Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 15.10.2015

Upload snapa zwiększa sprzedaż?

Dotarcie do młodego odbiorcy standardowymi środkami reklamy nie jest łatwe. Nastolatki nie oglądają telewizji, a ich starsi zapracowani koledzy również coraz rzadziej oglądają spoty na srebrnym ekranie. W momencie gdy smartfony zaczęły być produktem „must have”, musiało się zmienić podejście do marketingu. Dlatego przedstawiciele mediów społecznościowych poszukują rozwiązań, które przykują uwagę młodzieży.

 

Ciekawe rozwiązania zaproponował Snapchat, aplikacja używana na systemach Android i iOS. Jej użytkownikami są głównie osoby między 16, a 34 rokiem życia (ponad 80%). Treści przez nie wrzucane, standardowo widoczne są na telefonach znajomych od 1 do 10 sekund. Potem na trwale znikają z urządzeń (chyba, że zostanie użyta funkcja „zrzutu”, do której zresztą zachęcają marki korzystające ze Snapchata). Wszystkie publikowane zdjęcia mają za zadanie zaskoczyć, rozśmieszyć, przybliżyć codzienne życie tym, którzy śledzą profil. Taka sama zasada dotyczy zatem firm, które chciałyby zachęcić użytkowników do korzystania z ich usług lub produktów.

 

Tak jak w przypadku Instagrama, reklamodawcy mają obowiązek tworzyć oryginalne kampanie promocyjne. Marki, które realizują swoje projekty na Snapchacie, publikując tzw. snapy, to między innymi Taco Bell, McDonald’s, Mountain Dew i Samsung. Aby zaistnieć wśród użytkowników aplikacji, robią ciekawe kadry, korzystają z nowych trendów (choćby tzw. selfie, czyli autoportrety), próbują zaangażować odbiorcę. Od kilku miesięcy mogą to robić również za pomocą narzędzia 3V (w angielskim: vertical video views), czyli publikowania krótkich filmików. Według twórcy pomysłu, nastolatki poświęcają na oglądanie reklam niewiele czasu i tylko tych krótkich, mających oryginalną treść i pojawiających się w… Internecie. Dodatkowym walorem narzędzia 3V, jest wyświetlanie nagranych filmików w pozycji pionowej co oznacza, że aby zapoznać się z treścią, użytkownik nie musi ciągle obracać smartfona.

źródło: youtube

Snapchat to zatem kolejna aplikacja, z której ogromnego potencjału mogą korzystać marketingowcy. Pytanie, na które tylko czas odpowie, to czy jego twórcy są w stanie na trwałe zachować wysoką jakość reklam jakie będą wstawiać firmy.

 

Źródła: snapchat, issaasadsnapchat

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55