Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 10.05.2010

Kreatywna reklama Google Chrome Beta 5

Google nie raz zaskakiwało reklamami swoich produktów oraz innowacyjnym podejściem do ich tworzenia. Tym razem firma z Moutain View postanowiła kreatywnie podejść do reklamy swojej przeglądarki Chrome 5 Beta.

Celem reklamy było ukazanie szybkości ładowania się stron internetowych. W trzech konkurencjach, w których Chrome rywalizował z pistoletem na ziemniaki, „falami dźwiękowymi” i piorunem – przeglądarka internetowego giganta okazała się bezkonkurencyjna. Oczywiście reklamę należy traktować z przymrużeniem oka. Uważniejsi internauci zauważyli, że strony www. w dwóch testach ładowane są nie z sieci Internet a z lokalnego dysku. Dlatego pod filmem dodano szczegółowy opis z procesu tworzenia. Jedynie drugi film – Chrome vs. sound był nakręcony przy użyciu strony ładowanej z sieci Internet. Strona http://www.pandora.com była otwierana przy użyciu łącza 15 Mbps.

Nie umniejsza to faktu, że Chrome dzięki zastosowaniu silnika JavaScript (V8) jest jedną z najszybszych przeglądarek internetowych.

Dodatkowy film z produkcji materiału:

Źródło: Chrome Blog

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Pozycjonowanie z happy endem – Case study ze współpracy z booktime.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jaki scenariusz przyjąć, by stworzyć kampanię SEO, która kończy się happy endem. Dla klienta booktime.pl napisaliśmy historię o tym, że SEO działa i pomaga w rozwoju firm. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Copywriting – poezja naszych czasów Ikona 02:30 min 11.04.2008 Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO copywriting oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co działo się w marketingu cyfrowym w kwietniu 2022? Ikona 04:15 min 28.04.2022 W minionym miesiącu tematem, który niezmiennie był jednym z najważniejszych i pojawiał się na ustach wszystkich, bez względu na branżę, była agresja na Ukrainie.  Mogliśmy zaobserwować, jak w obliczu takiego wydarzenia zachowują się różne marki na całym świecie. Ponadto wszyscy zastanawialiśmy się, w jaki sposób sytuacja za wschodnią granicą wpływa na marketing, w którym – no właśnie – czy działo się coś innego? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700