Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:30 min Ikona 11.03.2013

Google Plus – „Sign In”

Czym jest Google Plus Sign-In? To prawie to samo, co popularny już od jakiegoś czasu Facebook Connect. Chcąc zalogować się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej wykorzystującej to rozwiązanie, użytkownik posiadający konto na portalu Facebook (Facebook Connect), lub Google Plus (Google Plus Sign-In) nie musi podawać swojego adresu e-mail, tworzyć hasła, czy wprowadzać innych informacji. Wystarczy jedno kliknięcie i potwierdzenie, by móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności.

 

Bezpiecznie oraz prosto Tak właśnie przebiegać ma logowanie przez konto Google, jak też późniejsze zarządzanie używanymi aplikacjami i udostępnianymi przez nie informacjami. Po kliknięciu „Sign-In” użytkownik zostanie poproszony o zgodę na przekazanie aplikacji wymaganych przez nią danych, zaś następnie będzie mógł określić, dla kogo widoczne będą wysyłane przez nią komunikaty. Ustawienia te będzie można zmienić również w późniejszym czasie za pomocą panelu na koncie Google Plus, bądź aplikacji mobilnej Google Settings w systemie Android.

 

Większa integracja Wprowadzona przez Google opcja „Sign-In” ułatwia także wiele właścicielom witryn i zintegrowanych z nimi aplikacji mobilnych. Po zarejestrowaniu konta na stronie, użytkownikowi zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zainstalowania na jego telefonie odpowiedniej aplikacji. By tego dokonać, trzeba jedynie kliknąć opcję „Install”.

 

Selekcja udostępnianych treści Bardzo wiele aplikacji do których logujemy się np. za pośrednictwem Facebooka „prosi” nas o zgodę na publikowanie na naszej tablicy postów w sposób automatyczny. Specjaliści z Google zapewniają, że osoby korzystające z „Sign-In” będą posiadać pełną kontrolę nas wszelkiego typu udostępnianymi treściami, a także będą mogli łatwo uczynić używaną przez nich aplikację (i generowane przez nią treści) całkowicie niewidocznymi w ich profilu. Google obiecuje też, że nie będzie możliwe zalewanie przez aplikacje tablic spamem.

 

 

Nowość? Ciężko nazwać Google Sign-In całkowitą nowością, gdyż różnic pomiędzy tym rozwiązaniem, a propozycją „Facebook Connect” jest naprawdę niewiele. Traktować należy to raczej jako kolejny krok na drodze konkurencji dwóch internetowych gigantów, o których z pewnością powiedzieć można, że stanowią dla siebie nawzajem inspirację.

 

Źródło: googleplusplatform.blogspot.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 18.03.2013 W Google nieustannie trwają prace nad zwiększeniem jakości wyników wyszukiwania. Wciąż jeszcze w powijakach jest wyszukiwanie obrazem i głosem ale trwają nieprzerwane prace nad udoskonalaniem tych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków Google było zatrudnienie specjalisty z dziedziny sztucznych sieci neuronowych, profesora Geoffrey Hintona. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 21.03.2013 Aplikacja Instagram podbiła serca milionów ludzi na całym świecie. Na początku stycznia udostępniono statystyki: 90 milionów aktywnych użytkowników każdego miesiąca robi wrażenie! Każdego dnia publikują około 40 milionów zdjęć z nałożonym specjalnym filtrem. Czy Instagram zyska sławę na miarę Facebooka? A może to się właśnie dzieje? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 25.02.2013 W ubiegłym roku został zaobserwowany wyraźny wzrost korzystania z Internetu poprzez urządzenia mobilne, bo aż dwukrotny w stosunku do roku poprzedniego. W 2011 roku korzystanie z Internetu w telefonie  deklarowało ok. 6% Polaków, gdzie w 2012 było ponad 14% zdeklarowanych internautów mobilnych. W roku 2011 średnio spędzaliśmy 16 minut dziennie w Internecie, a rok później - aż 29 minut. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700