Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 14.12.2010

Globalny rynek w zasięgu Google

Przy ustalaniu celów kampanii reklamowej w wyszukiwarkach internetowych  jedną  z podstawowych kwestii jest prawidłowy dobór słów kluczowych – tak, by trafić do stricte zainteresowanych odbiorców. Jednym w wykorzystywanych narzędzi jest m.in. Keyword Planner. Narzędzie pozwala m.in. sprawdzić szacowany CPC oraz popularność  wyrażenia kluczowego z ostatnich miesięcy.  Obok wielu atutów tego narzędzia, trzeba zauważyć, że przy planowaniu kampanii na poszczególne kraje nawigacja między wersjami nie należy do najprostszych dla przeciętnego użytkownika.

Dlatego Google stworzyło nowe narzędzie, wykorzystujące z jednej strony silnik narzędzia propozycji słów kluczowych, a dodatkowo usługę Google Tłumacz. Wynikiem tej hybrydy jest narzędzie  Global Market Finder (Narzędzie Analizy Rynków), które w prosty i przejrzysty sposób umożliwia analizę poszczególnych rynków (m.in. G20, UE, Azji, Europy, obu Ameryk itp.).

Jak to działa? Dla przykładu, w przypadku wpisania frazy „zegarki luksusowe” narzędzie nie tylko przetłumaczy je na inne języki, ale również zaproponuje najpopularniejszą odmianę tego wyrażenia. Dzięki prostym tabelom możemy sprawdzić dane statystyczne oraz „Możliwość” – parametr ten ukazuje możliwości rozwoju eksportu w każdym państwie w porównaniu z możliwościami w innych krajach w wybranym regionie.

Przy ocenie tego parametru brana pod uwagę jest liczbę zapytań lokalnych użytkowników oraz koszt kliknięcia (CPC). Dzięki prostemu rozwiązaniu każdy przedsiębiorca otrzymuje przepustkę do eksportu swoich towarów i usług. Google, trochę prowokacyjnie, na swoich stronach przedstawia ideę, jaka przyświecała stworzeniu tego narzędzia: „There are 1.9 billion Internet users worldwide. Wouldn’t you like to add them as customers”

 

Nic dodać, nic ująć.

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:10 min 16.07.2008 Internet przestał być wyłącznie źródłem wiedzy. Obecnie z powodzeniem służy nam jako platforma do kontaktu, wymiany myśli, zakupów oraz, mimochodem, dzielenia się prywatnymi informacjami. Na te ostatnie czyhają hakerzy, pragnący wykorzystać naszą naiwność. Jak się przed nimi uchronić? Przede wszystkim należy zadbać, aby Sieć nie była dziurawa, za pomocą specjalnych zabezpieczeń. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 17.02.2016 W dzisiejszych czasach odgórne i linearne narracje (telewizja, radio, prasa) coraz bardziej tracą na znaczeniu przy interaktywnym charakterze Internetu. Przyzwyczajonemu do możliwości wywierania wpływu na przebieg wydarzeń odbiorcy warto więc zapewnić wrażenie, że to on decyduje o tym, jakie treści przegląda. Nawet jeśli nie do końca tak jest. W jaki sposób ten trend można przekuć w sukces marketingowy? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy można reklamować alkohol w kampaniach Google AdWords? Ikona 01:30 min 14.01.2013 Google AdWords nie jest dla wszystkich. W całym spectrum usług i produktów znaleźć można elementy, które: a) w żadnym razie reklamować w linkach płatnych nie można, b) można pod pewnym warunkami, c) można w krajach, gdy zezwala na to tamtejsze prawo, d) można reklamować zawsze i wszędzie. Dziś zatem o zasadach reklamowych systemu AdWords. Na pierwszy ogień pójdzie alkohol. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700