Ikona 04:50 min Ikona

Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign

Pełne zaangażowanie naszego Zespołu w pozycjonowanie domeny www.turdesign.pl sprawiło, że stała się ona nie tylko lepiej rozpoznawalna, ale zyskała ciekawe, specjalistyczne treści. Poniższe wartości wskazują, że hydrografika wyraźnie zainteresowała użytkowników sieci:

   

 

Kilka słów o firmie

 

TURdesign – specjalista w zakresie hydrografiki

 

Firma TURdesign specjalizuje się w hydrografice, czyli tworzeniu unikalnych wzorów na materiałach różnego typu, także tych o skomplikowanych kształtach. Nowoczesna technika równomiernego pokrywania grafiką pozwala na zmianę wyglądu zwykłego przedmiotu i nadanie mu indywidualnego charakteru. Ogromna liczba wzorów, jakimi dysponuje TURdesign, daje spore możliwości konfiguracji i wybranie niepowtarzalnego rysunku na każdym typie tworzywa, m.in. drewnie, szkle, plastiku czy metalu. Hydrografika pozwala na spersonalizowanie takich przedmiotów, jak rama rowerowa, owiewki i zbiorniki paliwa przy motocyklach, blaty i meble, a nawet sprzęt komputerowy. Oprócz tego firma zajmuje się przyciemnianiem szyb oraz oklejaniem samochodów.

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

 

Współpraca Sunrise System z firmą TURdesign trwa od sierpnia 2016 roku. Za cel obraliśmy przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie www.turdesign.pl, wypromowanie marki, a także zachęcenie użytkowników do odwiedzenia witryny i zapoznanie się z unikalną ofertą, jaką jest hydrografika. To właśnie na tej usłudze skupiliśmy się najbardziej, chcąc przybliżyć potencjalnym Klientom jej wyjątkowy charakter. Mimo że firma zajmuje się oklejaniem szyb i samochodów, to właśnie hydrografika była usługą, na której wypromowaniu najbardziej nam zależało.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Do naszych zadań, należało przede wszystkim odpowiednie dobranie fraz. Zdecydowaliśmy się na 6 wyrażeń kluczowych o największym potencjale konwertowania. Dzięki naszemu zaangażowaniu w krótkim czasie możliwe było dostosowanie domeny do algorytmów Google, które oceniają witrynę jako przyjazną dla użytkowników.

 

Następnie skupiliśmy się na optymalizacji strony Klienta pod kątem wartościowych, unikalnych oraz specjalistycznych tekstów dotyczących hydrografiki. W ten sposób uzupełniliśmy witrynę o dodatkowe, ważne dla użytkowników treści, przybliżające usługę w przystępny i zarazem atrakcyjny sposób. W niedługim czasie osiągnęliśmy pierwsze zadowalające wyniki.

 

Efekt I

 

Pożądany wzrost zainteresowania marką

 

Dzięki dobraniu słów kluczowych i optymalizacji strony pod kątem specjalistycznych treści, osiągnęliśmy wysokie pozycje w rankingu Google. Przyczyniło się to do wyraźnego zwiększenia popularności marki TURdesign. Odnotowaliśmy wzrost wyświetleń o 496,7% (z 1 634 do 9 750) w ciągu 10 miesięcy. Dzięki temu wiemy, że większa liczba użytkowników zapoznała się z unikatową ofertą Klienta, a także mogła dotrzeć do niej w efektywniejszy sposób.

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń witryny www.turdesign.pl w porównaniu z pierwszym i ostatnim miesiącem współpracy Źródło: Google Search Console

 

Ponadto, już po 4 miesiącach od rozpoczęcia współpracy 6 wyrażeń kluczowych pojawiło się w top10 i  stabilnie się na nich utrzymuje. Natomiast 2 frazy kluczowe od 7 miesięcy nie schodzą z 1. miejsca w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Dokładnie przemyślana lista fraz (w połączeniu z optymalizacją domeny oraz wdrożeniem treści) przyniosła dodatkowy efekt: strona www.turdesign.pl zaczęła wyświetlać się na 95 fraz dodatkowych, których umowa pierwotnie nie uwzględniała. Uzyskaliśmy w ten sposób większą widoczność, zapewniając Klientowi rosnące zainteresowanie użytkowników poszukujących usług związanych z profesjonalną hydrografiką.

Wykres przedstawia pozycje witryny www.turdesign.pl w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane wyrażenia kluczowe od początku trwania umowy. Źródło własne.

 

Efekt II

 

Imponujący ruch na stronie

 

Efektywne pozycjonowanie oraz wdrażanie nowych, wartościowych treści sprawiło, że odnotowaliśmy duży ruch na stronie. Dzięki temu witryna www.turdesign.pl zyskała większe zainteresowanie potencjalnych odbiorców, a także stała się lepiej widoczna w naturalnych wynikach wyszukiwania. Liczba kliknięć dla domeny Klienta wzrosła aż o 1 525% w ciągu 8 miesięcy współpracy. Co ciekawe, zainteresowanie marką nie spada, wręcz przeciwnie – średnia wartość CTR wyniosła 6,53%, co potwierdza stałe zaciekawienie domeną wśród użytkowników poszukujących usług związanych z hydrografiką.

 

Wykres przedstawia liczbę kliknięć i wyświetleń na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy współpracy w oparciu o umowę SEO Smart. Źródło: Google Search Console

 

 

TURdesign znaczy jakość!

 

Najważniejszy cel został osiągnięty – uzyskaliśmy realny ruch na stronie, wypromowaliśmy markę oraz wyróżniliśmy ją spośród ofert konkurencji. Podjęliśmy działania, które opłaciły się w stu procentach i poszerzyły grono osób zainteresowanych hydrografiką w wykonaniu TURdesign. Świetne wyniki kilkumiesięcznej współpracy potwierdza właściciel firmy, Artur Lichosik:

„Dzięki pozycjonowaniu z Sunrise System zauważyłem większe zainteresowanie moją usługą. Moja marka stała się rozpoznawalna, a TURdesign kojarzy się z hydrografiką najwyższych lotów. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Moja strona jest widoczna i chętnie odwiedzana przez internautów, co bardzo mnie cieszy, ponieważ mogę jeszcze lepiej rozwijać swoją działalność i oferować jeszcze ciekawsze rozwiązania.”

Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
„Lepsza widoczność w Internecie” – studium współpracy z RegeneMed Ikona 03:50 min Gdy zgłosili się do nas eksperci z niszowej branży – firma RegeneMed, nie mieliśmy wątpliwości, że pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem w promocji tej marki w Internecie. Dzięki przemyślanej i dobrze dopasowanej strategii osiągnęliśmy cele biznesowe. Jak podeszliśmy do promowania wąskiej specjalizacji? Co pozwoliło osiągnąć tak dobre rezultaty? Uchylamy rąbka tajemnicy w Case Study. Czytaj więcej
Skok na wysokie pozycje! Ikona 05:05 min Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study! Czytaj więcej
Większa rozpoznawalność w zasięgu ręki! Case Study ze współpracy z firmą EDAM Ikona 05:35 min Specyfika firmy EDAM prowadzącej parking przy lotnisku w Pyrzowicach była dla nas sporym wyzwaniem. Zgodnie z ustaleniami skupiliśmy się na zwiększeniu widoczności w sieci, przy wykorzystaniu potencjału, jaki tkwi w proponowanej przez nas usłudze SEO Cloud. Czy osiągnęliśmy cel? W jaki sposób nasze działania przyczyniły się do rozwoju firmy? Czy Klient był zadowolony z efektów? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700