Ikona 05:35 min Ikona

Większa rozpoznawalność w zasięgu ręki! Case Study ze współpracy z firmą EDAM

Firma EDAM dzięki naszym działaniom mogła pokazać się szerszej grupie odbiorców, a także w skuteczny sposób zachęcić do korzystania ze świadczonych przez siebie usług. Na doskonałe wyniki wskazują uzyskane wartości:

Kilka słów o firmie

 

Parking EDAM przy lotnisku Pyrzowice

 

W obliczu sporego zainteresowania podróżami krajowymi i zagranicznymi rośnie zapotrzebowanie na miejsca postojowe przystosowane do osób zmotoryzowanych przy portach lotniczych. Ten trend wykorzystuje firma EDAM, prowadząca parking przy lotnisku Pyrzowice w Katowicach.

Międzynarodowy Port Lotniczy w Katowicach w zeszłym roku obsłużył ponad 3 mln pasażerów. Funkcjonujący przy nim parking znajduje się zaledwie 150 m od głównych terminali. Jest doskonałym rozwiązaniem dla klientów poszukujących miejsca do pozostawienia swojego samochodu na czas podróży. Działa przez całą dobę 7 dni w tygodniu, jest monitorowany oraz strzeżony. Dodatkowo firma poszerzyła swoją działalność o fachową pomoc w zakresie obsługi auta oraz wynajem garaży i wiat dla klientów parkingu.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

 

Współpracę, mającą na celu zwiększenie widoczności w Internecie, rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku. Od czasu zlecenia pozycjonowania naszej agencji, sukcesywnie dążyliśmy do tego, by witryna była częściej odwiedzana przez potencjalnych klientów. Dla osiągnięcia jeszcze lepszych wyników, wraz z początkiem roku 2017 zaoferowaliśmy Klientowi zupełnie nową, unikalną usługę SEO Cloud, dzięki której uzyskaliśmy imponujące wyniki. Zgodnie z oczekiwaniami Klienta, naszym celem było nie tylko zwiększenie widoczności serwisu oraz pozycje strony w top10, ale także dotarcie do większej liczby klientów.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Aby osiągnąć wyżej wyznaczone cele, podjęliśmy działania związane z pozycjonowaniem strony. Ważne było dla nas to, by witryna Klienta wyróżniała się spośród konkurencyjnych ofert pod względem funkcjonalności i jej obecności w rankingu Google. Zależało nam również na tym, aby algorytmy wyszukiwarki zareagowały przychylnie na promowaną domenę oraz doprecyzowane przez nas frazy.

 

Dlatego właśnie skupiliśmy się na optymalizacji strony oraz wprowadzeniu wysokiej jakości treści. Usługa SEO Cloud koncentruje się na promowaniu całego serwisu, a nie tylko krótkiej listy fraz kluczowych. Dzięki temu stronę odwiedzają internauci poszukujący usługi na różne sposoby, zainteresowani szerszą ofertą Klienta. Skupiamy się na najważniejszych frazach, a ponadto stosujemy efektywne pozycjonowanie na frazy typu long tail (długi ogon).

 

Dzięki usłudze SEO Cloud sprawiliśmy, że branża, jaką reprezentuje Klient, została zaprezentowana potencjalnym odbiorcom w zachęcający i konkurencyjny sposób. Uzyskaliśmy dzięki temu nie tylko większą rozpoznawalność witryny, ale także w realny sposób wygenerowaliśmy większy ruch na stronie.

 

Efekt I

 

Zwiększona widoczność w sieci

 

Wcześniejsza współpraca bazowała na wybraniu zestawu 5 głównych fraz kluczowych. Już po 2 miesiącach wprowadziliśmy stronę klienta nawet na 2 miejsce w rankingu, a następnie ustabilizowaliśmy ten wynik. Jednocześnie wszystkie frazy wypromowaliśmy do top10. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Idąc za ciosem i zarazem poszukując jeszcze efektywniejszych sposobów na wypromowanie strony www.pyrzowiceparking24.pl, zaproponowaliśmy Klientowi usługę SEO Cloud, dzięki czemu witryna stała się jeszcze lepiej widoczna, a ruch na stronie uległ imponującemu zwiększeniu.

 

W ramach SEO Cloud skupiliśmy się już nie tylko na 5 często wpisanych frazach, ale na całym ich zestawie, uwzględniając również wyrażenia long tail. W rezultacie znacząco zwiększyliśmy widoczności strony w sieci – wyświetlenia wzrosły o 45% w ciągu tylko 4 miesięcy.

