Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona 21.03.2013

Cześć, jestem Asia i jeszcze nie zrobiłam zdjęcia w Instagramie

Instagram jak wirus atakuje konta użytkowników na Twitterze i Facebooku. To kolejna szansa dla tych gigantów na zarobienie jeszcze większych pieniędzy, a dla internautów – na dzielenie się swoimi przeżyciami za pomocą publikowania stylizowanych zdjęć. Każdy zna powiedzenie, że jeśli kogoś nie ma na Facebooku, to nie istnieje. Czy niedługo przyjmie się stwierdzenie, że jeśli nie zrobiłeś zdjęcia w Instagramie, to nie jesteś cool?

 

Instagram – najważniejsze informacje

Początkowo aplikacja była dedykowana na iPhone’y. Dzięki powstaniu serwisu społecznościowego dziś może z niej korzystać każdy. Według twórców, Instagram trafia w konkretną grupę użytkowników Internetu – osób zainteresowanych fotografią, pragnących szybko i, co ważne, mobilnie dokonać obróbki wykonanych zdjęć. Złośliwi nazywają użytkowników Instagramu hipsterami, właśnie z racji możliwości stylizacji.

Trzeba stawić czoła prawdzie – Instagram staje się kolejną potęgą na miarę Facebooka. Nietrudno zatem zrozumieć decyzję Marka Zuckeberga o wykupieniu giganta za, bagatela, 715 mln dolarów. Już od prawie roku aplikacja, teraz dostępna także na Androidzie, jest w posiadaniu twórcy Facebooka.

Wzloty i upadki

Od tamtego czasu nie obyło się bez afer. W grudniu poprzedniego roku nowe władze Instagrama poinformowały o zmianie w regulaminie korzystania z serwisu. Zakładała ona, że wszystkie zdjęcia wrzucone na jego serwery są własnością Instagrama, również z możliwością ich wtórnego wykorzystania, a nawet sprzedaży. Oczywiście bez dzielenia się zyskiem. Informacja ta wywołała burzę. Do sądu federalnego w San Francisco trafił pozew zbiorowy przeciw Instagramowi. Właściciele poszli więc po rozum do głowy i wycofali się z planowanych zmian, jednak skutki dało się zauważyć w spadającej liczbie aktywnych użytkowników.

Sceptycy sądzili, że zachwieje to pozycją serwisu w posadach, jednak echo sprawy powoli cichnie. Wiele osób nie wyobraża już sobie funkcjonowania bez możliwości dzielenia się z przyjaciółmi i innymi użytkownikami Instagramu swoim codziennym życiem za pomocą zdjęć.

Dzięki temu wynalazkowi każdy ma okazję poczuć się wyjątkowo i choć na chwilę wcielić w rolę profesjonalnego fotografa. Na zdjęciach w Instagramie wszystko bowiem wygląda inaczej, lepiej. Zwykła kanapka pretenduje do miana dzieła sztuki. A i nasi znajomi jacyś tacy ciekawsi, bardziej cool…

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:30 min 19.08.2009 Zmaksymalizowanie konwersji nie jest prostym zadaniem. Zdobycie, a następnie utrzymanie uwagi użytkownika i zachęcenie go do wykonania konkretnej akcji (np. zakupu, czy zapisania się do newslettera) wymaga sporo pracy. I dobrego planowania! Ale efekty na pewno są tego warte. Podajemy 3 złote zasady tworzenia dobrego landing page'a, czyli naszej strony docelowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO PR na ratunek Ikona 02:00 min 02.12.2009 Czarny PR nie jest niestety zjawiskiem niszowym, skrajnym. Stosunkowo często firmy padają ofiarami takich działań. W jaki sposób można się przed nimi bronić? Czy jest sposób, aby fałszywe opinie nie pojawiały się w wynikach wyszukiwania, które przecież są ustalane algorytmicznie? W tej sytuacji może pomóc SEO PR. Co to takiego? Wyjaśniamy na naszym blogu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 21.08.2008 Konkret: tego chce klient, co potwierdzają specjaliści. Dla konsumenta liczy się przede wszystkim to, jak wybrać to co najlepsze w jak najkrótszym czasie. Pod tę zasadę należy zatem podporządkować wszystkie działania podejmowane w ramach promowania się w Sieci. Skąd takie podejście? Winna jest temu tzw. kultura ZIP. Szybciej, lepiej, efektywniej - to słowa klucze jej przedstawicieli. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700