Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 03.03.2009

Wyrafinowane zapytania w Google

Zapytania wpisywane do wyszukiwarki stają coraz dłuższe – tak wynika z badań HitWise, mających na celu procentowe zestawienie klikalności w pozycje wyników po wpisaniu zapytań różnej długości.

 

Długi ogon

 

Z badań wynika, że znaczenia nabierają tzw. długie ogony, czyli zapytania kluczowe dłuższe niż dwa słowa. Interpretatorzy wyników zauważają, że trend ten – wpisywanie coraz dłuższych zapytań – wynika z chęci bardzo precyzyjnego wyrażenia pytania. Niekiedy użytkownicy wyszukiwarki próbują też znaleźć odpowiednie strony, wpisując zapytania podobne do pytań w języku naturalnym.

Internauci intuicyjnie i naocznie przekonują się, że wpisaniu bardzo ogólnego słowa otrzymują wyniki zbyt szerokie, często przypadkowe, a filtrowanie spośród nich odpowiednich stron okazuje się nadmiernie czasochłonne. Dlatego pytania stają się wyrafinowane i mają na celu okrojenie liczby wyników.

Oczywiście, ma to znaczenie dla pozycjonowania. „Długie ogony”, czyli rozbudowane frazy, stają się wartościowym kąskiem z perspektywy speców od marketingu – bo skoro ludzie szukają według określonych fraz, trzeba brać to pod uwagę inwestując w pozycjonowanie!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:00 min 02.12.2015 Od 20 sierpnie do końca listopada biegaliśmy i pedałowaliśmy dla szczytnego celu zebrania pełnej skarbonki złotówek na rzecz akcji Sunrise Dzieciom. Zamierzone 5000 km zostało zebrane bardzo szybko, a do końca rywalizacji trwał pasjonujacy wyścig z czasem - kto wygra w tej honorowej walce o podium sportowych zwycięzców:) Wynik pierwszej trójki wśród naszych pracowników - wg naliczonych w rywalizacji kilometrów - kształtuje się następująco... Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

test Ikona 5:45 min 14.02.2022 Pisanie o miłości nigdy nie jest łatwe, nawet jeśli chodzi o tą na ekranie. To jedno z tych pojęć, które każdy z nas interpretuje na swój sposób. Miłość stanowi ważną część życia, a kiedy przysłowiowe motyle zagoszczą w brzuchu wraz z uczuciem, wcale nie tak łatwo je wypędzić. Luty to miesiąc, który kojarzy się na dwa sposoby – jednym z Walentynkami, a drugim z Tłustym Czwartkiem. Co więcej, te dwie rzeczy doskonale się ze sobą łączą i nazywają miłością do jedzenia. Pozwólcie jednak, że dzisiaj skupię się na uczuciach i reklamie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 32

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak wzmocnić markę działaniami SEO? Ikona 5:00 min 26.09.2023 Przedstawiamy 6 sposobów na to, jak za pomocą SEO zwiększyć widoczność brandu w organicznych wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700