Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Z badań wynika, że w naszym kraju około 34% dużych przedsiębiorstw i około 6% podmiotów z sektora MSP promuje swoją działalność poprzez organizowanie lub współfinansowanie różnorodnych wydarzeń. Zorganizowanie ciekawej imprezy jest dla każdej firmy ogromnym wyzwaniem, zarówno finansowym, jak i logistycznym, które niesie jednak za sobą wiele wymiernych korzyści. Jest to bowiem kolejny sposób na zapoznanie klienta z marką, a także na zbudowanie z odbiorcą pozytywnych relacji, opartych na więzi emocjonalnej. Dodatkowo jest to doskonała forma reklamy.
Źródło: Marketing przy kawie
Okazuje się, że event marketing straciłby wiele na swojej skuteczności, gdyby nie był wspierany przez media społecznościowe. Większość koncertów, wystaw, czy festiwali posiada swoje własne strony internetowe, a często zdarza się, że dodatkowo tworzy się dla danego przedsięwzięcia tzw. „wydarzenie” na Facebooku. Pozwala to w szybki sposób dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców, którzy mogą dodatkowo dzielić się wiedzą o evencie ze znajomymi.
Dzięki komunikatorom społecznym organizowane przez firmy wydarzenia rozciągają się w czasie. Ankiety i konkursy przygotowane dla uczestników, rozpalają wyobraźnię internautów na długo przed rzeczywistym rozpoczęciem imprezy. Natomiast po jej zakończeniu uczestnicy mogą dzielić się swoimi wrażeniami, publikując filmiki i zdjęcia nagrane podczas zabawy. Dzięki temu konsumenci nie tylko oswajają się z marką, ale zaczynają ją lubić, ponieważ kojarzy im się ona z przyjemnymi emocjami.
Firmy, które zainwestują w niestandardowe narzędzia marketingowe z pewnością wzbudzą zainteresowanie wśród wielu odbiorców, zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.
Źródło: Marketing przy kawie
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: