Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nie tak dawno w polskim interfejsie AdWords, na wszystkich kontach, wprowadzano możliwość automatyzacji działań optymalizacyjnych. Wszystko opiera się na tworzeniu reguł dla grup reklam, reklam i słów kluczowych. I tak, jeśli np. nie chcemy dać się zwieść konkurencji, możemy stworzyć w koncie swojej kampanii regułę: „zmień maks. CPC (maksymalną stawkę w licytacji) we wszystkich bądź wybranych słowach kluczowych o X % (można wskazać maks. stawkę) przy wymaganiach (kryterium zmiany), gdy CTR słowa lub grupy słów spadnie powyżej X%. Cała ta reguła może być realizowana jednorazowo, codziennie, czyli przez cały czas, w jednej wskazanej godzinie, co tydzień lub w trybie miesięcznym. Wprowadzona reguła może być dodatkowo raportowana w postaci informacji wysyłanej na e-maila.
Oczywiście powyższa reguła to tylko przykład. Reguł w kampanii można wprowadzać bardzo wiele, każda może być oparta na innych warunkach, np. współczynniku konwersji, docelowym URL-u, średnia pozycja reklamy, typie dopasowania, śr. CPM, CPA czy typie reklamy. Wszystkie stworzone reguły można również monitorować poprzez zbiorczy panel w panelu sterowania i bibliotece.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: