Za co płacisz, decydując się na linki sponsorowane? Takich pytań nigdy dość, dlatego warto ponownie przyjrzeć się opcjom płatności w Google Adwords.
Google AdWords to rewolucja w formie opłat za promocję firmy, produktu, usługi. Najpowszechniejszą i najbardziej ekonomiczną jest w tym wypadku opcja CPC (Cost per click) – płatność za kliknięcie. Nie za wyświetlenie, nie za to, że klient zobaczy Twoją reklamę i adres docelowy Twojej strony. Płacisz za to, że internauta kliknie w link i odwiedzi Twój serwis. I za nic więcej. Oznacza to, że jeżeli Twoja reklama jest wyświetlana i czytana kilkanaście tysięcy razy, a kliknięta będzi raz – zapłacisz za to jedno kliknięcie.
Kilkadziesiąt groszy, kilka złotych – to cena za reklamę. Wygórowana? W przypadku jakiejkolwiek innej reklamy, reklamodawca płaci za to, że została ona stworzona, za to, że JEST. Spot w telewizji, komunikat w radio, ogłoszenie w prasie – płacisz za to, że jest widoczny. Czy ktoś zobaczy albo usłyszy tę reklamę – dla wysokości kosztów nie ma to znaczenia.
Płać za to, za co warto płacić. Za to, co przyniesie kolejną wartość. A kliknięcie = zainteresowanie.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: