Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Kupiłeś nową pralkę albo zestaw kosmetyków – i zakup spełnił swoje oczekiwania w znacznie większym stopniu, niż się spodziewałeś. Cena świetna, dowóz szybki, na pewno kupisz tam ponownie. Albo sytuacja odwrotna – dostawca bardzo cię rozczarował. Doliczył niezapowiedziane koszty, a jakość towaru jest godna pożałowania.
W obu przypadkach coraz częściej wyrażamy opinie w Internecie. Blogi, fora, komentowanie publikacji – wszystko to jest przestrzenią nagrody lub zemsty konsumenta…. Podobnie w przypadku biur podróży, hoteli czy restauracji możemy punktować usługi bądź bezlitośnie je ganić. I to są bezcenne informacje dla innych potencjalnych klientów danej firmy – to naturalny PR firmy.
Czy przedsiębiorca ma na to wpływ? Czy można umiejętnie wyeksponować laurki na temat swojej firmy, a odwrócić uwagę internautów od mniej pochlebnych opinii. Można. W SEO możliwe jest wszystko. Bo budowanie wizerunku w Sieci wymaga sieciowych rozwiązań.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: