Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 03.03.2015

GSP – czyli personalizowana reklama na Twojej skrzynce mailowej

Podstawą skuteczności każdej kampanii jest precyzyjny dobór grupy docelowej. Im lepiej poznamy naszych potencjalnych klientów – ich płeć, wiek, preferencje, zainteresowania – tym łatwiej będzie nam osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Google wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom opracowało zupełnie nowy system reklamowy, umożliwiający emisję reklam graficznych w skrzynkach pocztowych Gmail.com. Szacunkowy zasięg GSP (Gmail Sponsored Promotion) to ok. 4 900 000. Potencjał jest zatem ogromny, ale co ze skutecznością? Czy w świetle tak powszechnego e-mail marketingu,  jest szansa na zainteresowanie reklamą odbiorców? Otóż, tak. A wszystko dzięki bardzo precyzyjnym metodom kierowania, uwzględniającym m.in.:

– lokalizację i język, – wiek i płeć użytkownika, – typ urządzenia, – zainteresowania, – tematy, – słowa kluczowe.

 

Reklamy GSP

Reklamy GSP są bardzo dobrze eksponowane, co znacznie zwiększa szanse na kliknięcia. Można je znaleźć zaraz nad odebranymi wiadomościami. Baner rozwija się po kliknięciu „zajawki”, natomiast kliknięcie w sam baner powoduje  przeniesienie użytkownika bezpośrednio na stronę reklamodawcy.

 

Źródło: adwords-pl.blogspot.com

 

W tym systemie wykorzystany jest model rozliczeń CPC, znany dobrze z klasycznych reklam Google AdWords.  Jego dodatkową zaletą jest fakt, że sam baner można utworzyć za pomocą Galerii Reklam, a jego format będzie automatycznie dostosowany do wielkości rozmiaru ekranu, na którym wyświetla się reklama.

Źródło: adwords-pl.blogspot.com

 

GSP to ciekawa alternatywa dla reklamodawców, którym zależy na precyzyjnej, spersonalizowanej reklamie, atrakcyjnie prezentującej się na każdym urządzeniu. W połączeniu z ciekawym przekazem, trafiającym wprost w nasze gusta – sukces marketingowy niemalże murowany.

Źródło: adwords-pl.blogspot.com

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55