Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 17.12.2009

CSR w Google

Rosnąca troska o środowisko, wzmocnienie roli pracownika w firmie a także etyka w biznesie doprowadziły do przekształcenia świata biznesu. Cel główny zarządzania firmą nie sprowadza się już tylko do uzyskiwania celów lukratywnych, tak by zaspokoić finansowe potrzeby akcjonariuszy. W odpowiedzi na zmianę systemu wartości dobrego zarządzania powstała koncepcja odpowiedzialności społecznej biznesu. Rozwinięta na szczeblu międzynarodowym, raczkująca na poziomie krajowym, znajduje coraz większe uznanie wśród kadr zarządzających. Może być zaadaptowana zarówno przez małe i średnie przedsiębiorstwa jak i przez korporacje. Społeczna odpowiedzialność przybiera różne postacie, na początku mylona z filantropią i ze sponsoringiem, dziś w najlepszych praktykach jest wdrażana na każdym szczeblu, w każdym dziale. Przyjęty model społecznej odpowiedzialności zależy w dużym stopniu od branży. Idealny model strategii CSR, wchodzi w interakcję z główną strategią na każdym szczeblu firmy, w każdej komórce organizacyjnej.

Dalekowzroczność oraz wartości wyrażone w wizji i misji są podstawą strategicznej odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Mając taką podstawę, firma musi mieć na względzie cztery obszary społecznej odpowiedzialności przedstawione w formie kwadratu.

CSR w Google
Obszary społecznej odpowiedzialności biznesu

 

Google.org

 

Google.org – jak twierdzi samo Google, jest ich filantropijną bronią, którą chcą dać odpowiedź na największe wyzwania globalne.

Jedną z wielu inicjatyw, jaką Google podjęło w ramach CSR, a konkretniej środowiska naturalnego, było stworzenie systemu monitorującego zużycie energii. Badania pokazują, że możliwość rejestracji dziennego zużycia energii, ułatwia oszczędzanie i racjonalne gospodarowanie energią elektryczną. Ma to realne przełożenie liczbowe: 5-15% oszczędności miesięcznie na rachunkach za energię elektryczną.

Dużą barierą wprowadzenia tego projektu, jest warunek konieczny rzetelne zbieranie danych, czyli wyposażenie gospodarstw domowych w aparaturę pomiarową.

CSR w Google

Google PowerMeter

 

Google PowerMeter jest odpowiedzią na jeden z największych problemów światowych – globalne ocieplenie. Google szuka źródła problemu na najniższym szczeblu, w każdym gospodarstwie. Bo to przecież wszystko od nas się zaczyna…

Źródła: Money.pl , Google Blogspot

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Promocja marki za granicą i spełnienie oczekiwań Klienta – case study ze współpracy z firmą Life Eco Ikona 04:00 min Za pośrednictwem internetu możliwe jest przekraczanie granic - także w biznesie. Odpowiednio prowadzone działania SEO mogą przyczynić się do promocji i zwiększenia rozpoznawalności marki nie tylko na rynku krajowym, ale i zagranicznym. Taki cel udało się osiągnąć firmie Life Eco, która dzięki współpracy z Sunrise System zyskała popularność wśród internautów z Wielkiej Brytanii. Jak udało się nam to zrobić? Zobaczcie sami! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:00 min 17.05.2010 Ten przykład pokazuje, że kreatywność (a także znajomość Google AdWords) się opłaca! Amerykański copywriter Alec Brownstein wpadł na genialny pomysł, aby za pomocą Google AdWords zainteresować swoją osobą najbardziej prestiżowe agencje reklamowe w Nowym Jorku. Co dokładnie zrobił i czy udało mu się uzyskać zamierzony efekt? Na pewno warto poznać jego historię. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Snapchat wprowadza Memories i zmienia User Experience Ikona 03:40 min 11.07.2016 Tym, czym Snapchat wyróżnia się na tle innych portali społecznościowych jest ulotność prezentowanych treści, która przekłada się na ich większą autentyczność. Znikające po odtworzeniu zdjęcia czy filmy stanowią unikalny zapis chwili, naturalny i spontaniczny. Jednak po wprowadzonych w ostatnich dniach zmianach, wszystko to stało się w znacznym stopniu nieaktualne. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700