61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Co wpływa na wizerunek firmy?

Opublikowano: 13-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Szacunek, poważanie, profesjonalizm – z tymi wartościami chce być kojarzona każda firma, niezależnie od profilu biznesowego. Wizerunek organizacji oparty na uznaniu w środowisku profesjonalistów oraz dobre opinie klientów budzi pozytywne skojarzenia. Sprawia, że organizacja przyciąga zarówno nowe talenty, jak i nowych partnerów biznesowych i klientów.  

Wizerunek firmy tworzy zespół 

W Sunrise System przykładamy ogromną wagę do budowania pozytywnego wizerunku jako pracodawcy i partnera w biznesie. Efekty, jakie osiągamy na tym polu, są owocami naszej kultury pracy. Wierzymy, że to właśnie od codziennej pracy każdego członka zespołu zależy, jak marka jest postrzegana wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Dużą wagę przykładamy do promowania w Sunrise System od samego serca firmy wspólnych wartości oraz misji naszej organizacji, którą jest wspieranie rozwoju biznesów klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych technologii i dopasowanych rozwiązań marketingu online. 

Tym, co jednak szczególnie nas cieszy jako pracodawcę, są pozytywne opinie naszych pracowników dotyczące m.in. atmosfery, jaka panuje w zespołach czy możliwości rozwoju i licznych szkoleń. Wykazały to pozytywne wyniki badań EVP  (ang. Employee Value Proposition, czyli zestawu charakterystycznych cech naszej  marki)  oraz eNPS ( ang. Employee Net Promoter Score, czyli ocena poziomu zadowolenia i przywiązania pracownika do miejsca pracy).

Mamy wielkie szczęście, że nasz zespół tworzą osoby z pasją, które rozumieją nasze wartości, a do tego zarażają pozytywnym nastawieniem innych, co doskonale pokazują ścieżki kariery naszych pracowników, m.in. Marty, Filipa i Bartłomieja.







Czego dowiesz się z internetu o nas? 

Najpopularniejszym miejscem, do którego zazwyczaj zagląda się w sieci, żeby sprawdzić opinie o firmie, są Mapy Google. Obecnie (stan na styczeń 2023 r.) posiadamy 6 wizytówek firmowych na Mapach Google – odpowiednio do liczby lokalizacji Sunrise System. Sumując opinie ze wszystkich sześciu, odnotowaliśmy aż 888 wypowiedzi klientów na temat współpracy z nami.

W przeważającej mierze są to pozytywne komentarze dotyczące nie tylko pozycjonowania czy reklam PPC, ale w bardzo dużej mierze samej jakości obsługi, co jest dla nas ogromnym powodem do dumy.

Jesteśmy doceniani za profesjonalne podejście we współpracy oraz zaangażowanie w znalezienie rozwiązania dla klienta, niezależnie od branży, w której działa. Klienci podkreślają dobry kontakt z naszej strony, a także wskazówki, jakie udzielamy im dla poprawy działania i rozwoju ich biznesów.

Prawda jest taka, że nie idziemy po linii najmniejszego oporu – chętnie dzielimy się wiedzą wykraczającą poza pozycjonowanie i obejmującą też inne aspekty szeroko pojętego marketingu internetowego. Pokazują to opinie klientów. Kompleksowa obsługa i profesjonalne doradztwo nie są nam obce.



 Firma Francow Jewelry



Firma e-obuwniczy.pl



Firma Gazda



Czy jest jakieś „ale”? 

Przy blisko 900 opiniach i 5000 obsługiwanych klientach trudno, aby nie zdarzyły się komentarze negatywne. Nie wstydzimy się przyznać, że i takie pojawiły się w wizytówkach na Mapach Google. Za każdym razem podejmowaliśmy się indywidualnych wyjaśnień zaistniałej sytuacji.

Opinie klientów są w Sunrise System uważnie śledzone i analizowane, a wszelkie budzące wątpliwości sprawdzamy ze stanem faktycznym.

Zagłębiamy się w proces pozycjonowania, sprawdzamy podjęte działania oraz osiągnięte wyniki i dopiero w odniesieniu do twardych danych odpowiadamy na opinie. Nie działamy pochopnie, nie kierujemy się emocjami, bazujemy na efektach pracy oraz zobowiązaniach, których podjęliśmy się przy nawiązywaniu współpracy.

Monitorowanie negatywnych i pozytywnych opinii klientów pozwala nam stale udoskonalać nasze rozwiązania w obszarze obsługi, pozycjonowania czy copywritingu. Koncentracja na potrzebach klientów, w połączeniu z nowymi technologami i wiedzą specjalistów przekładają się na wysokie noty Sunrise System w Mapach Google, które w zależności od lokalizacji wahają się od 4,3 do 4,9.

Dbamy o nasz wizerunek codziennie
Na wizerunek każdej marki składają się opinie klientów, pracowników, środowiska branżowego. Powstają one pod wpływem doświadczeń, emocji, wyników dostarczanej usługi, np. pozycjonowania, kampanii płatnych i analizy konwersji. Uważna obserwacja opinii i ich analiza pomagają z jednej strony pogłębić relacje z klientami, a z drugiej pracować nad stałym doskonaleniem oferty, obsługi oraz realizacji usług.

Jako agencja marketingu internetowego, kładąca szczególny nacisk na SEO, widzimy niezwykłą dynamikę, z jaką ta branża się rozwija oraz coraz większe zrozumienie dla wagi świadczonych przez nas usług wśród klientów.

Chcemy nadal zgodnie z naszą misją i wizją dostarczać jak najlepszych rozwiązań dla klientów, dostosowując je do oczekiwań oraz możliwości budżetowych i opierając się przy tym na ogromnym doświadczeniu w obszarze pozycjonowania, które pozwoliło nam pokonać niejedną przeszkodę w ciągu ostatnich 19 lat.



Magda - doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, ekspert w obszarze content marketingu. Związana z branżą SEO/SEM od 10 lat, skoncentrowana na tworzeniu treści online w oparciu o trendy. Fanka social mediów i nowych technologii, uwielbia wyzwania dotyczące języka komunikacji, zachwycona real time marketingiem i czule spoglądająca na obszar employer brandingu. Prywatnie uwielbia  podróże po świecie, długie spacery ze swoimi psami, dobry reportaż do mocnej kawy bez cukru.

 

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się