Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 02:20 min Ikona

Europejski styl polskiej firmy – Termatrans

Poznańskie Targi INSTALACJE odwiedziło w tym roku kilkadziesiąt tysięcy zainteresowanych. Wśród 537 wystawców warto wskazać na firmę Termatrans Sp. z o.o. Co ją tak wyróżnia? Przede wszystkim oferta oparta na urządzeniach o europejskiej renomie – szwedzkiego koncernu SWEP International AB (płytowe lutowane wymienniki ciepła) oraz marki TRANTER (płytowe uszczelkowe wymienniki ciepła). Silnym zapleczem marki jest właściwa promocja akcentująca jakość i profesjonalizm w działaniu. Termatrans jako jedna z pierwszych, uzyskała Aprobatę Techniczną na uszczelkowe wymienniki ciepła, co natychmiast podniosło konkurencyjność produktu. Obiektywnym potwierdzeniem rzetelności firmy jest zaproszenie, we wrześniu 2006 roku do elitarnego grona członków Business Center Club – prestiżowego klubu zrzeszającego setki najlepszych firm, organizacji i instytucji i premiującego etykę oraz zaangażowanego w propagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Fot. Siedziba firmy Wysiłki włożone w zdobycie licencji produktowych, certyfikatów jakości i statusu członka BCC miały na celu nie tylko prestiż, lecz również wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku. Kolejnym przejawem polityki jakości połączonej ze strategią marketingową stało się podjęcie decyzji o pozycjonowaniu firmowego serwisu www, który jest ważnym kanałem komunikacyjnym z klientami i kontrahentami. Pierwszym krokiem w promocji w wyszukiwarkach był dobór wyrażeń, według których internauci wyszukują oferty. W tej kwestii pomocny był dla firmy Termatrans pracownik Sunrise System, który na podstawie analizy trendów wyszukiwania i specyfiki oferty Termatrans pomógł w określeniu fraz. W momencie rozpoczęcia prac, w roku 2006, sytuacja strony nie była zadowalająca – znajdowała się na 50 pozycji w wyszukiwarkach. Pierwszy raport z pozycjonowania diagnozował tę sytuację wyjściową bardzo obrazowo. W związku z tym pozycjoner z Sunrise System wdrożył strategię optymalizacyjną, dzięki której dziś, z perspektywy dwóch lat, witryna Termatransu widoczna jest w pierwszej dziesiątce w odniesieniu do fraz kluczowych – a nawet na 1. miejscu w przypadku dwóch najważniejszych. Poniższa tabela ilustruje historię serwisu pod kątem popularności według kluczowych wyrażeń:

Popularność fraz

Jak to się ma do biznesu? Pozycjonowanie potraktowane jako wsparcie dla działań biznesowych pozwoliło przedsiębiorstwu ekspansywnie wkroczyć na rynek wirtualny. Widoczny wzrost zainteresowania stroną w 2007 roku – w czasie intensywnych prac optymalizacyjnych – to ilościowa weryfikacja skuteczności promocji, której elementem jest marketing w wyszukiwarkach.

Statystyki

Internetowa strategia jest spójna z wizerunkiem wypracowanym na obszarze bezpośredniej komunikacji z otoczeniem rynkowym. Dobra promocja w Sieci, oparta na naturalnych wynikach wyszukiwania, dała Termatransowi siłę przebicia adekwatną do konkurencyjności swojej oferty.

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Beerfingers – świetna reklama za kilka złotych Ikona 02:20 min Czy można reklamować się za kilka złotych i przy tym zyskać niesamowity rozgłos? Beerfingers udowadnia, że można! Dzięki propozycji Sunrise System na korzystne i niedrogie promowanie się w Sieci firma zyskała popularność, a przy tym wzmocniła swoją pozycję w biznesie. Udowadnia zarazem, że najprostsze pomysły okazują się najlepsze - co i my, jako specjaliści pozycjonowania, również z chęcią praktykujemy. Czytaj więcej
Elika w wynikach Ikona 02:05 min Wystarczył rok współpracy z Sunrise System, aby znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania. Indywidualne podejście do klienta oraz szereg różnych usług wzmacniających widoczność w Sieci sprawiły, że strona cieszy się coraz większym zainteresowaniem potencjalnych klientów zainteresowanych materiałami dla elektroinstalatorów i sklepów elektrycznych. Czytaj więcej
Z życia firmy Ikona 03:00 min Wszystko zaczęło się niemal sto lat temu w Anglii, kiedy to brytyjski przedsiębiorca James Halstead stworzył niedaleko Manchesteru firmę POLYFLOR. Od tego czasu biznes rozwija się prężnie, podbijając kolejne rynki europejskie niebywałą jakością wykładzin podłogowych. POLYFLOR nie spoczywa na laurach i stawia na rozwój w każdym aspekcie, co zaowocowało podjęciem współpracy z Sunrise System. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700