Ikona 4:50 min Ikona Magda Drajkowska 13.01.2023
Szacunek, poważanie, profesjonalizm – z tymi wartościami chce być kojarzona każda firma, niezależnie od profilu biznesowego. Wizerunek organizacji oparty na uznaniu w środowisku profesjonalistów oraz dobre opinie klientów budzi pozytywne skojarzenia. Sprawia, że organizacja przyciąga zarówno nowe talenty, jak i nowych partnerów biznesowych i klientów.

 

Wizerunek firmy tworzy zespół

 

W Sunrise System przykładamy ogromną wagę do budowania pozytywnego wizerunku jako pracodawcy i partnera w biznesie. Efekty, jakie osiągamy na tym polu, są owocami naszej kultury pracy. Wierzymy, że to właśnie od codziennej pracy każdego członka zespołu zależy, jak marka jest postrzegana wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Dużą wagę przykładamy do promowania w Sunrise System od samego serca firmy wspólnych wartości oraz misji naszej organizacji, którą jest wspieranie rozwoju biznesów klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych technologii i dopasowanych rozwiązań marketingu online. 

 

Tym, co jednak szczególnie nas cieszy jako pracodawcę, są pozytywne opinie naszych pracowników dotyczące m.in. atmosfery, jaka panuje w zespołach czy możliwości rozwoju i licznych szkoleń. Wykazały to pozytywne wyniki badań EVP  (ang. Employee Value Proposition, czyli zestawu charakterystycznych cech naszej  marki)  oraz eNPS ( ang. Employee Net Promoter Score, czyli ocena poziomu zadowolenia i przywiązania pracownika do miejsca pracy).

Mamy wielkie szczęście, że nasz zespół tworzą osoby z pasją, które rozumieją nasze wartości, a do tego zarażają pozytywnym nastawieniem innych, co doskonale pokazują ścieżki kariery naszych pracowników, m.in. Marty, Filipa i Bartłomieja.

 

Czego dowiesz się z internetu o nas?

 

Najpopularniejszym miejscem, do którego zazwyczaj zagląda się w sieci, żeby sprawdzić opinie o firmie, są Mapy Google. Obecnie (stan na styczeń 2023 r.) posiadamy 6 wizytówek firmowych na Mapach Google – odpowiednio do liczby lokalizacji Sunrise System. Sumując opinie ze wszystkich sześciu, odnotowaliśmy aż 888 wypowiedzi klientów na temat współpracy z nami.

W przeważającej mierze są to pozytywne komentarze dotyczące nie tylko pozycjonowania czy reklam PPC, ale w bardzo dużej mierze samej jakości obsługi, co jest dla nas ogromnym powodem do dumy.

Jesteśmy doceniani za profesjonalne podejście we współpracy oraz zaangażowanie w znalezienie rozwiązania dla klienta, niezależnie od branży, w której działa. Klienci podkreślają dobry kontakt z naszej strony, a także wskazówki, jakie udzielamy im dla poprawy działania i rozwoju ich biznesów.

Prawda jest taka, że nie idziemy po linii najmniejszego oporu – chętnie dzielimy się wiedzą wykraczającą poza pozycjonowanie i obejmującą też inne aspekty szeroko pojętego marketingu internetowego. Pokazują to opinie klientów. Kompleksowa obsługa i profesjonalne doradztwo nie są nam obce.

 Firma Francow Jewelry

Firma e-obuwniczy.pl

Firma Gazda

 

Czy jest jakieś „ale”?

 

Przy blisko 900 opiniach i 5000 obsługiwanych klientach trudno, aby nie zdarzyły się komentarze negatywne. Nie wstydzimy się przyznać, że i takie pojawiły się w wizytówkach na Mapach Google. Za każdym razem podejmowaliśmy się indywidualnych wyjaśnień zaistniałej sytuacji.

 

Opinie klientów są w Sunrise System uważnie śledzone i analizowane, a wszelkie budzące wątpliwości sprawdzamy ze stanem faktycznym.

