Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 4:50 min Ikona Magda Drajkowska 13.01.2023

Co wpływa na wizerunek firmy?

Szacunek, poważanie, profesjonalizm – z tymi wartościami chce być kojarzona każda firma, niezależnie od profilu biznesowego. Wizerunek organizacji oparty na uznaniu w środowisku profesjonalistów oraz dobre opinie klientów budzi pozytywne skojarzenia. Sprawia, że organizacja przyciąga zarówno nowe talenty, jak i nowych partnerów biznesowych i klientów.

 

Wizerunek firmy tworzy zespół

 

W Sunrise System przykładamy ogromną wagę do budowania pozytywnego wizerunku jako pracodawcy i partnera w biznesie. Efekty, jakie osiągamy na tym polu, są owocami naszej kultury pracy. Wierzymy, że to właśnie od codziennej pracy każdego członka zespołu zależy, jak marka jest postrzegana wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Dużą wagę przykładamy do promowania w Sunrise System od samego serca firmy wspólnych wartości oraz misji naszej organizacji, którą jest wspieranie rozwoju biznesów klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych technologii i dopasowanych rozwiązań marketingu online. 

 

Tym, co jednak szczególnie nas cieszy jako pracodawcę, są pozytywne opinie naszych pracowników dotyczące m.in. atmosfery, jaka panuje w zespołach czy możliwości rozwoju i licznych szkoleń. Wykazały to pozytywne wyniki badań EVP  (ang. Employee Value Proposition, czyli zestawu charakterystycznych cech naszej  marki)  oraz eNPS ( ang. Employee Net Promoter Score, czyli ocena poziomu zadowolenia i przywiązania pracownika do miejsca pracy).

Mamy wielkie szczęście, że nasz zespół tworzą osoby z pasją, które rozumieją nasze wartości, a do tego zarażają pozytywnym nastawieniem innych, co doskonale pokazują ścieżki kariery naszych pracowników, m.in. Marty, Filipa i Bartłomieja.

 

Czego dowiesz się z internetu o nas?

 

Najpopularniejszym miejscem, do którego zazwyczaj zagląda się w sieci, żeby sprawdzić opinie o firmie, są Mapy Google. Obecnie (stan na styczeń 2023 r.) posiadamy 6 wizytówek firmowych na Mapach Google – odpowiednio do liczby lokalizacji Sunrise System. Sumując opinie ze wszystkich sześciu, odnotowaliśmy aż 888 wypowiedzi klientów na temat współpracy z nami.

W przeważającej mierze są to pozytywne komentarze dotyczące nie tylko pozycjonowania czy reklam PPC, ale w bardzo dużej mierze samej jakości obsługi, co jest dla nas ogromnym powodem do dumy.

Jesteśmy doceniani za profesjonalne podejście we współpracy oraz zaangażowanie w znalezienie rozwiązania dla klienta, niezależnie od branży, w której działa. Klienci podkreślają dobry kontakt z naszej strony, a także wskazówki, jakie udzielamy im dla poprawy działania i rozwoju ich biznesów.

Prawda jest taka, że nie idziemy po linii najmniejszego oporu – chętnie dzielimy się wiedzą wykraczającą poza pozycjonowanie i obejmującą też inne aspekty szeroko pojętego marketingu internetowego. Pokazują to opinie klientów. Kompleksowa obsługa i profesjonalne doradztwo nie są nam obce.

 Firma Francow Jewelry

Firma e-obuwniczy.pl

Firma Gazda

 

Czy jest jakieś „ale”?

 

Przy blisko 900 opiniach i 5000 obsługiwanych klientach trudno, aby nie zdarzyły się komentarze negatywne. Nie wstydzimy się przyznać, że i takie pojawiły się w wizytówkach na Mapach Google. Za każdym razem podejmowaliśmy się indywidualnych wyjaśnień zaistniałej sytuacji.

