Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:50 min Ikona

Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign

Pełne zaangażowanie naszego Zespołu w pozycjonowanie domeny www.turdesign.pl sprawiło, że stała się ona nie tylko lepiej rozpoznawalna, ale zyskała ciekawe, specjalistyczne treści. Poniższe wartości wskazują, że hydrografika wyraźnie zainteresowała użytkowników sieci:

 

   

Kilka słów o firmie

 

TURdesign – specjalista w zakresie hydrografiki

 

Firma TURdesign specjalizuje się w hydrografice, czyli tworzeniu unikalnych wzorów na materiałach różnego typu, także tych o skomplikowanych kształtach. Nowoczesna technika równomiernego pokrywania grafiką pozwala na zmianę wyglądu zwykłego przedmiotu i nadanie mu indywidualnego charakteru. Ogromna liczba wzorów, jakimi dysponuje TURdesign, daje spore możliwości konfiguracji i wybranie niepowtarzalnego rysunku na każdym typie tworzywa, m.in. drewnie, szkle, plastiku czy metalu. Hydrografika pozwala na spersonalizowanie takich przedmiotów, jak rama rowerowa, owiewki i zbiorniki paliwa przy motocyklach, blaty i meble, a nawet sprzęt komputerowy. Oprócz tego firma zajmuje się przyciemnianiem szyb oraz oklejaniem samochodów.

 

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

Współpraca Sunrise System z firmą TURdesign trwa od sierpnia 2016 roku. Za cel obraliśmy przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie www.turdesign.pl, wypromowanie marki, a także zachęcenie użytkowników do odwiedzenia witryny i zapoznanie się z unikalną ofertą, jaką jest hydrografika. To właśnie na tej usłudze skupiliśmy się najbardziej, chcąc przybliżyć potencjalnym Klientom jej wyjątkowy charakter. Mimo że firma zajmuje się oklejaniem szyb i samochodów, to właśnie hydrografika była usługą, na której wypromowaniu najbardziej nam zależało.

Jakie kroki podjęliśmy?

Do naszych zadań, należało przede wszystkim odpowiednie dobranie fraz. Zdecydowaliśmy się na 6 wyrażeń kluczowych o największym potencjale konwertowania. Dzięki naszemu zaangażowaniu w krótkim czasie możliwe było dostosowanie domeny do algorytmów Google, które oceniają witrynę jako przyjazną dla użytkowników.

Następnie skupiliśmy się na optymalizacji strony Klienta pod kątem wartościowych, unikalnych oraz specjalistycznych tekstów dotyczących hydrografiki. W ten sposób uzupełniliśmy witrynę o dodatkowe, ważne dla użytkowników treści, przybliżające usługę w przystępny i zarazem atrakcyjny sposób. W niedługim czasie osiągnęliśmy pierwsze zadowalające wyniki.

Efekt I

Pożądany wzrost zainteresowania marką

Dzięki dobraniu słów kluczowych i optymalizacji strony pod kątem specjalistycznych treści, osiągnęliśmy wysokie pozycje w rankingu Google. Przyczyniło się to do wyraźnego zwiększenia popularności marki TURdesign. Odnotowaliśmy wzrost wyświetleń o 496,7% (z 1 634 do 9 750) w ciągu 10 miesięcy. Dzięki temu wiemy, że większa liczba użytkowników zapoznała się z unikatową ofertą Klienta, a także mogła dotrzeć do niej w efektywniejszy sposób.

 

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń witryny www.turdesign.pl w porównaniu z pierwszym i ostatnim miesiącem współpracy Źródło: Google Search Console

 

 

Ponadto, już po 4 miesiącach od rozpoczęcia współpracy 6 wyrażeń kluczowych pojawiło się w top10 i  stabilnie się na nich utrzymuje. Natomiast 2 frazy kluczowe od 7 miesięcy nie schodzą z 1. miejsca w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Dokładnie przemyślana lista fraz (w połączeniu z optymalizacją domeny oraz wdrożeniem treści) przyniosła dodatkowy efekt: strona www.turdesign.pl zaczęła wyświetlać się na 95 fraz dodatkowych, których umowa pierwotnie nie uwzględniała. Uzyskaliśmy w ten sposób większą widoczność, zapewniając Klientowi rosnące zainteresowanie użytkowników poszukujących usług związanych z profesjonalną hydrografiką.

 

Wykres przedstawia pozycje witryny www.turdesign.pl w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane wyrażenia kluczowe od początku trwania umowy. Źródło własne.

 

Efekt II

 

Imponujący ruch na stronie

Efektywne pozycjonowanie oraz wdrażanie nowych, wartościowych treści sprawiło, że odnotowaliśmy duży ruch na stronie. Dzięki temu witryna www.turdesign.pl zyskała większe zainteresowanie potencjalnych odbiorców, a także stała się lepiej widoczna w naturalnych wynikach wyszukiwania. Liczba kliknięć dla domeny Klienta wzrosła aż o 1 525% w ciągu 8 miesięcy współpracy. Co ciekawe, zainteresowanie marką nie spada, wręcz przeciwnie – średnia wartość CTR wyniosła 6,53%, co potwierdza stałe zaciekawienie domeną wśród użytkowników poszukujących usług związanych z hydrografiką.

 

Wykres przedstawia liczbę kliknięć i wyświetleń na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy współpracy w oparciu o umowę SEO Smart. Źródło: Google Search Console

 

 

TURdesign znaczy jakość!

Najważniejszy cel został osiągnięty – uzyskaliśmy realny ruch na stronie, wypromowaliśmy markę oraz wyróżniliśmy ją spośród ofert konkurencji. Podjęliśmy działania, które opłaciły się w stu procentach i poszerzyły grono osób zainteresowanych hydrografiką w wykonaniu TURdesign. Świetne wyniki kilkumiesięcznej współpracy potwierdza właściciel firmy, Artur Lichosik:

„Dzięki pozycjonowaniu z Sunrise System zauważyłem większe zainteresowanie moją usługą. Moja marka stała się rozpoznawalna, a TURdesign kojarzy się z hydrografiką najwyższych lotów. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Moja strona jest widoczna i chętnie odwiedzana przez internautów, co bardzo mnie cieszy, ponieważ mogę jeszcze lepiej rozwijać swoją działalność i oferować jeszcze ciekawsze rozwiązania.”

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:30 min 31.01.2011 Sunrise System wygrał, ponieważ zaoferował w trudnych czasach szczególnie pożądany produkt - tak ocenia  się sukces Spółki w tegorocznych "Diamentach Forbesa". W rankingu uwzględniającym wielkopolskie firmy w określonym przedziale przychodów Sunrise System sp. z o.o. zajęła 3. miejsce z przeciętnym wzrostem wartości za lata 2007-2009 szacowanym na poziomie 142,8% Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:25 min 03.08.2011 Google wciąż rozszerza możliwości aplikacji Google Maps wzbogacając ją o nowe funkcje. Ostatnie unowocześnienie o nazwie Google Traffic pozwala na śledzenie natężenia ruchu na najważniejszych drogach w kraju, a także aortach komunikacyjnych dużych miast. Istnieje również możliwość obliczenia przebiegu trasy z uwzględnieniem objazdów bardziej zakorkowanych części miast. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700