Ikona 01:00 min Ikona 28.02.2011

Cele godne automatyzacji. O regułach w AdWords.

Nie tak dawno w polskim interfejsie AdWords, na wszystkich kontach, wprowadzano możliwość automatyzacji działań optymalizacyjnych. Wszystko opiera się na tworzeniu reguł dla grup reklam, reklam i słów kluczowych. I tak, jeśli np. nie chcemy dać się zwieść konkurencji, możemy stworzyć w koncie swojej kampanii regułę: „zmień maks. CPC (maksymalną stawkę w licytacji) we wszystkich bądź wybranych słowach kluczowych o X % (można wskazać maks. stawkę) przy wymaganiach (kryterium zmiany), gdy CTR słowa lub grupy słów spadnie powyżej X%. Cała ta reguła może być realizowana jednorazowo, codziennie, czyli przez cały czas, w jednej wskazanej godzinie, co tydzień lub w trybie miesięcznym. Wprowadzona reguła może być dodatkowo raportowana w postaci informacji wysyłanej na e-maila.

Oczywiście powyższa reguła to tylko przykład. Reguł w kampanii można wprowadzać bardzo wiele, każda może być oparta na innych warunkach, np. współczynniku konwersji, docelowym URL-u, średnia pozycja reklamy, typie dopasowania, śr. CPM, CPA czy typie reklamy. Wszystkie stworzone reguły można również monitorować poprzez zbiorczy panel w panelu sterowania i bibliotece.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 28.02.2011 Konsumowanie mediów w Polsce przebiega według następującego modelu: coraz częściej i na dłużej pochłania nas Internet, telewizja wciąż wiedzie prym, ale pozorny - jest tłem dla życia domowego. I surfowania po sieci. Według raportu Deloitte poświęconego trendom korzystania z Internetu i oglądania telewizji, z czasem średnia ilość czasu poświęconego obu mediom ulegnie wyrównaniu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:45 min 22.03.2011 Linki sponsorowane z pozycji 1-3 zdominowały wyniki wyszukiwania Google. Reklamy z top-3 są najlepiej widoczne, podświetlone i zgodne z... ruchem gałek ocznych na stronie internetowej. Google, faworyzując najlepsze reklamy płatne, ustawiło wysoko poprzeczkę dla reklamodawców. Gra idzie o właściwie gwarantowane wejścia na stronę potencjalnych klientów. Stawka jest zatem bardzo wysoka. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 28.02.2011 Kamera Google Street View nie służy tylko do filmowania codzienności naszych ulic i przechodniów złapanych na gorącym uczynku - wykorzystana została również do wyszukiwarki... sztuki. Ciekawa inicjatywa, Google Art Project, pozwala na wirtualne zwiedzanie najsłynniejszych i najbardziej cenionych dzieł sztuki. Oczywiście, bez wychodzenia z domu. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700