Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 24.03.2016

GOODREADS.COM

 

Jednym z najbardziej niezwykłych portali społecznościowych, który został stworzony z myślą o kochających lektury, jest GOODREADS.COM. Dzięki inicjatywie Otis Chandler II oraz  Elizabeth Chandler platforma została powołana do życia na przełomie grudnia 2006 i stycznia 2007 roku. Jej funkcjonalność można przyrównać do niezwykle popularnego w Polsce Filmweb’u, który pozwala użytkownikom nie tylko wystawiać oceny poszczególnym, obejrzanym przez nich filmom, ale również publikować komentarze, czy też tworzyć listy tytułów, do których w najbliższym czasie pragną powrócić.

 

Źródło: Wikipedia

GOODREADS.COM – bo dobrze się czyta…

 

W podobny sposób działa GOODREADS.COM. Zalogowani użytkownicy mogą w każdej chwili uzyskać pełen obraz swojego konta, na którym znajdą ocenione przez nich tytuły książek, oceny wystawione przez znajomych (którzy oczywiście również założyli konto na goodreads.com), recenzje użytkowników, jak i planowane premiery.

To jednak nie wszystko. Gdyby portal GOODREADS.COM miał służyć jedynie ocenianiu, zapewne bardzo szybko wyczerpałaby się jego formuła. Bo z czym najbardziej zmagają się miłośnicy książek? Z ostatnią stroną lektury, po której następuje pustka i pytanie: po jaki tytuł teraz sięgnąć?. I tutaj właśnie pomocna okazuje się platforma GOODREADS.COM. Na podstawie naszych ocen, dokonuje ona selekcji tytułów oraz podsyła propozycje wpisujące się w nasz gust wydawniczy. Czasami są to tytuły ulubionego autora, po którego dzieła sięgamy najczęściej. Innym razem – zupełnie nowe odkrycia z ukochanego gatunku. W ten sposób już wielu użytkowników portalu odkryło książki, o których istnieniu nie mieli pojęcia, a które teraz dumnie prezentują w kategorii „ulubione”.

GOODREADS.COM to także niezwykle bogata baza, która sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej niezaspokojonych poszukiwaczy. Pomoże w tym intuicyjny interfejs oraz rozbudowane katalogi wraz z funkcjonalną wyszukiwarką. Portal pozwala zapoznać się z najróżniejszymi tytułami w kategorii książek biograficznych, historycznych, fantasy, czy też psychologicznych. Umożliwia też poszukiwanie konkretnej pozycji po nazwisku autora, wyrażeniu z tytułu, a nawet nr ISBN! Przedstawi nam także „książkowe” odkrycia znajomych – może to okaże się inspirujące?

 

ODKRYWAJ ŚWIAT KSIĄŻEK

 

 

Ciekawym rozwiązaniem, prezentującym wiele intrygujących i wciągających tytułów są tzw. „Listy”, czyli propozycje najpopularniejszych i najwyżej ocenianych książek w danej kategorii. Jeżeli więc nie mamy planu na lekturowy rok 2016, może warto skorzystać z takiej podpowiedzi?

Na koniec warto wspomnieć o dość prozaicznej i oczywistej zalecie GOODREADS.COM, która jednak wymaga podkreślenia. Dzięki tej platformie po prostu PAMIĘTAMY! Ci, którzy są prawdziwymi pasjonatami książek i sięgają po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt tytułów rocznie, doskonale wiedzą, że nie sposób zapamiętać wszystkich pozycji. Ale wówczas, przed zakupieniem nowej książki bądź zamówieniem jej w bibliotece, można po prostu sprawdzić na swoim koncie w GOODREADS.COM, czy już do niej sięgaliśmy i czy styl danego autora nam odpowiadał.

 

GOODREADS.COM to niezwykle przyjemne narzędzie. Doskonale odpowiada na oczekiwania użytkowników, ale nie zapomina także o marketingu i wydawcach zainteresowanych promocją. Również i dla nich znajdzie się przestrzeń do działania.

Aktualnie platforma dostępna jest także w postaci aplikacji multimedialnejGoogle Play. Swój dziennik ‘lekturowej’ aktywności można mieć dzięki temu zawsze przy sobie!

ŹRÓDŁA:

GoodReads.com, Wikipedia, GooglePlay

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:00 min 27.04.2017 Fałszywe, nieprawdziwe informacje w Google (np. w autouzupełnianiu) były w ostatnim czasie małą plagą. W Stanach Zjednoczonych, wg niektórych obserwatorów, mogły nawet zmienić wynik ostatnich wyborów prezydenckich. Wyszukiwarka nie pozostała jednak bierna i przygotowała swoją odpowiedź: projekt o kryptonimie "Sowa", który ma zwalczać "fake newsy" w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 16.07.2015 Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na zmierzch jednej z flagowych usług ze stajni Google, serwisu Google Plus. Czy jednak tak jest na pewno? A może w najbliższych miesiącach i latach czekają nas inne niespodzianki w związku z tą usługą? Google niechętnie zdradza swoje plany nie tylko w tej kwestii, ale nam udało się zestawić kilka ciekawych informacji i sygnałów związanych z zachodzącą już zmianą w G+. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 15.06.2009 Wyobraź sobie, że wygodnie rozsiadasz się przed ekranem komputera, sięgasz po pilota i... włączasz swój ulubiony program telewizyjny. Prawda, że brzmi kusząco? Enterteinment Media Research i Wiggin przeprowadził badania, z których wynika, że spora część z nas chętnie skorzystałaby z takiego rozwiązania. To również gratka dla reklamodawców, którzy i tu widzą dla siebie szansę. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700