Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 06.04.2016

Wirtualna rzeczywistość

Wydawałoby się, że za wejście w wirtualną rzeczywistość trzeba słono zapłacić. Jeśli na rynku pojawia się nowy model okularów VR (ang. virtual reality), zaraz okazuje się, że wciąż pozostaje on w zasięgu naszych marzeń. Cena opiewająca na kilkaset dolarów skutecznie odstrasza. Także wizyta w salonie wirtualnej rzeczywistości wciąż w dużej mierze pozostaje jedynie ciekawostką, a nie regularną rozrywką, która na stałe wpisze się w nasze kalendarze tak jak np. kino.

 

VR – zrób to sam

 

Dla fanów technologii VR i DIY (ang. do it yourself – zrób to sam) Google przygotował nie lada gratkę. Z pomocą gogli Google Cardboard do samodzielnego wykonania, smartfona z systemem Android lub iOS oraz specjalnych aplikacji z Google Play wirtualna rzeczywistość staje się dostępna na wyciągnięcie ręki.

Oczywiście osoby, które uważają, że nie mają zdolności manualnych, mogą zdecydować się na zakup gotowych gogli z certyfikatem Works with Google Cardboard. Nakładka z kieszonką na smartfona dostępna jest już za niecałe 15$.

Lista zakupów gogli Cardborad

 

Samodzielnie wykonanie gogli Cardboard może sprawić nam wiele radości i satysfakcji, dlatego warto pokusić się o skompletowanie kilku niezbędnych przedmiotów i zapoznanie się z instrukcją Google. Niestety instrukcja dostępna jest jedynie w języku angielskim.

Do wykonania gogli Cardborad potrzebne są:

1.    arkusz tektury falistej (fala E) 2.    gumka recepturka (min. długość: 8cm) 3.    pierścieniowy magnes neodymowy (średnica ok. 19mm; grubość ok. 3mm) 4.    pełny magnes ceramiczny (średnica ok. 19mm; grubość ok. 3mm) 5.    2 soczewki (długość ogniskowa 45mm) 6.    2 kawałki rzepu samoprzylepnego (ok. 20mm x 30mm)

Oczywiście, jak to w przypadku DIY, podczas pracy nie musimy trzymać się sztywno reguł. Możemy puścić wodze fantazji i ozdobić nasze gogle rysunkiem, czy też dorobić im okulary wykorzystując do tego papier samoprzylepny. Ograniczeniem jest jedynie nasza wyobraźnia i fundusze, które chcemy przeznaczyć na ten cel.

 

Mam gogle. Co dalej?

 

Po ściągnięciu odpowiednich aplikacji, Cardboard pozwala oglądać zdjęcia i filmy sferyczne, grać w gry VR, poznawać nowe miejsca z Google Expeditions, a od teraz także ćwiczyć swoje umiejętności oratorskie (aplikacja Public Speaking for Cardboard)!

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 06:05 min 01.08.2018 Stworzenie przekonującej infografiki i przedstawienie problemu za jej pomocą jest pod wieloma względami bardziej złożone niż zrobienie tego poprzez tekst. Do dyspozycji mamy niewielki obszar, na którym w spójny i przejrzysty sposób - łącząc elementy graficzne i słowa - musimy przedstawić złożone historie i procesy. Gra jest jednak warta świeczki - choćby dlatego, że infografiki to najchętniej udostępniane w social mediach materiały. Czytaj więcej
Na właściwym miejscu w Google – case study ze współpracy z firmą Mateusz Jurewicz Swimming for life Ikona 4:25 min Strona internetowa wyświetlająca się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania Google to marzenie każdego przedsiębiorcy, któremu zależy na promocji firmy oraz pozyskaniu nowych klientów. Dzięki współpracy z Sunrise System, spełnił je właściciel szkoły pływania Swimming For Life. Chcesz wiedzieć jak to osiągnęliśmy? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 13.05.2016 Minęły już czasy kiedy produkt z metką  „made in Poland” uznawało się za tandetny, mniej wartościowy czy też zwyczajnie obciachowy. Obecnie coraz częściej mamy do czynienia z tak zwanym patriotyzmem konsumenckim – wybieramy wyroby wyprodukowane w Polsce oraz angażujemy się w lokalne akcje, promujące polskość lub krajowych przedsiębiorców. Przejściowa moda? A może rosnąca świadomość konsumentów? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700