Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 28.02.2011

Cele godne automatyzacji. O regułach w AdWords.

Nie tak dawno w polskim interfejsie AdWords, na wszystkich kontach, wprowadzano możliwość automatyzacji działań optymalizacyjnych. Wszystko opiera się na tworzeniu reguł dla grup reklam, reklam i słów kluczowych. I tak, jeśli np. nie chcemy dać się zwieść konkurencji, możemy stworzyć w koncie swojej kampanii regułę: „zmień maks. CPC (maksymalną stawkę w licytacji) we wszystkich bądź wybranych słowach kluczowych o X % (można wskazać maks. stawkę) przy wymaganiach (kryterium zmiany), gdy CTR słowa lub grupy słów spadnie powyżej X%. Cała ta reguła może być realizowana jednorazowo, codziennie, czyli przez cały czas, w jednej wskazanej godzinie, co tydzień lub w trybie miesięcznym. Wprowadzona reguła może być dodatkowo raportowana w postaci informacji wysyłanej na e-maila.

Oczywiście powyższa reguła to tylko przykład. Reguł w kampanii można wprowadzać bardzo wiele, każda może być oparta na innych warunkach, np. współczynniku konwersji, docelowym URL-u, średnia pozycja reklamy, typie dopasowania, śr. CPM, CPA czy typie reklamy. Wszystkie stworzone reguły można również monitorować poprzez zbiorczy panel w panelu sterowania i bibliotece.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55