Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:35 min Ikona

Większa rozpoznawalność w zasięgu ręki! Case Study ze współpracy z firmą EDAM

Firma EDAM dzięki naszym działaniom mogła pokazać się szerszej grupie odbiorców, a także w skuteczny sposób zachęcić do korzystania ze świadczonych przez siebie usług. Na doskonałe wyniki wskazują uzyskane wartości:

                    

Kilka słów o firmie

Parking EDAM przy lotnisku Pyrzowice

W obliczu sporego zainteresowania podróżami krajowymi i zagranicznymi rośnie zapotrzebowanie na miejsca postojowe przystosowane do osób zmotoryzowanych przy portach lotniczych. Ten trend wykorzystuje firma EDAM, prowadząca parking przy lotnisku Pyrzowice w Katowicach.

 


Międzynarodowy Port Lotniczy w Katowicach w zeszłym roku obsłużył ponad 3 mln pasażerów. Funkcjonujący przy nim parking znajduje się zaledwie 150 m od głównych terminali. Jest doskonałym rozwiązaniem dla klientów poszukujących miejsca do pozostawienia swojego samochodu na czas podróży. Działa przez całą dobę 7 dni w tygodniu, jest monitorowany oraz strzeżony. Dodatkowo firma poszerzyła swoją działalność o fachową pomoc w zakresie obsługi auta oraz wynajem garaży i wiat dla klientów parkingu.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

Współpracę, mającą na celu zwiększenie widoczności w Internecie, rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku. Od czasu zlecenia pozycjonowania naszej agencji, sukcesywnie dążyliśmy do tego, by witryna była częściej odwiedzana przez potencjalnych klientów. Dla osiągnięcia jeszcze lepszych wyników, wraz z początkiem roku 2017 zaoferowaliśmy Klientowi zupełnie nową, unikalną usługę SEO Cloud, dzięki której uzyskaliśmy imponujące wyniki. Zgodnie z oczekiwaniami Klienta, naszym celem było nie tylko zwiększenie widoczności serwisu oraz pozycje strony w top10, ale także dotarcie do większej liczby klientów.

Jakie kroki podjęliśmy?

Aby osiągnąć wyżej wyznaczone cele, podjęliśmy działania związane z pozycjonowaniem strony. Ważne było dla nas to, by witryna Klienta wyróżniała się spośród konkurencyjnych ofert pod względem funkcjonalności i jej obecności w rankingu Google. Zależało nam również na tym, aby algorytmy wyszukiwarki zareagowały przychylnie na promowaną domenę oraz doprecyzowane przez nas frazy.

Dlatego właśnie skupiliśmy się na optymalizacji strony oraz wprowadzeniu wysokiej jakości treści. Usługa SEO Cloud koncentruje się na promowaniu całego serwisu, a nie tylko krótkiej listy fraz kluczowych. Dzięki temu stronę odwiedzają internauci poszukujący usługi na różne sposoby, zainteresowani szerszą ofertą Klienta. Skupiamy się na najważniejszych frazach, a ponadto stosujemy efektywne pozycjonowanie na frazy typu long tail (długi ogon).

Dzięki usłudze SEO Cloud sprawiliśmy, że branża, jaką reprezentuje Klient, została zaprezentowana potencjalnym odbiorcom w zachęcający i konkurencyjny sposób. Uzyskaliśmy dzięki temu nie tylko większą rozpoznawalność witryny, ale także w realny sposób wygenerowaliśmy większy ruch na stronie.

Efekt I

Zwiększona widoczność w sieci

Wcześniejsza współpraca bazowała na wybraniu zestawu 5 głównych fraz kluczowych. Już po 2 miesiącach wprowadziliśmy stronę klienta nawet na 2 miejsce w rankingu, a następnie ustabilizowaliśmy ten wynik. Jednocześnie wszystkie frazy wypromowaliśmy do top10. Nie poprzestaliśmy jednak na tym. Idąc za ciosem i zarazem poszukując jeszcze efektywniejszych sposobów na wypromowanie strony www.pyrzowiceparking24.pl, zaproponowaliśmy Klientowi usługę SEO Cloud, dzięki czemu witryna stała się jeszcze lepiej widoczna, a ruch na stronie uległ imponującemu zwiększeniu.

W ramach SEO Cloud skupiliśmy się już nie tylko na 5 często wpisanych frazach, ale na całym ich zestawie, uwzględniając również wyrażenia long tail. W rezultacie znacząco zwiększyliśmy widoczności strony w sieci – wyświetlenia wzrosły o 45% w ciągu tylko 4 miesięcy.

 

Wykres przedstawia liczbę kliknięć i wyświetleń na przestrzeni ostatnich 4 miesięcy współpracy w oparciu o umowę SEO Cloud.

Źródło: Google Search Console (GSC)

 

 

Efekt II

Większa liczba wejść na stronę

W związku z oczekiwaniami Klienta, dotyczącymi większego zainteresowania prowadzoną działalnością, wdrożyliśmy na stronie nowe, fachowe treści. Zarówno to, jak i wybór fraz sprawiło, że średnia liczba wyświetleń wyniosła ponad 30 tysięcy. Zanotowaliśmy również imponującą wartość: kliknięcia (czyli liczba wejść na stronę) od czasu przejścia na umowę SEO Cloud, wzrosły o 129%, co stanowi bardzo dobry wynik.

Fakt ten przyczynił się także do zwiększenia ruchu na stronie – wartość CTR wzrosła o 58%, w porównaniu z poprzednimi miesiącami. Oznacza to, że zainteresowanie witryną Klienta zwiększyło się, a sama firma stała się znacznie bardziej rozpoznawalna wśród użytkowników na różne sposoby poszukujących miejsc postojowych blisko lotniska w Katowicach.

 

Wykres przedstawia porównanie liczby kliknięć między pierwszym a ostatnim miesiącem współpracy opartej na umowie SEO Cloud.

Źródło: Google Search Console (GSC)

 

Rozpoznawalność przede wszystkim

Działania optymalizacyjne podjęte przez nasz zespół przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie oraz lepszej widoczności w wyszukiwarce Google. Strona www.pyrzowiceparking24.pl znalazła się dzięki temu w top10, a tym samym stała się bardziej rozpoznawalna. Po przejściu na nową umowę SEO Cloud odnotowaliśmy imponujące wzrosty klikalności oraz wyświetleń promowanej przez nas witryny. To z kolei wygenerowało jeszcze większy ruch na stronie. W ten sposób osiągnęliśmy cel, na którym zależało naszemu Klientowi:

„Jesteśmy zadowoleni z usługi Sunrise System. Zależało nam na dotarciu do internautów, którzy na różne sposoby szukają strzeżonego, całodobowego parkingu przy lotnisku w Katowicach. Już na początku współpracy widzieliśmy dobre wyniki. Jednak to przejście na umowę Cloud okazało się strzałem w dziesiątkę! Dzięki temu, że teraz jesteśmy jeszcze lepiej widoczni, odwiedza nas jeszcze więcej klientów, a my możemy prężniej rozwijać naszą firmę i poszerzać zakres usługi.” – podsumowuje Włodzimierz Wieczorek, właściciel firmy EDAM.

 

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Metoda „kopiuj-wklej” nie działa, nie powtarzaj się! Rzecz o duplikatach wewnętrznych Ikona 4:25 min 08.07.2022 Powielanie treści to jedna z gorszych praktyk w marketingu internetowym i pozycjonowaniu, a także pułapka, w którą wpada wielu przedstawicieli branży e-commerce. Dzisiaj opowiemy nieco więcej o tym, dlaczego lepiej wystrzegać się duplicate content w obrębie jednej i tej samej witryny i czym może się skończyć beztroskie podejście do kopiowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:10 min 10.09.2018 Niepochlebne komentarze na temat firmy pozostawione w Internecie spędzają sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Przerażają, niepokoją, najczęściej jednak wywołują gniew – zupełnie niepotrzebnie. Czas przymierzyć na chwilę różowe okulary i spojrzeć na negatywne opinie jak na coś, co może przynieść mnóstwo korzyści. Wystarczy tylko podejść do nich nieco inaczej niż zwykle. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:35 min 25.08.2010 Statyczne treści są często nie do zastąpienia – ale miło urozmaicić je materiałem graficznym lub wideo. Użycie grafik czy filmów oznacza oczywiście konieczność ponownego przemyślenia serwisu pod kątem SEO. Centrum Pomocy dla Webmasterów Google dostarcza szczegółowych wytycznych na temat tworzenia mapy witryny wideo z uwzględnieniem zasad rządzących indeksacją takich stron w wyszukiwarkach. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700