Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:50 min Ikona

„Lepsza widoczność w Internecie” – studium współpracy z RegeneMed

Pozycjonowanie przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki naszego Klienta w sieci. Jak pokazują statystyki, pozycjonowanie jest marketingowo skuteczne również dla usług teoretycznie niszowych w sieci. Przekonaj się, w jaki sposób osiągnęliśmy takie korzyści:

 

 

 

Kilka słów o firmie

 

RegeneMed – eksperci w naprawie endoskopów

 

Polska firma RegeneMed świadczy usługi w zakresie naprawy i regeneracji sprzętu medycznego marki Olympus. Specjalnością jest naprawa i serwisowanie różnego typu endoskopów. Podczas przeprowadzanych przeglądów firma stosuje testy elektryczne zgodne z normą IEC 62353 oraz testy szczelności, a o bezpieczeństwie i jakości usług świadczą certyfikaty materiałowe, znajdujące się w posiadaniu RegeneMed.

 

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

 

Współpracujemy z RegeneMed od lipca 2016 roku w ramach pozycjonowania witryny firmowej. Głównym zadaniem było zwiększenie widoczności strony i rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Ponadto mieliśmy wypromować firmę jako ekspertów w serwisowaniu endoskopów.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Zadecydowaliśmy o zastosowaniu ogólnych wyrażeń o największej wyszukiwalności. Przy specjalistycznej, wąskiej działalności – jaką jest naprawa endoskopów – było to najbardziej optymalne rozwiązanie, gdyż zapewniało szansę na największą konwersję. Głównym punktem naszej pracy było przeprowadzenie optymalizacji. W tym celu wprowadziliśmy na podstrony treści zgodne z SEO – i potrzebami użytkowników, odbiorców usług firmy. Następnie dostosowaliśmy serwis do wymogów pozycjonowania pod kątem technicznym. Wykorzystaliśmy przy tym rozwiązania, które mogłyby zostać pozytywnie ocenione przez odbiorców podczas wizyty na stronie i poruszania się po serwisie.

 

 

Efekt I

 

Topowe pozycje w SERP

 

Staranny dobór słów kluczowych wraz z wzorowo przeprowadzoną optymalizacją sprawiły, że po 3 miesiącach 90% promowanych fraz znalazło się w top10. Obecnie na 4 z 7 promowanych wyrażeń witryna www.regenemed.pl znajduje się w pierwszej trójce naturalnych wyników wyszukiwania. Takie pozycje utrzymują się niezmienne od kilku miesięcy, dzięki czemu firma Klienta stała się wreszcie widoczna w Internecie i kojarzona jest z usługami serwisowymi przyrządów medycznych.

 

Wykres przedstawia wzrost pozycji w ciągu całego czasu trwania współpracy dla przykładowych wyrażeń kluczowych. Źródło własne

 

Ponadto, dzięki fachowym treściom w odwiedzinach bierze udział prawie 5 razy więcej wyrażeń niż przed nawiązaniem współpracy. Oznacza to, że pozycjonowana strona wyświetla się dodatkowo na zapytania, które nie są uwzględnione w umowie, ale wpływają na konwersje i ruch na stronie. Trafić mogą na stronę Klienta dzięki temu także osoby: a) poszukujące w Internecie podobnych usług, b) zainteresowane ofertą Klienta, które w wyszukiwarkę wprowadziły jako zapytanie nie frazy z umowy, a wyrażenia synonimiczne.

 

 

Efekt II

 

Gwałtowny wzrost zainteresowania

 

Wraz z wysokimi pozycjami strony wzrosła liczba wyświetleń witryny. Domena przed podjęciem współpracy z Sunrise System odnotowała 359 wyświetleń w lipcu 2016 roku, a po 10 miesiącach ten wynik poprawił się aż o 484%. Wyraźny wzrost widoczny jest także w liczbie kliknięć. Poprawa wyników o 253% oznacza ponad dwukrotnie więcej internautów odwiedzających serwis Klienta.

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń i liczby kliknięć w ciągu całego czasu trwania współpracy. Źródło: Google Search Console

 

 

Widoczni w Internecie

 

W trakcie 10-miesięcznej współpracy sprawiliśmy, że strona Klienta pojawiła się wysoko na liście wyników wyszukiwania oraz – co ważniejsze – utrzymuje te pozycje od kilku miesięcy. W rezultacie osiągnęliśmy główny cel, jaki postawiła nam firma RegeneMed. Dzięki naszej pracy stała się widoczna w Internecie i bardziej rozpoznawalna, co potwierdza właściciel – Wojciech Pepłoński:

 

„Współpraca z Sunrise System jest owocna. Pozycjonowanie sprawiło, że do naszej oferty w Internecie dociera więcej osób. Jeszcze ważniejsze jest to, że trafiają na stronę osoby faktycznie zainteresowane naszymi usługami. Lepsza widoczność i rozpoznawalność w świecie wirtualnym przełożyły się na więcej zapytań w rzeczywistości”.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

3 proste rady jak lepiej korzystać z nowych Map Google Ikona 01:00 min 04.04.2014 Spójrzmy prawdzie w oczy – wszyscy to robimy. Ale czy tak naprawdę wiemy, jak w pełni wykorzystać ten potencjał? Zapraszamy do poznania 3 prostych sztuczek, które pozwalają lepiej, efektywniej posługiwać się nowymi Mapami Google i ich ogromnymi możliwościami. Te proste triki niemal codziennie ułatwiają nam życie. Naturalnie ciekawych funkcji Map Google jest znacznie więcej, przy czym nie wszystkie z nich dostępne są już teraz w Polsce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto mieć plan wydawniczy na blogu? Ikona 3:20 min 21.04.2023 Chcesz budować świadomość marki wśród internautów i przyciągnąć nowych klientów? A może pragniesz podzielić się wiedzą branżową i przekazać ją w przystępny sposób? Zacznij prowadzić bloga. Tym, co znacznie ułatwi Ci to zadanie, jest plan wydawniczy. Czym dokładnie jest i dlaczego odgrywa tak ważną rolę dla każdego, kto chce publikować artykuły w Internecie? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 16.07.2015 Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na zmierzch jednej z flagowych usług ze stajni Google, serwisu Google Plus. Czy jednak tak jest na pewno? A może w najbliższych miesiącach i latach czekają nas inne niespodzianki w związku z tą usługą? Google niechętnie zdradza swoje plany nie tylko w tej kwestii, ale nam udało się zestawić kilka ciekawych informacji i sygnałów związanych z zachodzącą już zmianą w G+. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700