Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 11.03.2013

Google Plus – „Sign In”

Czym jest Google Plus Sign-In?
To prawie to samo, co popularny już od jakiegoś czasu Facebook Connect. Chcąc zalogować się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej wykorzystującej to rozwiązanie, użytkownik posiadający konto na portalu Facebook (Facebook Connect), lub Google Plus (Google Plus Sign-In) nie musi podawać swojego adresu e-mail, tworzyć hasła, czy wprowadzać innych informacji. Wystarczy jedno kliknięcie i potwierdzenie, by móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności.

 

Bezpiecznie oraz prosto
Tak właśnie przebiegać ma logowanie przez konto Google, jak też późniejsze zarządzanie używanymi aplikacjami i udostępnianymi przez nie informacjami. Po kliknięciu „Sign-In” użytkownik zostanie poproszony o zgodę na przekazanie aplikacji wymaganych przez nią danych, zaś następnie będzie mógł określić, dla kogo widoczne będą wysyłane przez nią komunikaty. Ustawienia te będzie można zmienić również w późniejszym czasie za pomocą panelu na koncie Google Plus, bądź aplikacji mobilnej Google Settings w systemie Android.

 

Większa integracja
Wprowadzona przez Google opcja „Sign-In” ułatwia także wiele właścicielom witryn i zintegrowanych z nimi aplikacji mobilnych. Po zarejestrowaniu konta na stronie, użytkownikowi zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zainstalowania na jego telefonie odpowiedniej aplikacji. By tego dokonać, trzeba jedynie kliknąć opcję „Install”.

 

Selekcja udostępnianych treści
Bardzo wiele aplikacji do których logujemy się np. za pośrednictwem Facebooka „prosi” nas o zgodę na publikowanie na naszej tablicy postów w sposób automatyczny. Specjaliści z Google zapewniają, że osoby korzystające z „Sign-In” będą posiadać pełną kontrolę nas wszelkiego typu udostępnianymi treściami, a także będą mogli łatwo uczynić używaną przez nich aplikację (i generowane przez nią treści) całkowicie niewidocznymi w ich profilu. Google obiecuje też, że nie będzie możliwe zalewanie przez aplikacje tablic spamem.

 

 

Nowość?
Ciężko nazwać Google Sign-In całkowitą nowością, gdyż różnic pomiędzy tym rozwiązaniem, a propozycją „Facebook Connect” jest naprawdę niewiele. Traktować należy to raczej jako kolejny krok na drodze konkurencji dwóch internetowych gigantów, o których z pewnością powiedzieć można, że stanowią dla siebie nawzajem inspirację.

 

Źródło: googleplusplatform.blogspot.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55