 

Wykres przedstawia liczbę kliknięć i wyświetleń na przestrzeni ostatnich 4 miesięcy współpracy w oparciu o umowę SEO Cloud.

Źródło: Google Search Console (GSC)

Efekt II

 

Większa liczba wejść na stronę

 

W związku z oczekiwaniami Klienta, dotyczącymi większego zainteresowania prowadzoną działalnością, wdrożyliśmy na stronie nowe, fachowe treści. Zarówno to, jak i wybór fraz sprawiło, że średnia liczba wyświetleń wyniosła ponad 30 tysięcy. Zanotowaliśmy również imponującą wartość: kliknięcia (czyli liczba wejść na stronę) od czasu przejścia na umowę SEO Cloud, wzrosły o 129%, co stanowi bardzo dobry wynik.

 

Fakt ten przyczynił się także do zwiększenia ruchu na stronie – wartość CTR wzrosła o 58%, w porównaniu z poprzednimi miesiącami. Oznacza to, że zainteresowanie witryną Klienta zwiększyło się, a sama firma stała się znacznie bardziej rozpoznawalna wśród użytkowników na różne sposoby poszukujących miejsc postojowych blisko lotniska w Katowicach.

 

Wykres przedstawia porównanie liczby kliknięć między pierwszym a ostatnim miesiącem współpracy opartej na umowie SEO Cloud.

Źródło: Google Search Console (GSC)

 

Rozpoznawalność przede wszystkim

 

Działania optymalizacyjne podjęte przez nasz zespół przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie oraz lepszej widoczności w wyszukiwarce Google. Strona www.pyrzowiceparking24.pl znalazła się dzięki temu w top10, a tym samym stała się bardziej rozpoznawalna. Po przejściu na nową umowę SEO Cloud odnotowaliśmy imponujące wzrosty klikalności oraz wyświetleń promowanej przez nas witryny. To z kolei wygenerowało jeszcze większy ruch na stronie. W ten sposób osiągnęliśmy cel, na którym zależało naszemu Klientowi:

 

„Jesteśmy zadowoleni z usługi Sunrise System. Zależało nam na dotarciu do internautów, którzy na różne sposoby szukają strzeżonego, całodobowego parkingu przy lotnisku w Katowicach. Już na początku współpracy widzieliśmy dobre wyniki. Jednak to przejście na umowę Cloud okazało się strzałem w dziesiątkę! Dzięki temu, że teraz jesteśmy jeszcze lepiej widoczni, odwiedza nas jeszcze więcej klientów, a my możemy prężniej rozwijać naszą firmę i poszerzać zakres usługi.” – podsumowuje Włodzimierz Wieczorek, właściciel firmy EDAM.

 

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign Ikona 04:50 min Oczekiwania naszego Klienta były bardzo klarowne: wypromowanie marki oraz pozyskanie większej liczby osób zainteresowanych hydrografiką – czyli specjalistycznym ozdabianiem pojazdów i innych przedmiotów. Dla naszego Zespołu ważne było to, by w ciekawy i zarazem konkurencyjny sposób zaprezentować usługę, a tym samym zwiększyć ruch na stronie. Na czym skupiliśmy się przy tak specyficznym profilu działalności Klienta? Czy osiągnęliśmy cel?  Śpieszymy z odpowiedzią! Czytaj więcej
„Lepsza widoczność w Internecie” – studium współpracy z RegeneMed Ikona 03:50 min Gdy zgłosili się do nas eksperci z niszowej branży – firma RegeneMed, nie mieliśmy wątpliwości, że pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem w promocji tej marki w Internecie. Dzięki przemyślanej i dobrze dopasowanej strategii osiągnęliśmy cele biznesowe. Jak podeszliśmy do promowania wąskiej specjalizacji? Co pozwoliło osiągnąć tak dobre rezultaty? Uchylamy rąbka tajemnicy w Case Study. Czytaj więcej
2 domeny i 2 sposoby pozycjonowania, czyli case study ze współpracy z SafeFleet sp. z o.o. Ikona 05:45 min Współpraca z firmą SafeFleet sp. z o.o. opierała się na pozycjonowaniu dwóch domen z różną ofertą, skierowanych do różnych grup docelowych. Właśnie dlatego zaproponowaliśmy dwa sposoby promocji witryn. Czym kierowaliśmy się przy doborze usług? Jak przebiegała współpraca? Jak osiągnęliśmy cel biznesowy Klienta? Opowiadamy w Case Study! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700