Ikona 00:50 min Ikona Sunrise System 16.02.2016

Sukces blogerek modowych to tylko przykład na to, jak w dobry sposób rozwijać swój talent przez internet. Zaczynały od pisania blogów jakich wiele, a dziś są to już rozbudowane portale z tysiącami aktywnych użytkowników, reklamodawcami i całym zapleczem ludzi odpowiedzialnych za ich prowadzenie. Za sukcesem blogowania stoi kilka ważnych zasad.

 

1. Indywidualizm

 

Autor bloga w tekście wyraża siebie. Obok dobrego stylu ważne są interesujące treści, które zaskoczą czytelnika. Zawsze należy szukać sposobu na zaitrygowanie odbiorcy, nawet jeśli opisywany temat pojawia się już w setkach postów w sieci.

 

2. Grupa docelowa

 

Znajdź i obmyśl profil przeciętnego odbiorcy Twoich tekstów. To pomoże Ci skuteczniej dobierać tematykę treści i z pewnością ułatwi pisanie.

 

3. Dobre nagłówki

 

Naucz się redagować nagłówki postów tak, aby zachęcały do wejścia na stronę i czytania tekstów.

 

4. Systematyczność

 

To podstawa w pisaniu bloga. Regularne wstawianie postów zachęci czytelników do stałego odwiedzania strony. Jeżeli masz słomiany zapał, blog nie jest zajęciem dla Ciebie.

 

5. Relacje z odbiorcami

 

Odpowiadaj na komentarze i bądź aktywnym czytelnikiem innych blogów. Rozbudowana sieć internetowych relacji zwiększy popularność Twojej strony.

 

6. Zachęta do komentowania

 

Pisz tak, aby zachęcać odbiorców do dzielenia się z Tobą swoimi uwagami, pomysłami lub poglądami. Zapraszaj do dyskusji.

 

7. Linkowanie słów kluczowych

 

Korzystaj z opcji podlinkowywania słów kluczowych w treści wpisu. W ten sposób pozwolisz czytelnikowi przenosić się na inne podstrony Twojego bloga. Poprawisz linkowanie wewnętrzne i zwiększysz ilość wyświetleń.

 

Pisanie bloga z pasją

 

Pisanie bloga powinno sprawiać autorowi przyjemność. Opisywanie czegoś co wynika z pasji, przychodzi z łatwością i sprawia satysfakcję. Z pewnością docenią to odbiorcy. Im popularniejszy blog, tym większe szanse na zainteresowanie nim potencjalnych reklamodawców. Tak naprawdę blog nie powinien być pisany wyłącznie z myślą o zarabianiu pieniędzy, a przede wszystkim o zadowoleniu czytelnika. Pamiętajmy, że nieodpowiednia polityka zarządzania stroną (np. umieszczanie nieprzemyślanych reklam lub postów promocyjnych) może skutecznie zniechęcić odbiorcę. A bez niego żaden blog nie przetrwa.

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:45 min 25.02.2016 Od pewnego czasu funkcjonuje w branży SEO pojęcie content marketingu, które swoją ogromną siłę – z pełną mocą – ukazuje każdorazowo po aktualizacji algorytmu Panda. Głównym celem tego googlowskiego zwierzaka jest pomoc małym oraz średnim stronom, respektującym wysoką jakość, w pojawianiu się wysoko w wynikach wyszukiwania. Ten model działania wielu już realizuje i wdraża z sukcesem w strategie własnych firm, a tymczasem na rynku coraz silniejszy staje się nowy gracz – context marketing. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 26.02.2016 W obecnych czasach reklama ma być tylko bodźcem, który zachęci zainteresowanego do jeszcze głębszej eksploatacji danego zagadnienia i do szukania innych materiałów, które umożliwią poszerzenie wiedzy na temat danego produktu, usługi czy zjawiska. Właśnie ze względu na to każdy marketingowiec w swoich działaniach powinien zadbać o wartościowy i ciekawy content, ponieważ to właśnie on jest kluczem do rozbudzenia realnego zainteresowania. Warto zatem sięgnąć po sprawdzone narzędzia, które pozwolą odnieść sukces na polu reklamy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 28.09.2015 Każdy profesjonalny copywriter wie z jakich komponentów powinien składać się wartościowy tekst. Z pewnością ma świadomość jakie elementy są niezbędne, aby wirtualna treść przełożyła się na realne korzyści. Oczywiście umie wpleść w zdania elementy reklamowe, a ze zdań zbudować logiczną całość. Czasem jednak może się pogubić. Te pięć drogowskazów pomoże znaleźć każdemu drogę do celu. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700