Zagłębiamy się w proces pozycjonowania, sprawdzamy podjęte działania oraz osiągnięte wyniki i dopiero w odniesieniu do twardych danych odpowiadamy na opinie. Nie działamy pochopnie, nie kierujemy się emocjami, bazujemy na efektach pracy oraz zobowiązaniach, których podjęliśmy się przy nawiązywaniu współpracy.

Monitorowanie negatywnych i pozytywnych opinii klientów pozwala nam stale udoskonalać nasze rozwiązania w obszarze obsługi, pozycjonowania czy copywritingu. Koncentracja na potrzebach klientów, w połączeniu z nowymi technologami i wiedzą specjalistów przekładają się na wysokie noty Sunrise System w Mapach Google, które w zależności od lokalizacji wahają się od 4,3 do 4,9.

Dbamy o nasz wizerunek codziennie

Na wizerunek każdej marki składają się opinie klientów, pracowników, środowiska branżowego. Powstają one pod wpływem doświadczeń, emocji, wyników dostarczanej usługi, np. pozycjonowania marki, kampanii płatnych i analizy konwersji. Uważna obserwacja opinii i ich analiza pomagają z jednej strony pogłębić relacje z klientami, a z drugiej pracować nad stałym doskonaleniem oferty, obsługi oraz realizacji usług.

Jako agencja marketingu internetowego, kładąca szczególny nacisk na SEO, widzimy niezwykłą dynamikę, z jaką ta branża się rozwija oraz coraz większe zrozumienie dla wagi świadczonych przez nas usług wśród klientów.

Chcemy nadal zgodnie z naszą misją i wizją dostarczać jak najlepszych rozwiązań dla klientów, dostosowując je do oczekiwań oraz możliwości budżetowych i opierając się przy tym na ogromnym doświadczeniu w obszarze pozycjonowania, które pozwoliło nam pokonać niejedną przeszkodę w ciągu ostatnich 19 lat.

Magda – doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, ekspert w obszarze content marketingu. Związana z branżą SEO/SEM od 10 lat, skoncentrowana na tworzeniu treści online w oparciu o trendy. Fanka social mediów i nowych technologii, uwielbia wyzwania dotyczące języka komunikacji, zachwycona real time marketingiem i czule spoglądająca na obszar employer brandingu. Prywatnie uwielbia  podróże po świecie, długie spacery ze swoimi psami, dobry reportaż do mocnej kawy bez cukru.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym są wartości w organizacji? Ikona 4:00 min 21.04.2023 Czytasz tytuł i myślisz: „Wartości firmowe nikomu nie są potrzebne, to brednie, nowomodny wymysł”? Pozwól mi wziąć je w obronę i zobacz, do czego realnie mogą się przydać. Jeżeli zaś czujesz, że temat wartości firmowych jest Ci bliski, to koniecznie przeczytaj ten tekst i podziel się swoją opinią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zaplanuj kolejny rok zawodowy w zgodzie ze swoimi marzeniami. To możliwe! Ikona 5:35 min 29.12.2022 Koniec roku kalendarzowego zbliża się wielkimi krokami. Właśnie dlatego, w tym artykule podzielę się z Tobą moim sposobem na to, jak podsumować rok zawodowy oraz pokrótce przedstawię Ci jedną ze skutecznych metod, z której korzystam planując pracę na przyszły rok. To doskonały sposób na sprawdzenie swoich dotychczasowych osiągnięć oraz zweryfikowanie błędów, a także punkt zwrotny, jeśli chodzi o wprowadzanie zmian. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj przepis na udaną rozmowę rekrutacyjną Ikona 9:25 min 26.10.2022 Rozmowy rekrutacyjne często powodują stres, składa się na to kilka czynników. Jednak najczęstszą przyczyną jest to, że nie wiemy czego się spodziewać. Zastanawiamy się o co zapyta nas rekruter i jak odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie, tak aby był zadowolony. Mimo, że nie możemy dokładnie przewidzieć jak potoczy się rozmowa, posiadamy szereg cennych wskazówek, które pomogą się przygotować, a co za tym idzie zminimalizować stres. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700