 

Opinie klientów są w Sunrise System uważnie śledzone i analizowane, a wszelkie budzące wątpliwości sprawdzamy ze stanem faktycznym.

Zagłębiamy się w proces pozycjonowania, sprawdzamy podjęte działania oraz osiągnięte wyniki i dopiero w odniesieniu do twardych danych odpowiadamy na opinie. Nie działamy pochopnie, nie kierujemy się emocjami, bazujemy na efektach pracy oraz zobowiązaniach, których podjęliśmy się przy nawiązywaniu współpracy.

Monitorowanie negatywnych i pozytywnych opinii klientów pozwala nam stale udoskonalać nasze rozwiązania w obszarze obsługi, pozycjonowania czy copywritingu. Koncentracja na potrzebach klientów, w połączeniu z nowymi technologami i wiedzą specjalistów przekładają się na wysokie noty Sunrise System w Mapach Google, które w zależności od lokalizacji wahają się od 4,3 do 4,9.

Dbamy o nasz wizerunek codziennie

Na wizerunek każdej marki składają się opinie klientów, pracowników, środowiska branżowego. Powstają one pod wpływem doświadczeń, emocji, wyników dostarczanej usługi, np. pozycjonowania, kampanii płatnych i analizy konwersji. Uważna obserwacja opinii i ich analiza pomagają z jednej strony pogłębić relacje z klientami, a z drugiej pracować nad stałym doskonaleniem oferty, obsługi oraz realizacji usług.

Jako agencja marketingu internetowego, kładąca szczególny nacisk na SEO, widzimy niezwykłą dynamikę, z jaką ta branża się rozwija oraz coraz większe zrozumienie dla wagi świadczonych przez nas usług wśród klientów.

Chcemy nadal zgodnie z naszą misją i wizją dostarczać jak najlepszych rozwiązań dla klientów, dostosowując je do oczekiwań oraz możliwości budżetowych i opierając się przy tym na ogromnym doświadczeniu w obszarze pozycjonowania, które pozwoliło nam pokonać niejedną przeszkodę w ciągu ostatnich 19 lat.

Magda – doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, ekspert w obszarze content marketingu. Związana z branżą SEO/SEM od 10 lat, skoncentrowana na tworzeniu treści online w oparciu o trendy. Fanka social mediów i nowych technologii, uwielbia wyzwania dotyczące języka komunikacji, zachwycona real time marketingiem i czule spoglądająca na obszar employer brandingu. Prywatnie uwielbia  podróże po świecie, długie spacery ze swoimi psami, dobry reportaż do mocnej kawy bez cukru.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji – przykłady z różnych dziedzin Ikona 6:00 min 21.04.2023 W poprzednim tekście przedstawiłem podstawowe informacje dotyczące sztucznej inteligencji i ChatGPT. W tym artykule zajmuję się tematem bardziej szczegółowo, omawiając możliwości, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem narzędzi z klasy AI. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Telewizor daj mi, luby! Czyli o najnowszych trendach w korzystaniu z YouTube Ikona 02:40 min 10.05.2017 Ci, którzy wieszczyli śmierć telewizji kosztem bujnego rozkwitu Internetu, mogą się srogo rozczarować. Statystyki dotyczące użytkowników YouTube’a (wykonane przez witrynę Brandcast) wskazują na nowe tendencje dotyczące oglądania filmów z pomocą tego popularnego portalu. Zamiast przesiadywać przed komputerem, wolimy wykorzystać inne, niemal spisane na straty medium. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:35 min 15.07.2013 Grany właśnie na ekranach kin film „Stażyści” przypomniał wszystkim o aranżacji przestrzeni w siedzibie Google INC. Gigant z Kalifornii pokazał, jak pomysłowo można zaprojektować wnętrze biura. Kreatywne breakout roomy, miejsca do relaksu, czy rekreacji, a także darmowe restauracje to trendy, które znajdują wielu naśladowców. Również w Polsce. Jednym z nich jest Sunrise System. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700