Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:30 min Ikona 05.08.2009

Zyski do kwadratu

Synergia: Dwa lub więcej wpływów lub działań, które działając razem kreują efekt większy niż suma dwóch osobnych wpływów lub działań.

Jeśli marka, produkt lub firma pojawia się zarówno w organicznych, jak i sponsorowanych wynikach wyszukiwania, to w porównaniu z kampanią prowadzoną „jednotorowo” wzrosty przedstawiają się następująco:

Zyski do kwadratu

Połączenie pozycjonowania w organicznych wynikach wyszukiwania z reklamą w boksach sponsorowanych podwyższa priorytetowe wskaźniki efektywności kampanii reklamowej w wynikach wyszukiwania.

Źródło: Icrossing

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55