Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google Analytics to doskonałe narzędzie służące monitorowaniu ruchu na stronie – dostarcza bardzo szczegółowych, a przy tym czytelnych raportów.
Są one użyteczne dla webmasterów, specjalistów od marketingu internetowego, kadry kierowniczej, ale także każdej osoby posiadającej stronę internetową lub nią administrującej.
Zasadniczą korzyścią z raportów z Analyticsa jest poznanie zalet i wad serwisu oraz zwyczajów internautów podczas odwiedzin. Skąd przychodzą? Na jakie podstrony wchodzą? Gdzie zostają najdłużej? Co robią w serwisie? Co ich zachęca, a co zniechęca? Jakie słowa kluczowe służą im do wyszukiwania? Na jakim etapie decydują się na zakupy online lub z nich rezygnują?
Analytics pozwala wyciągnąć wnioski z tych zachowań użytkowników w celu poprawienia budowy, wyglądu, funkcjonalności serwisu Dzięki Google Analytics można uzyskać również dostęp do wymiernych danych: miar e-commerce (np. przychodów, współczynnika konwersji, współczynnika zwrotu z inwestycji), zmiennych poszczególnych segmentów strony.
Aby zainstalować Google Analytics, wystarczy wkleić kod śledzenia Google Analytics (GATC) w dowolnym miejscu kodu HTML strony.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: