Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 5:00 min Ikona

Jet Line – reklama outdoorowa… w Internecie!

W przeciągu dwóch dekad Jet Line zdobył ogromne doświadczenie, realizując liczne kampanie outdoorowe dla największych polskich reklamodawców. Dogłębna znajomość branży pozwala firmie od 1994 roku kreatywnie podchodzić do kolejnych zleceń, zapewniając jednocześnie profesjonalną obsługę na każdym etapie ich realizacji.

Rozbudowane portfolio Jet Line obejmuje między innymi reklamy wielkoformatowe, atrakcyjne mobilne rozwiązania Airboard, samochody MobiJet, a także niezwykle popularną i efektywną reklamę rowerową JetBike. Jet Line jest także właścicielem Motorway 12×4 m –  ogólnopolskiej sieci tablic o największym formacie klasycznego outdooru, adresowanych do kierowców i pasażerów samochodów podróżujących między głównymi miastami w Polsce i po najważniejszych traktach komunikacyjnych w miastach.

Ogólnopolski zasięg działalności wymaga od Jet Line niezwykle szeroko zakrojonej kampanii promującej własną ofertę. W tym kontekście obecność w Internecie stała się dla firmy warunkiem koniecznym dla dalszego rozwoju i pozyskiwania jeszcze większej liczby Klientów. Od 2012 roku działania online koordynuje Sunrise System w ramach kompleksowych Pakietów SEM Menedżer oraz Concierge.

Charakterystyczną cechą wybranego przez Jet Line rozwiązania jest możliwość osiągnięcia efektu tzw. „synergii”, czyli pomnożenia rezultatów działań prowadzonych równolegle. W przypadku promocji w wyszukiwarkach internetowych było to pozycjonowanie strony internetowej w naturalnych oraz sponsorowanych wynikach wyszukiwania.

Już 2 pierwsze miesiące pracy pozwoliły osiągnąć wymierne efekty w postaci znacznego wzrostu liczby odwiedzin na witrynie, co obrazuje poniższy wykres:

Źródło: Google Analytics

W pierwszym miesiącu, kiedy zmiany optymalizacyjne były dopiero systematycznie wdrażane, udało się osiągnąć poziom 746 odwiedzin. Z kolei maj 2012 roku obrazuje pierwsze pełne efekty prowadzonej kampanii, kiedy to odnotowano aż 1743 wizyty na stronie Jet Line. Jest to wzrost o ponad 130% w przeciągu zaledwie jednego miesiąca!

W ramach pracy nad poprawieniem pozycji strony www.jetline.pl dla wybranych wyrażeń kluczowych, przeprowadzono szereg prac optymalizacyjnych mających na celu dostosowanie jej do wymagań wyszukiwarki Google, a także oczekiwań użytkowników. Poprawiona została m.in. sekcja head, linki wewnętrzne, usunięto pojawiające się błędy, a także wdrożono treści nasycone wybranymi frazami kluczowymi.

Wszystkie te działania miały na celu wprowadzenie witryny Klienta na pierwszą stronę wyników wyszukiwania, co udało się zrealizować dla wszystkich fraz już w drugim miesiącu współpracy. Równolegle prowadzona kampania linków sponsorowanych AdWords generowała dodatkowy, wartościowy ruch na stronie, przekładający się na jeszcze większe zainteresowanie ofertą reklamy outdoorowej firmy Jet Line.

W 2013 roku niezwykłym sukcesem zakończyła się akcja promocyjna rowerów reklamowych JetBike. Jest to nośnik sezonowy, dedykowany przede wszystkim akcjom w okresie maj – październik, dlatego też ważne jest wzmocnienie działań sprzedażowych w określonym momencie roku. Między innymi dzięki większej aktywności online, szybciej osiągnięto założony poziom sprzedaży. Był to efekt trafnie dobranych wyrażeń oraz kampanii linków sponsorowanych, prowadzonej przez doświadczonego, certyfikowanego specjalistę Google AdWords.

Na przestrzeni kolejnych miesięcy warunki współpracy Sunrise System z Jet Line nieustannie się zmieniały w odpowiedzi na ewoluujący rynek oraz potrzeby promocyjne firmy. Zmieniający się zestaw fraz kluczowych, konieczność ciągłej optymalizacji kampanii AdWords pod kątem aktualnych wymagań wymagały stałej kontroli i korekty prowadzonych działań, przy czym efekt zawsze był ten sam: wysokie pozycje i zawsze wysokie zainteresowanie stroną internetową firmy Jet Line.

Nie po raz pierwszy potwierdza się, że silna obecność firmy w Internecie przekłada się na zyski nie tylko wizerunkowe, ale także wymierne w postaci zwiększonej liczby Klientów. Efekt ten jest szczególnie widoczny w ramach działań zakrojonych na szeroką skalę, wykorzystujących połączone siły kilku form promocji czyli takich, jakie przewiduje Pakiet SEM Concierge.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:55 min 06.11.2018 Uniwersalny sposób na stworzenie treści dla każdej branży i na każdą stronę? Nie, to nie chwyt marketingowy, a faktyczna metoda ułatwiająca pisanie na strony i podstrony. Korzystając ze szkieletowej metafory wyjaśniamy, jak skonstruować tekst na podstawie produktu i oczekiwań klienta, jak wypełnić go treścią, a wreszcie – jak używać słów kluczowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 16.05.2013 Wielu menadżerów wybierając strategię marketingową dla swojej firmy  ogranicza się do jednego z dwóch podstawowych kanałów : pozycjonowania w wynikach organicznych albo kampanii AdWords. Jest to jeden z podstawowych błędów wynikający głównie z nieznajomości zachowań internautów w procesie wyszukiwania informacji w Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 05.01.2017 W życiu jest tak, że im więcej czegoś mamy, tym bardziej jesteśmy narażeni na przesyt, a co za tym idzie na jego negatywne skutki. Jak złapać odpowiedni balans na płaszczyźnie zawodowej? Z pracą jest jak z wieloletnim partnerem – krótka rozłąka może wzbudzić w nas tęsknotę i na nowo rozbudzić pożądanie. Przeczytajcie kilka słów o tym, dlaczego warto oraz jak zatęsknić za pracą, nieco ją ożywić, a nawet… zafascynować się nią. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700