Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 08.10.2008

Google Day 2008

Google Day 2008Kojarzymy Google z korporacją, z którą kontakt mamy jedynie (kilkanaście razy dziennie….) poprzez przeglądarkę, wyszukiwarkę, AdWords, Analyticsa, mapy czy newsy. Tymczasem po raz drugi odbyła się w Polsce branżowa impreza Google Day, podczas której przekonałem się, że Google to konkretna instytucja, konkretni ludzie – i konkretna wiedza.

Warszawskie Centrum Expo XXI ugościło licznych zainteresowanych. WarsztatyObok wykładów („A look into our Labs – Innovation at Google”, „Mistrzowie innowacji”, „Konsumpcja mediów – krytyczne zmiany i wyzwania”) na merytoryczną część eventu złożyły się warsztaty poświęcone problematyce istotnej dla praktyków.

 

Jak przebiegło wydarzenie?

 

Do poruszanych wątków należały między innymi: zwiększanie ruchu na stronie dzięki Google AdWords, aplikacje Google w zastosowaniach dla firm, metody mierzenia obecności w Sieci, sposoby na uatrakcyjnienie witryny, badanie potrzeb konsumentów. Nieskromnie mogę stwierdzić, że każdy ze wspomnainych tematów to codzienność naszej firmy – specjaliści Google AdWords dbają o optymalizację kampanii klientowskich, potrafimy lokalizować użytkowników i ich aktywność na stronie, doradzamy przedsiębiorcom w zakresie budowanai i przebudowania stron pod kątem nadrzędnego celu – widoczności w Sieci i przyciągnięcia klientów.

Google Day poszerzyło naturalnie perspektywy – mamy wszelkie dane po temu, by jeszcze intensywniej promować naszych klientów przy wykorzystaniu najnowocześniejszych metod. Przy tym dała się odczuć liczebność naszej branży. SEM i SEO to wręcz gałąź gospodarki – o bezprecedensowej skali rozwoju. I to nie tylko dlatego, że Internet jest coraz ciekawszy i coraz bardziej potrzebny. Bez Google prawdopodobnie Internet nie byłby tym, czym jest obecnie i na co zapowiada się w przyszłości.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Sprzedawaj niewerbalnie – o sile mowy ciała w biznesie Ikona 5:05 min 08.02.2023 W dzisiejszych czasach na rynku jest wiele towarów i usług, po które mogą sięgać konsumenci. Ze względu na bardzo szeroką ofertę, coraz częściej mają trudności z dokonaniem wyboru. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi sprzedawca, który nawiązuje relację z klientem i nakłania do zakupienia proponowanego przez niego produktu. Żeby więź między nimi była możliwa, niezbędna jest komunikacja. Dzielimy ją na werbalną i niewerbalną, czyli tzw. mowę ciała — jest ona szczególnie ważna w biznesie. Dlaczego? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Upload snapa zwiększa sprzedaż? Ikona 01:40 min 15.10.2015 Oryginalne kampanie promocyjne stają się obowiązkowym wymogiem stawianym przez aplikacje mobilne przed reklamodawcami. Również zdjęcia i filmiki wrzucane przez marki na Snapchata muszą być kreatywnie zaprojektowane.Tak jak w przypadku Instagrama, reklamodawcy mają obowiązek tworzyć oryginalne kampanie promocyjne. Marki, które realizują swoje projekty na Snapchacie, publikując tzw. snapy, to między innymi Taco Bell, McDonald' Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 05.05.2017 Nowa odsłona Google Earth udostępnia szereg korzyści sprawiając, że użytkownicy mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy. Warto skorzystać nie tylko z opcji 3D, czyli podziwiania budynków pod każdym możliwym kątem, ale i Odkrywcy - zbioru przewodników po najciekawszych miejscach na całym świecie. Ponadto każde z nich jest opatrzony krótkim opisem, pochodzącym ze sprawdzonych źródeł. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700