Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:50 min Ikona 16.02.2016

Czy Twój blog ma szansę na sukces?

Sukces blogerek modowych to tylko przykład na to, jak w dobry sposób rozwijać swój talent przez internet. Zaczynały od pisania blogów jakich wiele, a dziś są to już rozbudowane portale z tysiącami aktywnych użytkowników, reklamodawcami i całym zapleczem ludzi odpowiedzialnych za ich prowadzenie. Za sukcesem blogowania stoi kilka ważnych zasad.

 

1. Indywidualizm

 

Autor bloga w tekście wyraża siebie. Obok dobrego stylu ważne są interesujące treści, które zaskoczą czytelnika. Zawsze należy szukać sposobu na zaitrygowanie odbiorcy, nawet jeśli opisywany temat pojawia się już w setkach postów w sieci.

 

2. Grupa docelowa

 

Znajdź i obmyśl profil przeciętnego odbiorcy Twoich tekstów. To pomoże Ci skuteczniej dobierać tematykę treści i z pewnością ułatwi pisanie.

 

3. Dobre nagłówki

 

Naucz się redagować nagłówki postów tak, aby zachęcały do wejścia na stronę i czytania tekstów.

 

4. Systematyczność

 

To podstawa w pisaniu bloga. Regularne wstawianie postów zachęci czytelników do stałego odwiedzania strony. Jeżeli masz słomiany zapał, blog nie jest zajęciem dla Ciebie.

 

5. Relacje z odbiorcami

 

Odpowiadaj na komentarze i bądź aktywnym czytelnikiem innych blogów. Rozbudowana sieć internetowych relacji zwiększy popularność Twojej strony.

 

6. Zachęta do komentowania

 

Pisz tak, aby zachęcać odbiorców do dzielenia się z Tobą swoimi uwagami, pomysłami lub poglądami. Zapraszaj do dyskusji.

 

7. Linkowanie słów kluczowych

 

Korzystaj z opcji podlinkowywania słów kluczowych w treści wpisu. W ten sposób pozwolisz czytelnikowi przenosić się na inne podstrony Twojego bloga. Poprawisz linkowanie wewnętrzne i zwiększysz ilość wyświetleń.Serwis „Jemerced” Jessiki Mercedes Kirschner zajął 1. miejsce w rankingu blogów o modzie przeprowadzonym przez miesięcznik „Press”. Źródło: Press.pl

 

Pisanie Bloga z Pasją

 

Pisanie bloga powinno sprawiać autorowi przyjemność. Opisywanie czegoś co wynika z pasji, przychodzi z łatwością i sprawia satysfakcję. Z pewnością docenią to odbiorcy. Im popularniejszy blog, tym większe szanse na zainteresowanie nim potencjalnych reklamodawców. Tak naprawdę blog nie powinien być pisany wyłącznie z myślą o zarabianiu pieniędzy, a przede wszystkim o zadowoleniu czytelnika. Pamiętajmy, że nieodpowiednia polityka zarządzania stroną (np. umieszczanie nieprzemyślanych reklam lub postów promocyjnych) może skutecznie zniechęcić odbiorcę. A bez niego żaden blog nie przetrwa.

Źródła:

Press.pl Progrupa.webd.pl

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 05.05.2016 Użytkownicy Twittera wychodzą poza Internet! Coraz częściej organizowane są spotkania nazywane przez wszystkich tweetupami, czyli nieformalnymi spotkaniami „ćwierkających” użytkowników. Są one coraz częściej organizowane w różnych miastach Polski, a także wykorzystywane jako narzędzie marketingowe. Dzięki nim wirtualni znajomi mogą w końcu spotkać się również w realnym świecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 27.12.2016 Jeszcze łatwiejszy dostęp do interesujących nas informacji, a także coraz sprawniejsza komunikacja. Gboard czyli nowsza wersja klawiatury od Google, tym razem dostępna jest także na Androida. Poza dotychczasowymi udogodnieniami aplikacja posiada kilka nowości m.in. wbudowaną wyszukiwarkę Google oraz bardzo praktyczną funkcję pisania w kilku językach na raz. Czym jeszcze zaskoczy nas Gboard? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 28.07.2014 Mimo pojawiających się głosów na temat tego, jakoby Facebook przeżywał kryzys i w najbliższej przyszłości miał stracić znaczną część użytkowników, jak na razie nic nie wskazuje na to, aby podejrzenia te miały się potwierdzić. Przeciwnie – portal w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem ludzi na całym świecie i stara się utrzymać pozycję lidera, zaskakując nas kolejnymi udogodnieniami. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700