Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:05 min Ikona 24.10.2008

Płacisz za kliknięcie – płacisz za klienta

Za co płacisz, decydując się na linki sponsorowane? Takich pytań nigdy dość, dlatego warto ponownie przyjrzeć się opcjom płatności w Google Adwords.

Google AdWords to rewolucja w formie opłat za promocję firmy, produktu, usługi. Najpowszechniejszą i najbardziej ekonomiczną jest w tym wypadku opcja CPC (Cost per click) – płatność za kliknięcie. Nie za wyświetlenie, nie za to, że klient zobaczy Twoją reklamę i adres docelowy Twojej strony. Płacisz za to, że internauta kliknie w link i odwiedzi Twój serwis. I za nic więcej. Oznacza to, że jeżeli Twoja reklama jest wyświetlana i czytana kilkanaście tysięcy razy, a kliknięta będzi raz – zapłacisz za to jedno kliknięcie.

Kilkadziesiąt groszy, kilka złotych – to cena za reklamę. Wygórowana? W przypadku jakiejkolwiek innej reklamy, reklamodawca płaci za to, że została ona stworzona, za to, że JEST. Spot w telewizji, komunikat w radio, ogłoszenie w prasie – płacisz za to, że jest widoczny. Czy ktoś zobaczy albo usłyszy tę reklamę – dla wysokości kosztów nie ma to znaczenia.

Płać za to, za co warto płacić. Za to, co przyniesie kolejną wartość. A kliknięcie = zainteresowanie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 27.10.2008 Co sprawia, że Polki coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Sieci? Ogromnym udogodnieniem jest przede wszystkim... dostępność. W sklepie internetowym zakupy można robić przez całą dobę, korzystać z atrakcyjnych promocji oraz z porównywarki cen, a także zamówić wymarzony produkt w mgnieniu oka. Popularność internetowego shoppingu wcale nas nie dziwi! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:55 min 27.10.2008 Zastanawiasz się, czy Twoja reklama jest widoczna? Zawsze możesz liczyć na szczegółowy raport przygotowany przez menedżera. Na jego podstawie można łatwo i szybko ocenić, czy kampania linków sponsorowanych przynosi zamierzony efekt. Zawiera nie tylko ogólne informacje, ale także szczegółowe dane wskazujące na skuteczność reklamy, adresu URL czy zasięg linku. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:50 min 23.10.2008 Google Analytics to praktyczne narzędzie, które umożliwia śledzenie kampanii linków sponsorowanych. Pozwala na pełną kontrolę podejmowanych działań, a także oddziaływania słów kluczowych. Dzięki niemu wiesz, czy kampania funkcjonuje prawidłowo, a także czy klienci chętnie klikają w linki. Wszystko obrazują dane liczbowe skrupulatnie gromadzone przez Analytics. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700