Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google nie raz zaskakiwało reklamami swoich produktów oraz innowacyjnym podejściem do ich tworzenia. Tym razem firma z Moutain View postanowiła kreatywnie podejść do reklamy swojej przeglądarki Chrome 5 Beta.
Celem reklamy było ukazanie szybkości ładowania się stron internetowych. W trzech konkurencjach, w których Chrome rywalizował z pistoletem na ziemniaki, „falami dźwiękowymi” i piorunem – przeglądarka internetowego giganta okazała się bezkonkurencyjna. Oczywiście reklamę należy traktować z przymrużeniem oka. Uważniejsi internauci zauważyli, że strony www. w dwóch testach ładowane są nie z sieci Internet a z lokalnego dysku. Dlatego pod filmem dodano szczegółowy opis z procesu tworzenia. Jedynie drugi film – Chrome vs. sound był nakręcony przy użyciu strony ładowanej z sieci Internet. Strona http://www.pandora.com była otwierana przy użyciu łącza 15 Mbps.
Nie umniejsza to faktu, że Chrome dzięki zastosowaniu silnika JavaScript (V8) jest jedną z najszybszych przeglądarek internetowych.
Dodatkowy film z produkcji materiału:
Źródło: Chrome Blog
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: