Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 08.10.2008

Google Day 2008

Google Day 2008Kojarzymy Google z korporacją, z którą kontakt mamy jedynie (kilkanaście razy dziennie….) poprzez przeglądarkę, wyszukiwarkę, AdWords, Analyticsa, mapy czy newsy. Tymczasem po raz drugi odbyła się w Polsce branżowa impreza Google Day, podczas której przekonałem się, że Google to konkretna instytucja, konkretni ludzie – i konkretna wiedza.

Warszawskie Centrum Expo XXI ugościło licznych zainteresowanych. WarsztatyObok wykładów („A look into our Labs – Innovation at Google”, „Mistrzowie innowacji”, „Konsumpcja mediów – krytyczne zmiany i wyzwania”) na merytoryczną część eventu złożyły się warsztaty poświęcone problematyce istotnej dla praktyków.

Do poruszanych wątków należały między innymi: zwiększanie ruchu na stronie dzięki Google AdWords, aplikacje Google w zastosowaniach dla firm, metody mierzenia obecności w Sieci, sposoby na uatrakcyjnienie witryny, badanie potrzeb konsumentów. Nieskromnie mogę stwierdzić, że każdy ze wspomnainych tematów to codzienność naszej firmy – specjaliści Google AdWords dbają o optymalizację kampanii klientowskich, potrafimy lokalizować użytkowników i ich aktywność na stronie, doradzamy przedsiębiorcom w zakresie budowanai i przebudowania stron pod kątem nadrzędnego celu – widoczności w Sieci i przyciągnięcia klientów.

Google Day poszerzyło naturalnie perspektywy – mamy wszelkie dane po temu, by jeszcze intensywniej promować naszych klientów przy wykorzystaniu najnowocześniejszych metod. Przy tym dała się odczuć liczebność naszej branży. SEM i SEO to wręcz gałąź gospodarki – o bezprecedensowej skali rozwoju. I to nie tylko dlatego, że Internet jest coraz ciekawszy i coraz bardziej potrzebny. Bez Google prawdopodobnie Internet nie byłby tym, czym jest obecnie i na co zapowiada się w przyszłości.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55