Ikona 02:00 min Ikona 02.02.2016

Dotychczas największą popularnością Snapchat cieszył się wśród nastolatków – to oni, od samego początku, byli jej głównymi odbiorcami i użytkownikami. Jednak Snapchat okazał się w praktyce narzędziem, z którego z przyjemnością korzysta nie tylko młodzież. Podążając za zmieniającymi się trendami oraz oczekiwaniami stale poszerzającego się grona odbiorców firma zdecydowała się na rozbudowę funkcji aplikacji, dzięki czemu daje ona dzisiaj możliwość nie tylko przesyłania zdjęć czy krótkich filmów, ale przede wszystkim pozwala na komunikowanie się.

 

Co się zmieniło? Co się zmieni niebawem?

 

Zmieniło się przede wszystkim grono odbiorców aplikacji i to właśnie zachęciło jej twórców do dalszej rozbudowy oraz dostosowania do potrzeb użytkowników w różnym wieku. Przez ostatni okres wyjątkową popularnością cieszyła się m.in. funkcja czata, jednak już teraz słychać głosy, iż samo jej pojawienie się nie będzie ostateczną zmianą. Lada moment, dzięki kolejnym update’om, Snapchat pozwoli nam czatować nie tylko poprzez wiadomości tekstowe, przesyłane zdjęcia i filmy, ale również naklejki, stanowiące obrazkowe uzupełnienie komunikatów. Warto zauważyć, że naklejki cieszą się ogromną popularnością na Facebooku i są z chęcią wykorzystywane w trakcie rozmów prywatnych czy też w charakterze uzupełnienia dla komentarza wstawianego pod postem znajomego.

W najbliższych planach pozostaje także zwiększenie dostępności do komunikacji audio-video. Obecnie taka konferencja między użytkownikami możliwa jest tylko wtedy, kiedy w tym samym czasie korzystają oni ze Snapchata. W wielu sytuacjach takie rozwiązanie staje się więc barierą, nie zaś funkcjonalnym narzędziem komunikacji. Cały czas trwają więc prace nad praktycznym rozwiązaniem. Propozycji jest wiele, żadna zaś nie została oficjalnie potwierdzona. Użytkownikom i fanom Snapchata pozostaje więc cierpliwie czekać.

 

Dla kogo ma to znaczenie

 

W związku z dostrzegalnymi zmianami pada wiele pytań o ich zasadność – praktycznie nie wnoszą one do życia użytkowników aplikacji nic nowego. Wideokonferencje możliwe są przecież dzięki funkcjonalnym aplikacjom na smartfona. Kto więc może najwięcej skorzystać z takiego rozszerzenia i rozbudowy Snapchata? Przede wszystkim firmy, marki oraz podmioty, które korzystają z aplikacji w celach promocyjnych. Zdobędą one kolejny kanał komunikacji z użytkownikiem, a jak wiadomo: komunikacja bezpośrednia, ukierunkowana na jednego odbiorcę, niezawierająca informacji skierowanej do mas, jest o wiele skuteczniejsza i bardziej perswazyjna. W obecnym kształcie Snapchata biznes ma na pewno znacznie utrudnione zadanie – taka zmiana z pewnością zostanie więc doceniona przez kreatywnych przedsiębiorców i odpowiednio przez nich wykorzystana. Wystarczy spojrzeć na stale rozwijający się Instagram, który z miesiąca na miesiąc okazuje się coraz przychylniejszy wszelkim działaniom marketingowym.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Instagram w Polsce i na świecie Ikona 03:10 min 24.02.2016 W naszej ekshibicjonistycznej kulturze, gdzie każde bardziej lub mniej istotne wydarzenie musi zostać udokumentowane w myśl zasady „pics or it didn’t happen”, taki produkt nie mógł się nie sprzedać. Instagram istnieje od 2010 roku, a obecnie korzysta z niego miesięcznie ok. 400 milionów użytkowników na całym świecie. W Polsce jest ich ponad 2 miliony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kwiecień plecień… czyli słów kilka o zmianach na Instagramie i Facebooku Ikona 03:20 min 04.04.2016 Zarówno miłośnicy social mediów, blogerzy, jak i marki wykorzystujące potencjał portali społecznościowych do budowania wizerunku firmy muszą w swoich najbliższych planach uwzględnić… ZMIANY. Kwiecień to zdecydowanie czas wzmożonego ruchu, który już teraz możemy zauważyć – zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Czy wiosenna odwilż przyniesie drastyczne zmiany czy jedynie ledwo zauważalne modyfikacje? Czy będą one miały znaczenie tylko dla użytkowników indywidualnych, czy wpłyną na dotychczasowe działania marketingowe wielkich korporacji? Warto już teraz przyjrzeć się wdrożonym i zapowiadanym udogodnieniom oraz nowościom. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Upload snapa zwiększa sprzedaż? Ikona 01:40 min 15.10.2015 Oryginalne kampanie promocyjne stają się obowiązkowym wymogiem stawianym przez aplikacje mobilne przed reklamodawcami. Również zdjęcia i filmiki wrzucane przez marki na Snapchata muszą być kreatywnie zaprojektowane.Tak jak w przypadku Instagrama, reklamodawcy mają obowiązek tworzyć oryginalne kampanie promocyjne. Marki, które realizują swoje projekty na Snapchacie, publikując tzw. snapy, to między innymi Taco Bell, McDonald' Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700