Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jednak wśród polskich komentarzy pojawiają się sceptyczne głosy odnośnie wpływu social media na pozycjonowanie. Specjaliści zwracają uwagę, że trudno na razie mówić o prawdziwym zjawisku synergii między social media i SEO. Mimo iż media społecznościowe są coraz ważniejszym źródłem treści indeksowanych w wyszukiwarkach, to jednak umiejętnie likwidują one próby zdobywania linków pozycjonujących. Z tego powodu nie może być mowy o pełnej i zamierzonej integracji działań z zakresu social media i SEO. Natomiast pozytywne oceny marketerów wynikają zapewne bardziej z subiektywnych przekonań i mody na społecznościówki, niż z wiarygodnych danych. Jak czytamy w podsumowaniu artykułu: „Na obecnym etapie znaczenie społeczności dla SEO jest z pewnością mniejsze, niż mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać, choć nie warto ich bagatelizować”.
Źródło: Webhosting
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: