Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 16.02.2016

Czy Twój blog ma szansę na sukces?

Sukces blogerek modowych to tylko przykład na to, jak w dobry sposób rozwijać swój talent przez internet. Zaczynały od pisania blogów jakich wiele, a dziś są to już rozbudowane portale z tysiącami aktywnych użytkowników, reklamodawcami i całym zapleczem ludzi odpowiedzialnych za ich prowadzenie. Za sukcesem blogowania stoi kilka ważnych zasad.

1. Indywidualizm

Autor bloga w tekście wyraża siebie. Obok dobrego stylu ważne są interesujące treści, które zaskoczą czytelnika. Zawsze należy szukać sposobu na zaitrygowanie odbiorcy, nawet jeśli opisywany temat pojawia się już w setkach postów w sieci.

2. Grupa docelowa

Znajdź i obmyśl profil przeciętnego odbiorcy Twoich tekstów. To pomoże Ci skuteczniej dobierać tematykę treści i z pewnością ułatwi pisanie.

3. Dobre nagłówki

Naucz się redagować nagłówki postów tak, aby zachęcały do wejścia na stronę i czytania tekstów.

4. Systematyczność

To podstawa w pisaniu bloga. Regularne wstawianie postów zachęci czytelników do stałego odwiedzania strony. Jeżeli masz słomiany zapał, blog nie jest zajęciem dla Ciebie.

5. Relacje z odbiorcami

Odpowiadaj na komentarze i bądź aktywnym czytelnikiem innych blogów. Rozbudowana sieć internetowych relacji zwiększy popularność Twojej strony.

6. Zachęta do komentowania

Pisz tak, aby zachęcać odbiorców do dzielenia się z Tobą swoimi uwagami, pomysłami lub poglądami. Zapraszaj do dyskusji.

7. Linkowanie słów kluczowych

Korzystaj z opcji podlinkowywania słów kluczowych w treści wpisu. W ten sposób pozwolisz czytelnikowi przenosić się na inne podstrony Twojego bloga. Poprawisz linkowanie wewnętrzne i zwiększysz ilość wyświetleń.Serwis „Jemerced” Jessiki Mercedes Kirschner zajął 1. miejsce w rankingu blogów o modzie przeprowadzonym przez miesięcznik „Press”. Źródło: Press.pl

Pisanie bloga powinno sprawiać autorowi przyjemność. Opisywanie czegoś co wynika z pasji, przychodzi z łatwością i sprawia satysfakcję. Z pewnością docenią to odbiorcy. Im popularniejszy blog, tym większe szanse na zainteresowanie nim potencjalnych reklamodawców. Tak naprawdę blog nie powinien być pisany wyłącznie z myślą o zarabianiu pieniędzy, a przede wszystkim o zadowoleniu czytelnika. Pamiętajmy, że nieodpowiednia polityka zarządzania stroną (np. umieszczanie nieprzemyślanych reklam lub postów promocyjnych) może skutecznie zniechęcić odbiorcę. A bez niego żaden blog nie przetrwa.

Źródła:

Press.pl Progrupa.webd.pl

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55