych bierzemy pod lupę kolejny istotny parametr: naturalne podlinkowanie serwisu. Liczba linków, ich źródło są istotną wskazówką dla pozycjonera: wie dzięki niemu, jakiego supportu w linkowaniu wymaga konkretne strona.

Dalej konieczna jest porządna analiza samej strony, którą należy wypozycjonować. Mimo najlepszych chęci, twórcy i administratorzy stron popełniają niekiedy – zupełnie nieświadomie – pewne błędy, które skutkują słabszą kondycją serwisu w Sieci. Aby namierzyć te niedociągnięcia, korzystamy ze wskazań konsorcjum W3C. Znając błędy, pozycjoner może szybko je zneutralizować, co samo w sobie służy podniesieniu pozycji strony.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55