Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 02.09.2011

Facebook, Twitter – obecność obowiązkowa!

W sierpniu br, uznawany za lidera wśród portali społecznościowych Facebook, według socialbackers naliczył 742 200 740 użytkowników na świecie, w tym 6 711 360 w Polsce, co stanowi 17.45% populacji i plasuje nas w światowym rankingu na 24 miejscu.

Dynamika wzrostu użytkowników Facebooka w Polsce od marca do sierpnia br. kształtowała się następująco:

Źródło: socialbakers

W świetle tych danych, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców, którzy część swojego czasu spędzają na portalach społecznościowych, nie mamy innego wyjścia, jak wykorzystać to wielofunkcyjne narzędzie marketingowe dające między innymi możliwość pozyskiwania nowych odbiorców lub partnerów, komunikacji z klientami, wzmocnienia wizerunku marki i uzyskiwania cennych informacji dotyczących konkurencji.

Co więcej, dodatkowo obecność na Facebooku czy Twitterze zwiększa widoczność w wyszukiwarkach poprzez indeksację stron profilowych, a także korzystnie wpływa na pozycjonowanie.

Matt Cutts, specjalizujący się w Google w zagadnieniach SEO w wideo opublikowanym w marcu tego roku w odpowiedzi na pytanie: Jeśli byłby Pan specjalistą ds. SEO, odpowiedzialnym za pozycjonowanie dużej firmy, jakie byłyby 3 priorytetowe działania na 2011 rok?, odpowiedział, że między innymi byłaby to obecność w Social Media, która ma pozytywny wpływ na ranking strony w naturalnych wynikach wyszukiwania:

Zatem oczywiste jest, że ujęcie Social Media w strategi promocyjnej firmy stało się dzisiaj obowiązkowe.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:15 min 26.11.2019 Niektórzy użytkownicy korzystają z internetu od kilkunastu, a nawet od kilkudziesięciu lat. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co w ciągu tego całego czasu zostawiłeś po sobie w sieci? Jakie informacje są dostępne na Twój temat? Ile gigabajtów wiedzy o swoim właścicielu przechowuje Twój komputer, smartfon czy smartwatch? Odpowiemy na wszystkie pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:15 min 20.05.2015 Narzędzia Google dla Webmasterów (z ang. Google Webmaster Tools) przeobrażają się w Google Search Console. Nowa nazwa ma lepiej opisywać użytkowników, korzystających z GWT, a więc nie tylko webmasterów, ale także mniej zaawansowanych internautów. Czy zmiana marki niesie za sobą większe przeobrażenia? Fakt jest jeden: zmieniamy „GWT” na „GSC” – wg badań terenowych w Dziale Pozycjonowania utrudni to ... wymowę skrótu ;-) Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 07:00 min 18.10.2017 Postęp technologiczny nigdy się nie zatrzymuje. Najlepszym tego przykładem jest Google, który zarówno podczas konferencji I/O, jak i w filmie na YouTube sprzed kilku dni pokazuje jak można jeszcze bardziej ułatwić nasze życie. Od słuchawek tłumaczących każde słowo w innym języku, przez gogle VR dla smartfonów i natychmiastowe przesyłanie zdjęć, po najnowszą wersję Androida Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700