Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:00 min Ikona

Większa widoczność dzięki elastycznemu podejściu – Case Study ze współpracy z firmą JULIZ

Sukces w sieci można osiągnąć przy pomocy różnych form promocji internetowej. Co więcej, nawet jeżeli już wypracujemy pożądane wyniki, nie oznacza to, że nie może być jeszcze lepiej!  Dzięki elastyczności i otwartości na nowe propozycje możemy przekroczyć pierwotne oczekiwania. Przekonała się o tym firma JULIZ, dla której z pomocą kampanii Google Ads zapewniliśmy:

 

Kilka słów o firmie

JULIZ – wykonawca drewnianych domów energooszczędnych

Firma JULIZ zajmuje się budową drewnianych domów energooszczędnych. Flagowym produktem naszego Klienta są przede wszystkim domy szkieletowe, których popularność w Polsce dopiero rośnie. Realizowane są dwa rodzaje standardów wykończeń budynków: standardowy Thermo Midi oraz – bardziej kompleksowy i zaawansowany – Thermo Maxi.

Jedną z wielu zalet firmy jest zaprezentowanie darmowego projektu indywidualnego, który inwestor może dowolnie zmodyfikować, aby rezultat był w pełni dopasowany do potrzeb i oczekiwań. Choć przedsiębiorstwo posiada siedzibę w Krakowie, może przystąpić do realizacji projektu również w innych regionach Polski.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?
Współpraca Sunrise System z firmą JULIZ w zakresie pozycjonowania rozpoczęła się w czerwcu 2015 roku – Klientowi zależało przede wszystkim na lepszej widoczności wybranych fraz, co w rezultacie miało się przełożyć na pozyskanie większej liczby nowych klientów. Istotne były przede wszystkim wyrażenia związane z główną działalnością Klienta, które miały dotrzeć do osób zainteresowanych skorzystaniem z usług JULIZ w najbliższej okolicy firmy.
Jakie kroki podjęliśmy?
Od pierwszego dnia zespół Sunrise System przystąpił do intensywnej pracy nad wypracowaniem wysokich pozycji. W ciągu roku wdrożyliśmy wiele zmian optymalizacyjnych, a także przeprowadzaliśmy regularne analizy nie tylko samej witryny, ale również zmian zachodzących w zmiennym środowisku algorytmicznym. Właśnie w wyniku tych analiz zauważyliśmy, że inna forma promocji firmy w Internecie może sprawdzić się lepiej. Dzięki elastycznemu podejściu Klienta udało się nam wspólnie podjąć decyzję, że od października 2016 roku rozpoczniemy współpracę w zakresie linków sponsorowanych w środowisku Google Ads (ex- Google Adwords).
Po rozpoczęciu współpracy w ramach Google Ads nasz certyfikowany specjalista przygotował propozycję kompleksowej kampanii linków sponsorowanych. Wybraliśmy wyrażenia kluczowe, które są najpopularniejsze w branży klienta i przynoszą firmie największe zyski, kierując reklamy do potencjalnych klientów z całej Polski. Przeprowadziliśmy też liczne dodatkowe analizy w czasie trwania kampanii. Miały one na celu weryfikację zmieniających się zachowań i potrzeb użytkowników tak, aby prowadzone działania dla naszego Klienta mogły nieustannie zapewniać doskonałe rezultaty. W bardzo krótkim czasie przekonaliśmy się, że zmiana strategii okazała się strzałem w dziesiątkę.

 

Efekt I

 

Większa i skuteczna widoczność
Dzięki kampanii linków sponsorowanych osiągnęliśmy to, co dla Klienta było najistotniejsze: zwiększenie widoczności strony na wyrażenia kluczowe dotyczące głównej działalności firmy JULIZ. Nie była ona jednak wyłącznie większa – była również skuteczna! Przygotowane przez nas reklamy zachęciły użytkowników do kliknięć, których liczba w ciągu prawie dwóch lat współpracy w środowisku Google Ads tylko rosła! Porównując pierwszy i ostatni miesiąc liczba kliknięć zwiększyła się aż o ponad 130%!
Nasze dogłębne analizy oraz znajomość środowiska zewnętrznego, jakim jest Google, jak i elastyczne podejście naszego Klienta sprawiło, że wypracowaliśmy CTR, czyli stosunek między liczbą wyświetleń a kliknięć, na poziomie średnio 15,47% w miesiącu, osiągając nawet wartość sięgającą prawie 25%!
Wykres prezentuje wskaźnik CTR od października 2016 r. do września 2018 r. Źródło: Google Search Console

Efekt II

 

Zmniejszenie kosztów, nie zmniejszając sukcesu
Nasze opracowanie przemyślanej kampanii linków sponsorowanych, jej nieustanne kontrolowanie i w razie potrzeby modyfikowanie, zapewniło nie tylko doskonałą widoczność, ale również zmniejszenie średniego CPC (kosztu za kliknięcie) o aż 40%! Prościej ujmując oznacza to, że we wrześniu 2018 roku dotarcie do klienta, czyli koszt za potencjalną konwersję, wynosił o niemal połowę mniej. W tym samym budżecie ponad 400 użytkowników więcej odwiedzało witrynę w miesiącu.
Wykres prezentuje CPC w ramach kampanii linków sponsorowanych od października 2016 r, do września 2018 r. Źródło: Google Search Console

 

Zmiana strategii = osiągnięty cel

 

Prowadzone prace nad widocznością domeny www.juliz.pl w Internecie udowadniają, że pożądane rezultaty można osiągnąć zmieniając formę promocji. W przypadku tak wymagających, ogólnych wyrażeń nieoceniona okazała się kampania Google Ads, która pomogła dotrzeć do nowych klientów, zachęcając ich do zapoznania się z ofertą Klienta.
„Już od pierwszego miesiąca trwania kampanii AdWords zauważyłem zwiększone zainteresowanie naszą stroną internetową. Przyznam, że właśnie to zachęciło mnie do modyfikacji – chciałem przetestować czy wprowadzenie zmian w wyrażeniach czy stawce zapewni lepsze wyniki. Wspomogły mnie w tym konsultacje ze specjalistą z Sunrise System. Dyskutując i wspólnie analizując możliwości udało nam się wypracować skuteczną kampanię, przynoszącą nam bardzo fajne efekty biznesowe. Zdecydowanie polecam Sunrise System wszystkim osobom, którym zależy na lepszej widoczności w Internecie” – podsumowuje współpracę Paweł Szczepanek, właściciel firmy JULIZ.
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 16.01.2017 Świat, w którym komputery i roboty zaczynają zastępować człowieka w myśleniu czy wykonywaniu podstawowych czynności kiedyś należały jedynie do świata filmów science fiction. Ale czy nadal tak jest? Coraz większe zastosowanie sieci neuronowych, czyli rodzaju sztucznej inteligencji sprawia, że fantastyczne wizje reżyserów mogą stać się… rzeczywistością. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 13.07.2016 Czy pod sympatycznymi nazwami algorytmów kryją się rasiści? Chociaż trudno w to uwierzyć, gigant z Mountain View musiał w zeszłym miesiącu zmierzyć się z podobnymi zarzutami. Jak zwykle w tego typu kwestiach, rozgorzała dyskusja na temat politycznej poprawności i granic wolności słowa. A może problem nie leży w Google, a w samych użytkownikach wyszukiwarki? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023 Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700