Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona

Europejski styl polskiej firmy – Termatrans

Poznańskie Targi INSTALACJE odwiedziło w tym roku kilkadziesiąt tysięcy zainteresowanych. Wśród 537 wystawców warto wskazać na firmę Termatrans Sp. z o.o. Co ją tak wyróżnia? Przede wszystkim oferta oparta na urządzeniach o europejskiej renomie – szwedzkiego koncernu SWEP International AB (płytowe lutowane wymienniki ciepła) oraz marki TRANTER (płytowe uszczelkowe wymienniki ciepła). Silnym zapleczem marki jest właściwa promocja akcentująca jakość i profesjonalizm w działaniu. Termatrans jako jedna z pierwszych, uzyskała Aprobatę Techniczną na uszczelkowe wymienniki ciepła, co natychmiast podniosło konkurencyjność produktu. Obiektywnym potwierdzeniem rzetelności firmy jest zaproszenie, we wrześniu 2006 roku do elitarnego grona członków Business Center Club – prestiżowego klubu zrzeszającego setki najlepszych firm, organizacji i instytucji i premiującego etykę oraz zaangażowanego w propagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Siedziba firmy

Fot. Siedziba firmy Wysiłki włożone w zdobycie licencji produktowych, certyfikatów jakości i statusu członka BCC miały na celu nie tylko prestiż, lecz również wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku. Kolejnym przejawem polityki jakości połączonej ze strategią marketingową stało się podjęcie decyzji o pozycjonowaniu firmowego serwisu www, który jest ważnym kanałem komunikacyjnym z klientami i kontrahentami. Pierwszym krokiem w promocji w wyszukiwarkach był dobór wyrażeń, według których internauci wyszukują oferty. W tej kwestii pomocny był dla firmy Termatrans pracownik Sunrise System, który na podstawie analizy trendów wyszukiwania i specyfiki oferty Termatrans pomógł w określeniu fraz. W momencie rozpoczęcia prac, w roku 2006, sytuacja strony nie była zadowalająca – znajdowała się na 50 pozycji w wyszukiwarkach. Pierwszy raport z pozycjonowania diagnozował tę sytuację wyjściową bardzo obrazowo. W związku z tym pozycjoner z Sunrise System wdrożył strategię optymalizacyjną, dzięki której dziś, z perspektywy dwóch lat, witryna Termatransu widoczna jest w pierwszej dziesiątce w odniesieniu do fraz kluczowych – a nawet na 1. miejscu w przypadku dwóch najważniejszych. Poniższa tabela ilustruje historię serwisu pod kątem popularności według kluczowych wyrażeń:

Popularność fraz

Jak to się ma do biznesu? Pozycjonowanie- potraktowane jako wsparcie dla działań biznesowych pozwoliło przedsiębiorstwu ekspansywnie wkroczyć na rynek wirtualny. Widoczny wzrost zainteresowania stroną w 2007 roku – w czasie intensywnych prac optymalizacyjnych – to ilościowa weryfikacja skuteczności promocji, której elementem jest marketing w wyszukiwarkach.

Statystyki

Internetowa strategia jest spójna z wizerunkiem wypracowanym na obszarze bezpośredniej komunikacji z otoczeniem rynkowym. Dobra promocja w Sieci, oparta na naturalnych wynikach wyszukiwania, dała Termatransowi siłę przebicia adekwatną do konkurencyjności swojej oferty.

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 07:05 min 07.11.2017 "Obrażalski", niecierpliwy, oczekujący wyczerpującej odpowiedzi na swoje potrzeby tu i teraz. Taki jest nowoczesny konsument i dla takiego konsumenta powinniśmy tworzyć swoje strony internetowe. W rezultacie również pozycjonowanie, jak i cała nasza promocja online (i offline), powinna być prowadzona na szerszą skalę. Jak nie pogubić się w wymaganiach użytkownika A.D. 2018? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 17.02.2016 W dzisiejszych czasach odgórne i linearne narracje (telewizja, radio, prasa) coraz bardziej tracą na znaczeniu przy interaktywnym charakterze Internetu. Przyzwyczajonemu do możliwości wywierania wpływu na przebieg wydarzeń odbiorcy warto więc zapewnić wrażenie, że to on decyduje o tym, jakie treści przegląda. Nawet jeśli nie do końca tak jest. W jaki sposób ten trend można przekuć w sukces marketingowy? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 25.01.2011 Google postanowiło jeszcze mocniej wspierać zakupy w Internecie. Śladem bardzo popularnego Groupona (którego nie udało się Google kupić) tworzona jest podobno usługa Google Offers, której celem jest promowanie ...  promocji. Restauracji, hotelów, ośrodków SPA i tym podobne. Czy projekt odniesie sukces? Powstające na świecie konkurencyjne dla Groupona usługi mają szansę na pewien procentowy udział w rynku. Internauci lubią promocje! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700