Kupiłeś nową pralkę albo zestaw kosmetyków – i zakup spełnił swoje oczekiwania w znacznie większym stopniu, niż się spodziewałeś. Cena świetna, dowóz szybki, na pewno kupisz tam ponownie. Albo sytuacja odwrotna – dostawca bardzo cię rozczarował. Doliczył niezapowiedziane koszty, a jakość towaru jest godna pożałowania.
W obu przypadkach coraz częściej wyrażamy opinie w Internecie. Blogi, fora, komentowanie publikacji – wszystko to jest przestrzenią nagrody lub zemsty konsumenta…. Podobnie w przypadku biur podróży, hoteli czy restauracji możemy punktować usługi bądź bezlitośnie je ganić. I to są bezcenne informacje dla innych potencjalnych klientów danej firmy – to naturalny PR firmy.
Czy przedsiębiorca ma na to wpływ? Czy można umiejętnie wyeksponować laurki na temat swojej firmy, a odwrócić uwagę internautów od mniej pochlebnych opinii. Można. W SEO możliwe jest wszystko. Bo budowanie wizerunku w Sieci wymaga sieciowych rozwiązań.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: