Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Za co płacisz, decydując się na linki sponsorowane? Takich pytań nigdy dość, dlatego warto ponownie przyjrzeć się opcjom płatności w Google Adwords.
Google AdWords to rewolucja w formie opłat za promocję firmy, produktu, usługi. Najpowszechniejszą i najbardziej ekonomiczną jest w tym wypadku opcja CPC (Cost per click) – płatność za kliknięcie. Nie za wyświetlenie, nie za to, że klient zobaczy Twoją reklamę i adres docelowy Twojej strony. Płacisz za to, że internauta kliknie w link i odwiedzi Twój serwis. I za nic więcej. Oznacza to, że jeżeli Twoja reklama jest wyświetlana i czytana kilkanaście tysięcy razy, a kliknięta będzi raz – zapłacisz za to jedno kliknięcie.
Kilkadziesiąt groszy, kilka złotych – to cena za reklamę. Wygórowana? W przypadku jakiejkolwiek innej reklamy, reklamodawca płaci za to, że została ona stworzona, za to, że JEST. Spot w telewizji, komunikat w radio, ogłoszenie w prasie – płacisz za to, że jest widoczny. Czy ktoś zobaczy albo usłyszy tę reklamę – dla wysokości kosztów nie ma to znaczenia.
Płać za to, za co warto płacić. Za to, co przyniesie kolejną wartość. A kliknięcie = zainteresowanie.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: