Ikona 00:00 min Ikona 24.03.2016

Jednym z najbardziej niezwykłych portali społecznościowych, który został stworzony z myślą o kochających lektury, jest GOODREADS.COM. Dzięki inicjatywie Otis Chandler II oraz  Elizabeth Chandler platforma została powołana do życia na przełomie grudnia 2006 i stycznia 2007 roku. Jej funkcjonalność można przyrównać do niezwykle popularnego w Polsce Filmweb’u, który pozwala użytkownikom nie tylko wystawiać oceny poszczególnym, obejrzanym przez nich filmom, ale również publikować komentarze, czy też tworzyć listy tytułów, do których w najbliższym czasie pragną powrócić.

 

 

Goodreads.com – bo dobrze się czyta…

 

W podobny sposób działa GOODREADS.COM. Zalogowani użytkownicy mogą w każdej chwili uzyskać pełen obraz swojego konta, na którym znajdą ocenione przez nich tytuły książek, oceny wystawione przez znajomych (którzy oczywiście również założyli konto na goodreads.com), recenzje użytkowników, jak i planowane premiery.

 

To jednak nie wszystko. Gdyby portal GOODREADS.COM miał służyć jedynie ocenianiu, zapewne bardzo szybko wyczerpałaby się jego formuła. Bo z czym najbardziej zmagają się miłośnicy książek? Z ostatnią stroną lektury, po której następuje pustka i pytanie: po jaki tytuł teraz sięgnąć?. I tutaj właśnie pomocna okazuje się platforma GOODREADS.COM. Na podstawie naszych ocen, dokonuje ona selekcji tytułów oraz podsyła propozycje wpisujące się w nasz gust wydawniczy. Czasami są to tytuły ulubionego autora, po którego dzieła sięgamy najczęściej. Innym razem – zupełnie nowe odkrycia z ukochanego gatunku. W ten sposób już wielu użytkowników portalu odkryło książki, o których istnieniu nie mieli pojęcia, a które teraz dumnie prezentują w kategorii „ulubione”.

 

GOODREADS.COM to także niezwykle bogata baza, która sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej niezaspokojonych poszukiwaczy. Pomoże w tym intuicyjny interfejs oraz rozbudowane katalogi wraz z funkcjonalną wyszukiwarką. Portal pozwala zapoznać się z najróżniejszymi tytułami w kategorii książek biograficznych, historycznych, fantasy, czy też psychologicznych. Umożliwia też poszukiwanie konkretnej pozycji po nazwisku autora, wyrażeniu z tytułu, a nawet nr ISBN! Przedstawi nam także „książkowe” odkrycia znajomych – może to okaże się inspirujące?

 

Odkrywaj świat książek

 

Ciekawym rozwiązaniem, prezentującym wiele intrygujących i wciągających tytułów są tzw. „Listy”, czyli propozycje najpopularniejszych i najwyżej ocenianych książek w danej kategorii. Jeżeli więc nie mamy planu na lekturowy rok 2016, może warto skorzystać z takiej podpowiedzi?

 

Na koniec warto wspomnieć o dość prozaicznej i oczywistej zalecie GOODREADS.COM, która jednak wymaga podkreślenia. Dzięki tej platformie po prostu PAMIĘTAMY! Ci, którzy są prawdziwymi pasjonatami książek i sięgają po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt tytułów rocznie, doskonale wiedzą, że nie sposób zapamiętać wszystkich pozycji. Ale wówczas, przed zakupieniem nowej książki bądź zamówieniem jej w bibliotece, można po prostu sprawdzić na swoim koncie w GOODREADS.COM, czy już do niej sięgaliśmy i czy styl danego autora nam odpowiadał.

 

GOODREADS.COM to niezwykle przyjemne narzędzie. Doskonale odpowiada na oczekiwania użytkowników, ale nie zapomina także o marketingu i wydawcach zainteresowanych promocją. Również i dla nich znajdzie się przestrzeń do działania.

 

Aktualnie platforma dostępna jest także w postaci aplikacji multimedialnejGoogle Play. Swój dziennik ‘lekturowej’ aktywności można mieć dzięki temu zawsze przy sobie!

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 06.04.2016 Przez wysokie ceny okularów takich jak chociażby gogle Oculus Rift czy hełm HTC Vive technologia VR (ang. virtual reality) nie zwojowała jeszcze światowych rynków. Wirtualna rzeczywistość kusi jednak wielu z nas. Kto nie chciałby przecież samemu doświadczyć symulacji komputerowych przenoszących w światy, które wielu osobom wciąż kojarzą się raczej z science fiction? Jak być na bieżąco z nowinkami technologicznymi bez uszczerbku dla portfela? Google mówi: Zrób to sam! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 07.04.2016 Okazuje się, że sposób, w jaki nasze oczy widzą wyniki wyszukiwania, również uległ znaczącej zmianie. Przeprowadzone dwa lata temu badania eye-trackingowe udowadniają, że Google Golden Triangle przestaje obowiązywać, a my coraz więcej czasu poświęcamy na przeglądanie wyświetlających się stron internetowych. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka, między innymi zmiany w samym sposobie wyświetlania wyników w SERP. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 22.03.2016 Okazuje się, że to, gdzie patrzymy, nie do końca zależy od naszej woli. Dlatego właśnie coraz częściej w marketingu, zarówno tradycyjnym, jak i tym internetowym, wykorzystuje się metodę nazywaną eye-tracking. Właśnie dzięki niej możemy dowiedzieć się, w którą stronę tak naprawdę w pierwszej kolejności kierujemy wzrok, a także gdzie patrzymy najdłużej. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700