Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 30.09.2010

Dlaczego Sunrise…?

Do pozycjonowania stron www teoretycznie wystarczy komputer i informatyk orientujący się w sprytnych „sposobach na Google”. Sztuczne zwiększanie parametru PageRank, systemy wymiany linków, agresywne i nieprzemyślane linkowanie, ukrywanie słów kluczowych w kolorze tła, niezgodne z wytycznymi optymalizowanie kodów strony – te i inne metody mimo konsekwencji w postaci filtrów i banów wciąż znajdują zwolenników.

 

Google w ostatnich dniach po raz kolejny zweryfikowało mylne przekonania „sprytnych” pozycjonerów. Modyfikacja algorytmu pod kątem zwiększenia jakości organicznych wyników wyszukiwania spowodowała zniknięcie wielu nieetycznie pozycjonowanych serwisów. Matt Cutts i Kaspar Szymański, odpowiedzialni za monitorowanie jakości wyników, mówią wprost o drodze na skróty: „Czas, wysiłek i pieniądze włożone w SWLe są zmarnowane. Emitowanie linków z SWLi na swojej stronie natomiast może poważnie zaszkodzić jej reputacji i rankingowi”.

 

Ten sam algorytm wynagrodził cierpliwość, budowanie reputacji wśród internautów i inwestowanie w technologie zapewniające systematyczne zwiększanie realnej wartości serwisu.  Dowód? Sunrise System sp. z o.o.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55