Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 11.05.2009

Pożytek z „długiego ogona” fraz kluczowych

Ktokolwiek zastanawia się nad pożytkiem z rozbudowanych wyrażeń kluczowych, tzw. „długich ogonów”, w pozycjonowaniu, z pewnością zaciekawi się i zainspiruje startującą od maja wyszukiwarką na zapytania w języku naturalnym (póki co, angielskim): Spezify.

 

Spezify

 

Spezify jest wersją beta nowej wyszukiwarki Wolfram Alpha. Zwraca wyniki wyszukiwania na zapytania będące „normalnymi” pytaniami, jakimi posługujemy się w komunikacji międzyludzkiej. W najbliższym czasie Spezify ma zostać rozbudowana o nowe możliwości i dostęp do znacznie większej liczby stron www i plików, w tym muzycznych i video.

Na ile Spezify podbije internautów, nie wiadomo. Jej powstanie jest jednak sygnałem zwrotnym ze strony twórców technologii na tendencje pojawiające się wśród internautów – ich zapytania do wyszukiwarek stają się coraz bardziej precyzyjne, a więc i rozbudowane językowo.

Google już teraz przynosi odpowiedź na takie zapytania w postaci trafnych wyników wyszukiwania. Jeżeli chcemy, by nasza strona pojawiała się przy dokładnych, przemyślanych zapytaniach internautów, pozycjonowanie serwisu pod kątem „długich ogonów” staje się standardem.

Źródło: Spezify

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

3 proste rady jak lepiej korzystać z nowych Map Google Ikona 01:00 min 04.04.2014 Spójrzmy prawdzie w oczy – wszyscy to robimy. Ale czy tak naprawdę wiemy, jak w pełni wykorzystać ten potencjał? Zapraszamy do poznania 3 prostych sztuczek, które pozwalają lepiej, efektywniej posługiwać się nowymi Mapami Google i ich ogromnymi możliwościami. Te proste triki niemal codziennie ułatwiają nam życie. Naturalnie ciekawych funkcji Map Google jest znacznie więcej, przy czym nie wszystkie z nich dostępne są już teraz w Polsce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Helpful Content Update – co warto wiedzieć o aktualizacji Google? Ikona 4:20 min 18.01.2023 Google co jakiś czas raczy nas aktualizacjami algorytmów odpowiedzialnych za rankingowanie stron internetowych. Niektórych z nich w ogóle nie zauważamy, inne potrafią wywołać niemałe trzęsienie ziemi w branży SEO. Z jaką sytuacją mamy do czynienia w przypadku najnowszej aktualizacji algorytmu Google Helpful Content? Co powinniśmy o niej wiedzieć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Nagły wzrost ruchu na stronie – jak zabezpieczyć się przed tym niespodziewanym dobrodziejstwem Ikona 01:35 min 12.03.2012 Czasami zdarza się, że pozornie niezwiązane z charakterem działalności wydarzenie skutkuje wzmożonym ruchem na stronie, a ten w efekcie doprowadza do przeciążenia serwisu i zawieszenia go. Google przygotowało zbiór porad, które wprowadzone w życie, zapobiegną takiemu obrotowi spraw. Kilka z nich wydaje się szczególnie godnych uwagi, również dla pozycjonowania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700