Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 27.02.2017

Wrócę tu, czyli funkcja Lists in Google Maps

Jedziesz do innego miasta, masz zamiar spędzić tam trochę czasu, chciałbyś odwiedzić ciekawe miejsca, dobrze zjeść i przeżyć interesujący wieczór, ale nie masz pojęcia, dokąd warto pokierować swoje kroki?

Przyjeżdża do Ciebie znajomy, a Ty nie wiesz, jaką knajpkę warto odwiedzić, bo jadasz tylko w restauracjach z kuchnią włoską, a on przepada za daniami orientalnymi? Twój gość uwielbia muzea, ale nie masz pojęcia, gdzie zobaczyć najnowsze wystawy, bo wolisz teatr?

Chciałbyś wrócić do swojego ulubionego miejsca, gdzie jadłeś najpyszniejszy sernik, ale absolutnie nie  możesz sobie przypomnieć ani nazwy ani adresu, gdzie te pyszności kosztowałeś?

Jeśli którakolwiek z sytuacji miała miejsce w Twoim życiu, to aplikacja Google Maps z nową funkcją społecznościową jest dla Ciebie!

 

 

 

 

Jak to działa?

 

Dzięki niej, możesz zapisywać swoje ulubione miejsca, dzielić się nimi z przyjaciółmi, a także wracać do najciekawszych miejscówek na mapie, kiedy i gdzie tylko chcesz. Ta niezwykle pomocna aplikacja Google Maps jest dostępna zarówno w wersji na Androida, jak i iOS.

 

Zasady działania aplikacji są bardzo proste. Wystarczy wejść na Google Maps, wyszukać swoją ulubioną knajpkę, sklep, park, czy inne miejsce i zapisać do jednego z folderów, np.: „Tutaj nie może mnie zabraknąć” lub „Moje kubki smakowe muszą tego doświadczyć”. To, jakie kategorie stworzy użytkownik, zależy tylko od jego kreatywności.

Oczywiście, jeśli nie macie pomysłu na tworzenie własnych list, możecie wybrać też jedną z wielu automatycznych kategorii, takich jak np.: „Chcę odwiedzić” lub klasyczne „Ulubione”.

Za każdym razem, kiedy będziecie w określonym miejscu i wejdziecie w aplikację, automatycznie pojawią się Wam ikonki z nazwą lokalu, w którego pobliżu jesteście.

 

 

 

 

Podziel się z innymi

Jak w świecie internetowym powszechnie wiadomo, nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz.

Jednak stwierdzenie to opisywanej aplikacji nie dotyczy – listą z ulubionymi miejscami możesz podzielić się ze znajomymi na Facebooku, przekazać SMS-em do bliskich lub przesłać ją mailem.

Wystarczy klikną ikonkę „Podziel się”.

 

 

Trafisz w punkt, gdziekolwiek jesteś  

 

Znalazłeś się w miejscu, gdzie nie ma dostępu do Internetu? Nic straconego – swoją listę możesz sprawdzić nawet będąc offline!

 

 

Pamiętaj tylko o wcześniejszym ściągnięciu potrzebnego fragmentu mapy.

Notatnik naszych/współczesnych czasów  

 

Ta niezwykle przydatna, zwłaszcza w obecnych czasach aplikacja to ciekawy rodzaj internetowego przewodnika, który idealnie sprawdzi się podczas urlopu, wakacji, czy wypadu na weekend do innego miasta.

Tak więc, zaopatrzcie się w Wasz nowy przewodnik po całym świecie i w drogę!

 

 

 

Źródła: Blog GoogleSpiderswebGisplay

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
90% fraz w top10  – efekty pozycjonowania OPACK SERWIS Ikona 02:20 min Nie od dziś wiadomo, że pozycjonowanie poprawia zainteresowanie ofertą. Jak? Witryna na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google zyskuje rozpoznawalność. Czy 90% fraz w top10 było wystarczające dla naszego Klienta – firmy Opack Serwis? Dowiedz się z pierwszej ręki, co o współpracy z Sunrise System sądzi jeden z czołowych producentów opakowań farmaceutycznych i kosmetycznych w Polsce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 07.07.2008 Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 02.07.2010 Chociaż Apple stawia zawsze na własne rozwiązania i proponuje swoim użytkownikom tylko stworzone przez siebie aplikacje i dodatki na telefon, Mozilla zdecydowała się stworzyć Firefoxa dla Iphone’a. Okazuje się jednak, że proponowana przez nią aplikacja nie jest typową przeglądarką. Jakie wynikają z tego wnioski? Czy już niedługo w AppStore pojawi się przeglądarka Firefox? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700