Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Aż 72% respondentów deklaruje zaufanie do treści, opinii, wyników wyszukiwania i informacji zawartych w Internecie. Pod tym względem, w Europie, wyprzedzają nas tylko Czesi, których współczynnik zaufania do sieci wynosi 77%. Średnia dla wszystkich europejskich krajów wynosi 49%, zatem polski wynik (72%) wyraźnie przewyższa stopień zaufania do globalnej sieci na Starym Kontynencie. W opinii autorów badania wysoki poziom zaufania do Internetu w Polsce ma związek z wciąż rosnącą popularnością sieci. Co ciekawe w badaniu European Trusted Brands 2010 przeprowadzanym przez Reader’s Digest aż 42% pytanych Polaków wskazało, że jedną z najważniejszych cech ich osobowości jest nowoczesność. To drugi najwyższy wynik w całej Europie. Jeden z największych współczynników zaufania do treści znalezionych w sieci, wciąż rosnąca liczba kont na Facebooku (jest nas więcej niż Norwegów i Finów) i powszechnie deklarowana nowoczesność – oto Polaków portret własny 2010.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: