Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Synergia: Dwa lub więcej wpływów lub działań, które działając razem kreują efekt większy niż suma dwóch osobnych wpływów lub działań.
Jeśli marka, produkt lub firma pojawia się zarówno w organicznych, jak i sponsorowanych wynikach wyszukiwania, to w porównaniu z kampanią prowadzoną „jednotorowo” wzrosty przedstawiają się następująco:
Połączenie pozycjonowania w organicznych wynikach wyszukiwania z reklamą w boksach sponsorowanych podwyższa priorytetowe wskaźniki efektywności kampanii reklamowej w wynikach wyszukiwania.
Źródło: Icrossing
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: