Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 17.12.2009

CSR w Google

Rosnąca troska o środowisko, wzmocnienie roli pracownika w firmie a także etyka w biznesie doprowadziły do przekształcenia świata biznesu. Cel główny zarządzania firmą nie sprowadza się już tylko do uzyskiwania celów lukratywnych, tak by zaspokoić finansowe potrzeby akcjonariuszy. W odpowiedzi na zmianę systemu wartości dobrego zarządzania powstała koncepcja odpowiedzialności społecznej biznesu. Rozwinięta na szczeblu międzynarodowym, raczkująca na poziomie krajowym, znajduje coraz większe uznanie wśród kadr zarządzających. Może być zaadaptowana zarówno przez małe i średnie przedsiębiorstwa jak i przez korporacje. Społeczna odpowiedzialność przybiera różne postacie, na początku mylona z filantropią i ze sponsoringiem, dziś w najlepszych praktykach jest wdrażana na każdym szczeblu, w każdym dziale. Przyjęty model społecznej odpowiedzialności zależy w dużym stopniu od branży. Idealny model strategii CSR, wchodzi w interakcję z główną strategią na każdym szczeblu firmy, w każdej komórce organizacyjnej.

Dalekowzroczność oraz wartości wyrażone w wizji i misji są podstawą strategicznej odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Mając taką podstawę, firma musi mieć na względzie cztery obszary społecznej odpowiedzialności przedstawione w formie kwadratu.

CSR w Google

Obszary społecznej odpowiedzialności biznesu

Google.org – jak twierdzi samo Google, jest ich filantropijną bronią, którą chcą dać odpowiedź na największe wyzwania globalne.

Jedną z wielu inicjatyw, jaką Google podjęło w ramach CSR, a konkretniej środowiska naturalnego, było stworzenie systemu monitorującego zużycie energii. Badania pokazują, że możliwość rejestracji dziennego zużycia energii, ułatwia oszczędzanie i racjonalne gospodarowanie energią elektryczną. Ma to realne przełożenie liczbowe: 5-15% oszczędności miesięcznie na rachunkach za energię elektryczną.

Dużą barierą wprowadzenia tego projektu, jest warunek konieczny rzetelne zbieranie danych, czyli wyposażenie gospodarstw domowych w aparaturę pomiarową.

CSR w Google

Google PowerMeter

Google PowerMeter jest odpowiedzią na jeden z największych problemów światowych – globalne ocieplenie. Google szuka źródła problemu na najniższym szczeblu, w każdym gospodarstwie. Bo to przecież wszystko od nas się zaczyna…

Źródła: Money.pl , Google Blogspot

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55