Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google pojawiło się na okładce bieżącego wydania „Newsweeka”, a temat rozwijany jest w tekście pod frapującym tytułem: „Oni rządzą Tobą”.
– gdy 14 maja w skutek przeciążenia serwerów na dwie godziny przestało działać amerykańskie Google, użytkowników sparaliżowało niczym dzieci zagubione w internetowej mgle, a portale opierające się na wejściach z wyszukiwarek chwilowo straciły popularność;
– w nowym wydaniu słownika Webstera pojawił się czasownik „to google” jako synonim przeszukiwania Internetu;
– „na Google zawsze można polegać, bo Google nie ma swojego zdania”;
– Google stworzyło model biznesu zarabiający krocie dzięki temu, że swoje produkty udostępnia … za darmo;
– 63,3% wszystkich zapytań kierowanych do jakichkolwiek światowych wyszukiwarek trafia do Google;
– 87,1% marketerów decydujących się na reklamę w wyszukiwarkach stawia na Google.
Te statystyki to jednocześnie kolejny mocny argument za pozycjonowaniem jako dobrą formą promocji firmy online.
Dzięki zróżnicowanym i bardzo popularnym produktom Google magazynuje różnorodne dane na temat korzystających z nich internautów. Ale… co Google robi z tymi danymi? Wykorzystuje je do sprofilowanego porządkowania milionów informacji – od tekstu przez obrazek po video. Właśnie za to cenimy Google.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: