Wybierz
POZYCJONOWANIE STRON NIEMIECKICH

Pozycjonowanie strony w Niemczech przez polsk─ů agencj─Ö SEO

Tw├│j sklep internetowy oferuje wysy┼ék─Ö za granic─Ö, ale niewiele os├│b z niej korzysta? A mo┼╝e dopiero planujesz wyp┼éyn─ů─ç z us┼éugami na ÔÇ×szerokie wodyÔÇŁ Europy, a nawet i ┼Ťwiata? Je┼Ťli odpowiedzia┼ée┼Ť twierdz─ůco, to musisz wiedzie─ç, ┼╝e jednym z najwi─Ökszych rynk├│w e-commerce jest rynek niemiecki. Warto skorzysta─ç z jego potencja┼éu i zosta─ç zauwa┼╝onym u naszych s─ůsiad├│w! Jednak wysokie pozycje Twojej firmy w wyszukiwarce na polskim rynku niekoniecznie b─Öd─ů przek┼éada─ç si─Ö na takie same wyniki w Niemczech. Kluczem do sukcesu jest rozpoznanie potrzeb zagranicznego SEO i zastosowanie si─Ö do jego zasad.

strony_niemieckie

Sunrise System jako ekspert w bran┼╝y SEO ma wiedz─Ö w zakresie znacznie szerszym ni┼╝ tylko nasz lokalny, krajowy. Je┼Ťli chodzi o pozycjonowanie, Niemcy i inne kraje Europy s─ů dla nas r├│wnie osi─ůgalne, co Polska. Tak samo, jak w przypadku Polski, SEO za granic─ů jest procesem d┼éugofalowym. Uzyskanie po┼╝─ůdanych efekt├│w w mgnieniu oka nie jest mo┼╝liwe niezale┼╝nie od miejsca na ┼Ťwiecie, zawsze trzeba uzbroi─ç si─Ö w cierpliwo┼Ť─ç, aby potem m├│c ┼Ťwi─Ötowa─ç sukces.

Natomiast krok po kroku, dzia┼éanie za dzia┼éaniem, wsp├│lnymi si┼éami jeste┼Ťmy w stanie wypracowa─ç zwi─Ökszon─ů widoczno┼Ť─ç witryny w wynikach wyszukiwania Google. Dlaczego Google? Jest to nie tylko najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce, ale i u naszych s─ůsiad├│w. Algorytmy wyszukiwarki Google pozostaj─ů te same i dzia┼éaj─ů ca┼ékiem podobnie, mimo ┼╝e rynek jest tam zupe┼énie inny, a u┼╝ytkownicy nieco si─Ö r├│┼╝ni─ů (zupe┼énie jak wyszukiwane przez nich frazy kluczowe). A my znamy je bardzo dobrze i wiemy, jak si─Ö z nimi obchodzi─ç, aby wycisn─ů─ç z nich jak najwi─Öcej!

B─ůd┼║ widoczny w Google!

Sprawdzimy Twoj─ů stron─Ö WWW i przygotujemy dla Ciebie ofert─Ö.

Bezpłatna wycena
Audyt SEO
berlin

Co robimy w ramach pozycjonowania stron na Niemcy?

Konieczne jest przeprowadzenie szeregu r├│┼╝nych analiz – zar├│wno bran┼╝owych (dotycz─ůcych dziedziny, w kt├│rej Ty dzia┼éasz i chcesz si─Ö promowa─ç), jak i stricte technicznych, dlatego warto powierzy─ç to zadanie profesjonalistom. Samodzielne pozycjonowanie strony na Niemcy mo┼╝e okaza─ç si─Ö bowiem k┼éopotliwe dla os├│b nieprzebywaj─ůcych na terenie tego kraju, nieznaj─ůcych tamtejszego rynku i/lub nieznaj─ůcych j─Özyka. I oczywi┼Ťcie dla tych, kt├│rzy nie s─ů zaprzyja┼║nieni z SEO. Na szcz─Ö┼Ťcie – my owszem!

Audyt SEO ÔÇô Niemcy

1. Analiza specyfiki rynku, konkurencji, wynik├│w wyszukiwania

Zanim wejdziemy pewnym krokiem na nieznany grunt, musimy najpierw go zbada─ç. Dlatego podstaw─ů do naszych dzia┼éa┼ä dotycz─ůcych pozycjonowania w Niemczech jest SEO audyt, a w nim zawiera si─Ö analiza specyfiki rynku oraz konkurencji. Dzi─Öki audytowi weryfikujemy, czy pozycjonowanie Twojej strony w Niemczech jest op┼éacalne i ma sens. Kr├│tko m├│wi─ůc, taki audyt tworzy podwaliny pod kompleksow─ů strategi─Ö SEO. Oto czym si─Ö zajmujemy w jego ramach:

  • Sprawdzamy, jakie bran┼╝e s─ů popularne w kraju.
  • Wyszukujemy Twoj─ů najwi─Öksz─ů potencjaln─ů konkurencj─Ö. Oceniamy czy mo┼╝emy z ni─ů rywalizowa─ç, czy mo┼╝e wr─Öcz przeciwnie: warto celowa─ç w s┼éabszych konkurent├│w na rynku, aby mie─ç wi─Öksze szanse na zdobycie uwagi u┼╝ytkownik├│w i konwersje.
  • Analizujemy wyniki stron konkurencji. W oparciu o nie okre┼Ťlamy, ile czasu potencjalnie zajmie nam osi─ůgni─Öcie pierwszych efekt├│w – czyli ile zajmie samo ÔÇťprzebicie si─ÖÔÇŁ. Nast─Öpnie okre┼Ťlamy, ile czasu zajmie uzyskanie naszego celu, czyli tych najbardziej po┼╝─ůdanych efekt├│w.
  • Por├│wnujemy Twoj─ů stron─Ö z konkurencj─ů i szacujemy, w jak─ů minimaln─ů obj─Öto┼Ť─ç tre┼Ťci na stronie musimy celowa─ç.
  • Weryfikujemy Twoj─ů stron─Ö pod k─ůtem technicznym (tre┼Ťci, duplikaty tre┼Ťci, profil linkowy, szybko┼Ť─ç ┼éadowania strony, nawigacja, itd.).

2. Analiza słów kluczowych

Wynik├│w wyszukiwania oczywi┼Ťcie nie uzyskasz bez wpisania zapytania w wyszukiwark─Ö. Dlatego kompleksowa analiza s┼é├│w kluczowych na niemieckim rynku dla Twojej bran┼╝y to bardzo wa┼╝ny krok w pozycjonowaniu strony. Kolejnym jest wyb├│r odpowiednich fraz dla Twojej strony.

Korzystamy z narz─Ödzi od Google, takich jak Google Search Console, Google Analytics, Google Trends oraz wielu innych. Sprawdzamy, jakich s┼é├│w kluczowych wyszukuj─ů u┼╝ytkownicy i wybieramy te, na kt├│re Twoja strona ma najwi─Öksze szanse si─Ö wypozycjonowa─ç.

Wbrew pozorom, nie jest to takie proste. Nie mo┼╝emy tutaj po prostu wybra─ç tych samych fraz, z kt├│rych korzystamy w Polsce, poniewa┼╝ niemieckie trendy nie s─ů takie same, jak polskie. Nasi s─ůsiedzi najch─Ötniej korzystaj─ů z zapyta┼ä typu long-tail, sk┼éadaj─ůcych si─Ö z wielu s┼é├│w i rozbudowanych okre┼Ťle┼ä konkretnej rzeczy. J─Özyk niemiecki w ko┼äcu s┼éynie z d┼éugich wielocz┼éonowych wyraz├│w.

Nie mo┼╝emy dos┼éownie t┼éumaczy─ç polskich s┼é├│w kluczowych, bo mogliby┼Ťmy pope┼éni─ç powa┼╝ne j─Özykowe faux pas. Znajomo┼Ť─ç j─Özyka oraz umiej─Ötno┼Ť─ç wyszukiwania niemieckich trend├│w s─ů zatem niezb─Ödne.

3. Pozycjonowanie na Niemcy ÔÇô odpowiednia wersja strony

Warunkiem koniecznym do promowania witryny na rynku niemieckoj─Özycznym to posiadanie strony w j─Özyku niemieckim. Ca┼éa tre┼Ť─ç, niezale┼╝nie od typu podstrony, musi mie─ç swoj─ů odpowiedni─ů wersj─Ö j─Özykow─ů przedstawion─ů w formie niebudz─ůcej w─ůtpliwo┼Ťci pod k─ůtem jako┼Ťci – nale┼╝y zatem unika─ç kalek 1:1 ÔÇô ani algorytmy Google tego nie zaakceptuj─ů, ani niemieccy u┼╝ytkownicy.

Podczas naszych dzia┼éa┼ä, wykonamy r├│┼╝ne prace, kt├│re r├│wnie┼╝ wymagaj─ů zgodno┼Ťci j─Özykowej. To elementy takie, jak: profil linkowy, modyfikacja tag├│w meta title i meta description, content marketing i wiele innych. Jak widzisz, pozycjonowanie strony w Niemczech i ka┼╝dym innym kraju na ┼Ťwiecie to ogrom dzia┼éa┼ä!

4. Promocja polskich us┼éug i produkt├│w

Czy polskie produkty maj─ů mniejsze szanse na wybicie si─Ö ni┼╝ niemieckie? Dane pokazuj─ů, ┼╝e absolutnie nie; w Google.de ch─Ötnie wyszukiwane s─ů polskie produkty oraz us┼éugi. Nic dziwnego, po pierwsze, u zachodnich s─ůsiad├│w znajduje si─Ö du┼╝o naszych rodak├│w – imigrant├│w. Po drugie, wiele polskich towar├│w jest po prostu ┼Ťwietnej jako┼Ťci. Po trzecie, przeliczaj─ůc cen─Ö w z┼éot├│wkach na walut─Ö euro ÔÇô towary te s─ů korzystne cenowo, wi─Öc ch─Ötnie s─ů sprowadzane za granic─Ö.
Przyk┼éadowe frazy, kt├│re wpisuj─ů niemieccy u┼╝ytkownicy w Google.de wraz z ich wyszukiwalno┼Ťci─ů w ostatnim miesi─ůcu:

Fraza Prognozowana miesięczna liczba zapytań wg Planera Słów Kluczowych
Holzfenster aus Polen (okna drewniane z Polski) 590
Polnische Fenster (polskie okna) 880
M├Âbel aus Polen (meble z Polski) 2 400
Z├Ąune aus Polen (ogrodzenia z Polski) 12 100

Powy┼╝sze s┼éowa kluczowe s─ů zwi─ůzane z bran┼╝─ů budowlan─ů, natomiast to jedynie przyk┼éad. Przedstawiciel ka┼╝dej bran┼╝y w mniejszym lub wi─Ökszym stopniu ma szans─Ö zaistnie─ç w niemieckiej wyszukiwarce ÔÇô zg┼éo┼Ť si─Ö do nas, a my ocenimy Twoje realne szanse fachowym okiem i pomo┼╝emy Ci si─Ögn─ů─ç najwy┼╝ej, jak si─Ö da.

Nie wiesz jak oceniana jest twoja strona www?

Skorzystaj z naszego autorskiego narz─Ödzia, uzyskasz informacje w nieca┼é─ů minut─Ö!

Kontakt
Audyt SEO

Pami─Ötaj o IMPRESSUM!

Co kryje za sob─ů to tajemnicze s┼éowo? To nazwa dokumentu, kt├│rego obowi─ůzek posiadania wynika z niemieckiej ustawy o mediach telekomunikacyjnych, czyli Telemediengesetz (TMG), oraz umowy pa┼ästwowej, kt├│ra dotyczy dzia┼éalno┼Ťci nadawczej, czyli Rundfunkstaatsvertrag (RStV). Wed┼éug nich, ka┼╝dy operator strony internetowej publikuj─ůcy tre┼Ťci w j─Özyku niemieckim, ┼Ťwiadcz─ůcy jakiekolwiek us┼éugi na tamtejszym rynku lub prowadz─ůcy sprzeda┼╝ ma obowi─ůzek umie┼Ťci─ç na niej Impressum. To podstrona z dokumentem umo┼╝liwiaj─ůcym identyfikacj─Ö us┼éugodawcy. Zawiera na przyk┼éad adres rejestrowy. Impressum dotyczy zar├│wno sklep├│w internetowych, jak i hosting├│w, a tak┼╝e wydawc├│w tre┼Ťci.

impressum

Pozycjonowanie w innych krajach niemieckoj─Özycznych

Nasza oferta ÔÇô pozycjonowanie Szwajcaria, Austria

Przyjmujemy zlecenia pozycjonowania r├│wnie┼╝ w innych krajach niemieckoj─Özycznych (w kt├│rych ten j─Özyk jest urz─Ödowym), takich jak Austria i Szwajcaria. Tam Google tak┼╝e jest najbardziej popularn─ů i najcz─Ö┼Ťciej wybieran─ů wyszukiwark─ů, dlatego bazuj─ůc na naszej znajomo┼Ťci algorytm├│w oraz do┼Ťwiadczeniu w pozycjonowaniu stron, jeste┼Ťmy w stanie dzia┼éa─ç tam tak samo efektywnie, jak w Polsce. Jak ju┼╝ wspomnieli┼Ťmy, algorytmy Google s─ů na tyle uniwersalne, ┼╝e ich dzia┼éanie jest zbli┼╝one w ka┼╝dym miejscu na ┼Ťwiecie.

Wyzwaniem jest natomiast:

  • rozpoznanie specyfiki zagranicznego rynku,
  • okre┼Ťlenie trend├│w w wyszukiwarce, kt├│re dotycz─ů konkretnej bran┼╝y,
  • analiza konkurencyjno┼Ťci w bran┼╝y,
  • odkrycie potrzeb tamtejszych u┼╝ytkownik├│w,
  • zastosowanie si─Ö do austriackich i szwajcarskich przepis├│w prawa
  • dotycz─ůcych dzia┼éalno┼Ťci firmy w Internecie.
wien-2

Pozycjonowanie stron w Szwajcarii (CH)

W Szwajcarii domeny posiadaj─ů rozszerzenie .ch. Warto stworzy─ç dobry link building w oparciu o linki w┼éa┼Ťnie z tym rozszerzeniem.

Je┼Ťli chodzi o SEO w Szwajcarii, kwestia j─Özyka mo┼╝e by─ç odrobin─Ö problematyczna. Z jednej strony mamy bowiem popularny j─Özyk niemiecki jako urz─Ödowy, natomiast obok niego stoj─ů: w┼éoski, francuski i romansz. Co wi─Öcej, Szwajcaria dzieli si─Ö na 26 kanton├│w, a w ka┼╝dym z nich dominuj─ů inne dialekty. Je┼Ťli planujesz wypozycjonowa─ç stron─Ö w konkretnych kantonach, znajomo┼Ť─ç dialektu/skorzystanie z pomocy t┼éumaczy b─Ödzie niezb─Ödne. Nazwa Twojej us┼éugi czy produkt├│w w jednym ze szwajcarskich dialekt├│w mo┼╝e troch─Ö r├│┼╝ni─ç si─Ö od tej w j─Özyku niemieckim.

Pozycjonowanie stron w Austrii (AT)

Rozszerzeniem austrackich domen jest at. i dla osi─ůgni─Öcia najlepszych efekt├│w pozycjonowania nale┼╝y posiada─ç domen─Ö w┼éa┼Ťnie z takim rozszerzeniem. Niemniej, domeny z rozszerzeniem .de tak┼╝e s─ů darzone zaufaniem przez Austriak├│w. Nale┼╝y r├│wnie┼╝ zwr├│ci─ç uwag─Ö na j─Özyk tre┼Ťci, poniewa┼╝ kwestia ta mo┼╝e nie by─ç tak oczywista, jak by si─Ö wydawa┼éo. W Austrii obowi─ůzuje bowiem j─Özyk niemiecki, ale obywatele kraju mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö jego r├│┼╝nymi dialektami, na przyk┼éad odmian─ů ├ľsterreichisch (potocznie).

Dlatego tak wa┼╝ne jest, aby przygotowaniem tre┼Ťci na stron─Ö austriack─ů zaj─Öli si─Ö specjali┼Ťci, kt├│rzy potrafi─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö tamtejszym j─Özykiem. Innym istotnym elementem pozycjonowania strony w Austrii, opr├│cz przygotowania odpowiednich tre┼Ťci, jest r├│wnie┼╝ stworzenie profilu linkowego.

wien-1
domena_hosting3

Co z t─ů domen─ů i hostingiem?

DOMENA A POZYCJONOWANIE ZA GRANIC─ä

Rozwi─ůzaniem, kt├│re jest niezb─Ödne w pozycjonowaniu zagranicznym, jest posiadanie domeny w rozszerzeniu danego kraju. W Niemczech b─Ödzie to .de. Analogicznie, w Austrii .at, w Szwajcarii .ch. Pozostanie przy rozszerzeniu .pl, szansa na wybicie si─Ö w wynikach wyszukiwania zdecydowanie maleje. Trzeba pomy┼Ťle─ç r├│wnie┼╝ o dodaniu nowych podstron, je┼Ťli konkurencja ma takie, kt├│rych Tobie brakuje.

HOSTING A POZYCJONOWANIE ZA GRANIC─ä

Czy musisz wykupi─ç hosting za granic─ů? Nie jest to dzia┼éanie absolutnie obowi─ůzkowe, natomiast wysoce wskazane, ze wzgl─Ödu na szybsze ┼éadowanie zasob├│w. Wynika to z kr├│tszej drogi, jak─ů przechodzi─ç b─Öd─ů dane, aby mog┼éy dotrze─ç do lokalnych u┼╝ytkownik├│w.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzed┼║
konkurencj─Ö

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700