Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 20.09.2016

AMP w głównych mobilnych wynikach wyszukiwania

Choć już na początku sierpnia pojawiły się informacje, że Google zamierza wprowadzać strony AMP do głównych wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych – nie określono konkretnej daty pojawienia się tej aktualizacji.

Najwyraźniej jednak coś jest na rzeczy – początek trzeciego tygodnia września to bez dwóch zdań początek nowej jakości w głównych wynikach wyszukiwania wyświetlanych na urządzeniach mobilnych.

 

Czym jest AMP?

 

To projekt, który relatywnie od niedawna rozwijany jest przez Google – obecnie możemy obserwować jego wdrażanie. Jego założeniem jest znacznie przyśpieszenie działania stron internetowych na urządzeniach mobilnych. AMP (Accelerated Mobile Pages) to nowe rozwiązanie zbudowane na bazie istniejących już technologii, pozwalające na tworzenie stron wyjątkowo lekkostrawnych dla urządzeń przenośnych. Od początku projekt wspierany jest przez takie firmy, jak Twitter, Pinterest, WordPress.com czy LinkedIn. Ostatnio szerokim echem odbiła się wśród użytkowników informacja, że również Ebay przystąpił do testowania AMP.

 

Jak to wygląda AMP?

 

Na Twitterze już pojawiły się pierwsze zrzuty ekranów pokazujące, jak wyglądają główne wyniki z uwzględnionymi już stronami w wersji AMP. Są dobrze widoczne dzięki charakterystycznemu logo z symbolem błyskawicy.

Źródło: Search Engine Roundtable

Jak wyglądało to wcześniej?

 

Już od lutego tego roku mieliśmy do czynienia z AMP w wynikach wyszukiwania wyświetlanych na urządzeniach mobilnych.

Źródło: Search Engine Roundtable

 

Strony z AMP wcześniej wyświetlały się jedynie w sekcji Google News i to tylko wtedy, kiedy strony te posiadały oznaczenia danych strukturalnych. Powyższy przykład to karuzela newsów składająca się jedynie ze stron w wersji AMP, podpowiedź z YouTube (bez AMP), a także artykuł z The Verge, który w wersji AMP wyświetla się w głównych wynikach wyszukiwania.

A czy Wy mieliście już okazję przeglądać stronę internetową AMP na swoim telefonie? Czy ta nowa technologia przypadła Wam do gustu?

 

Aktualizacja 

Google oficjalnie potwierdził wprowadzenie AMP do mobilnych organicznych wyników wyszukiwania.

Źródła: Search Engine Roundtable, Search Engine Roundtable, Search Engine Roundtable

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rozgrzej swoje serce na święta – przegląd spotów bożonarodzeniowych 2022 Ikona 6:30 min 20.12.2022 Połowa grudnia już za nami, a to oznacza tylko jedno – coraz bliżej święta! To doskonały moment na to, aby sprawdzić jakie reklamy przygotowały na ten wyjątkowy czas znane marki. Wybrałam dla Was trzy, moim zdaniem najlepsze tegoroczne spoty. Jesteście ciekawi jakie? W takim razie koniecznie przeczytajcie ten artykuł i poczujcie chociaż na chwilę klimat tegorocznych świąt! Czytaj więcej
Swedeponic – polska marka TERAZ bliższa rodzimym odbiorcom Ikona 01:55 min Polski producent ziół Swedeponic znany był do tej pory powszechnie odbiorcom hurtowym. Pragnąc przedstawić swoją ofertę Klientom detalicznym, firma musiała odpowiednio ukierunkować swoje działania reklamowe. Współpraca z Sunrise System miała w tym pomóc. Czy pozycjonowanie było trafionym pomysłem? Jakie były efekty kooperacji? Przedstawiamy opinię Klienta. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak zwalczać spam na Mapach Google – przewodnik Ikona 01:00 min 26.07.2016 Niedawno pisaliśmy o tym, czym właściwie jest spam na Mapach Google oraz w jaki sposób należy tworzyć i uzupełniać wizytówki tak, aby były one zgodne z wytycznymi Google. Tym razem powiemy o tym, w jaki sposób przezwyciężać spam, który pojawia się na Mapach Google. W tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tym, jak wykrywać spam oraz kroki, które należy wykonać, aby zgłosić nieprawidłowo przygotowaną wizytówkę. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700