Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:05 min Ikona

Skok na wysokie pozycje!

Zlecenie pozycjonowania na promocję strony www.gierasimczuk.com.pl nastawiona była na zwiększenie widoczności witryny wśród zapytań lokalnych dotyczących branży. O pozytywnym rezultacie najlepiej świadczą te wartości:

 
Kilka słów o firmie

Architekt wnętrz Natalia Gierasimczuk – profesjonalizm projektowania

Absolwentka architektury wnętrz, pasjonatka minimalnych form i nowoczesnych rozwiązań – architekt Natalia Gierasimczuk zajmuje się projektowaniem przestrzeni prywatnych oraz komercyjnych. Świadczy usługi projektowe dla klientów z Wrocławia, Zielonej Góry i okolic. Aranżuje pomieszczenia mając na uwadze ich funkcjonalność oraz komfort. Biuro projektowe realizuje również usługi dekoratorskie, pomagając w doborze odpowiedniej kolorystyki ścian i wyposażenia wnętrza. Oferuje pomoc podczas zakupów dekoracji, udając się razem z Klientami do sklepów z wyposażeniem i artykułami ozdobnymi. Dla zobrazowania swoich koncepcji przygotowuje komputerowe wizualizacje 3D.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

Współpracę z architekt wnętrz Natalią Gierasimczuk rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku od pozycjonowania na określoną listę fraz kluczowych. Klientka jasno określiła cel kooperacji z Sunrise System – zależało jej na zwiększeniu zainteresowania ofertą projektowania wnętrz wśród klientów indywidualnych z Wrocławia, Zielonej Góry oraz okolic. Chciała też zwiększyć liczbę zamówień z Internetu, gdyż zaobserwowała, że to właśnie z tego źródła pochodzi większość zleceń.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

Do działań w zakresie pozycjonowania starannie dobraliśmy słowa kluczowe: z jednej strony – były to wyrażenia powszechnie wyszukiwane i popularne dla branży architektury wnętrz, z drugiej strony – zastosowaliśmy geolokalizację, mając na uwadze chęć promowania usług lokalnie. Następnym krokiem była optymalizacja strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google oraz potrzeb odbiorców. Posłużyły temu fachowe teksty oraz złożone działania w zakresie pozycjonowania, dzięki którym strona stała się przyjazna dla robotów Google (także pod kątem technicznym).

 

Efekt I

Strzał w dziesiątkę!

Efektywność prac Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu była widoczna już po pierwszych trzech miesiącach współpracy. Strona gierasimczuk.com.pl na wszystkie frazy z umowy wyświetlała się w top10 organicznych wyników wyszukiwania, a w kolejnych miesiącach – aż do marca 2017 roku – topowe wyniki utrzymywały się.

 

Wykres przedstawia wzrost pozycji dla przykładowych fraz kluczowych w pierwszym roku współpracy. Źródło: własne


Od kwietnia 2017 roku współpraca oparła się o nową formułę w ramach usługi SEO Cloud.
Zaproponowaliśmy wówczas Klientce odejście od klasycznego sposobu pozycjonowania z określoną listą fraz kluczowych. W zamian zaoferowaliśmy działania w kierunku promocji całego serwisu – z zaangażowaniem bardzo ogólnych dla branży fraz, jak też wyrażeń typu „long tail”. Taka kompilacja działań miała na celu doprowadzić do promowanej strony osoby, wprowadzające do wyszukiwarki bardzo różne zapytania związane z architekturą wnętrz.

Wykres przedstawia wzrost wskaźnika średniej pozycji dla promowanej strony w ostatnich 18 miesiącach współpracy z uwzględnieniem okresu po przejściu na formułę SEO Cloud. Źródło: Google Search Console.

Zarówno pozycjonowanie na określoną listę fraz kluczowych, jak i nowa formuła współpracy w ramach usługi SEO Cloud, przyczyniły się do wyraźnego skoku średniej pozycji. W ciągu zaledwie 18 miesięcy parametr ten podniósł się z 11,07 do 3,99. Oznacza to, że strona wyświetlana jest średnio na 3 lub 4 pozycji, dzięki czemu dociera do niej szersze grono odbiorców. Co więcej, po przejściu na usługę SEO Cloud, która generuje ruch na dużą dodatkową liczbę fraz, tak wysoka pozycja utrzymuje się.

Efekt II

Większy ruch na stronie

Wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania przełożyły się na większą rozpoznawalność witryny w Internecie i podniosły aktywność Internautów na stronie. Obecnie strona ma 551 114 wyświetleń, z czego blisko 10% pochodzi z ruchu wygenerowanego w ostatnich trzech miesiącach, oraz 17 774 kliknięć, z czego blisko 8% stanowi efekt działań z ostatniego kwartału. Oznacza to, że pomimo bardzo dobrych wyników tradycyjnego pozycjonowania z określoną listą fraz kluczowych, osiągnęliśmy jeszcze lepsze efekty przy zastosowaniu nowej formuły SEO Cloud.

Wykres przedstawia stosunek procentowy liczby wyświetleń uzyskany w wyniku pozycjonowania w ramach usługi SEO Cloud względem efektów pozycjonowania z określoną liczbą fraz kluczowych. Źródło: Google Search Console.

Wykres przedstawia stosunek procentowy liczby kliknięć uzyskany w wyniku pozycjonowania w ramach usługi SEO Cloud względem efektów pozycjonowania z określoną liczbą fraz kluczowych. Źródło: Google Search Console

Dobrze zaprojektowana strategia

Pozycjonowanie lokalne pozwoliło zrealizować postawione nam na początku współpracy cele. Witryna wyświetla się wysoko na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na zapytania lokalne. Bardzo dobra średnia pozycja przy tak konkurencyjnej branży jak architektura wnętrz, zapewniła większą widoczność. W efekcie przełożyło się to na wzrostu ruchu na stronie. Nasze działania pozytywnie oceniła właścicielka biura projektowego – Natalia Gierasimczuk-Ponichtery:

„Specjaliści Sunrise System dobrze zaprojektowali dla mnie strategię promocji w Internecie. Doceniam to, bo doskonale wiem z doświadczenia jak wiele aspektów trzeba wziąć pod uwagę przy tworzeniu projektów w ogóle. W trakcie współpracy mogłam zawsze liczyć na wsparcie i porady Opiekuna Klienta, a propozycję przejścia na nowy sposób pozycjonowania uważam za pozytywną zmianę. Cieszy mnie, że współpracuję z innowacyjną firmą, ponieważ widzę tego rzeczywiste rezultaty w postaci większego zainteresowania moją stroną, a co za tym idzie – także ofertą”.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak tworzyć atrakcyjny content w firmowych social mediach Ikona 5:00 min 26.06.2023 Media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe. Sprawdź, jak zabrać się za promowanie marki na Facebooku, Instagramie czy YouTubie. Podziękujesz nam później! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:10 min 01.10.2009 Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań wyszukiwarki, przynosi liczne (i coraz liczniejsze) korzyści. Efekty pracy specjalistów SEO liczone są więc nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie, czy też większej sprzedaży w sklepie internetowym. Jakich jeszcze pozytywnych rezultatów można się spodziewać, po kampanii prowadzonej w organicznych wynikach wyszukiwania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 sposobów na… zwiększenie ruchu w sklepie internetowym Ikona 05:45 min 27.06.2018 Na ulicach, w tramwajach, w poczekalni u dentysty widzisz ludzi z nosami w telefonach surfujących po stronach internetowych. Słyszysz, że KTOŚ kupił COŚ przez Internet. Jednak ruch na stronie TWOJEGO sklepu internetowego przypomina maraton żółwi lądowych? Nie bardzo masz pomysł na jego ożywienie? Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700