Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 06:00 min Ikona

Współpraca nie na 100, lecz na 200%! Case Study ze współpracy z firmą Allsport

Czy można osiągnąć zadowalające wyniki dla strony, która wcześniej nie była pozycjonowana? Nasze działania udowadniają, że tak! Rok współpracy wystarczył, aby z niewidocznej witryny stać się taką, która jest zgodna z wytycznymi Google oraz atrakcyjna dla użytkowników sieci – a zatem potencjalnych klientów – a na dodatek rozpoznawalna już nie tylko na poziomie lokalnym. Oto, jakie wyniki uzyskaliśmy:
         
   

Kilka słów o firmie

Allsport – zaopatrzenie imprez sportowych

Firma Allsport specjalizuje się w obsłudze oraz kompleksowym zaopatrzeniu imprez sportowych. W ramach prowadzonej działalności zajmuje się produkcją koszulek z nadrukiem oraz pucharów i medali przygotowywanych na zamówienie. Oferta obejmuje również pozostałe elementy odzieży (spodnie, bluzy), a także produkty specjalne.

Celem przedsiębiorstwa jest dostarczanie klientom wysokiej jakości pamiątkowych przedmiotów związanych z określoną dyscypliną sportową. Indywidualnie podchodzi do realizowanych zleceń, proponując stworzenie oryginalnego produktu na podstawie przygotowanego i zatwierdzonego wcześniej projektu. W ten sposób firma Allsport wspiera małe i duże wydarzenia sportowe, urozmaicając je o obecność koszulek z nadrukiem oraz gadżetów.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania

Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy we wrześniu 2017 roku, przy czym warto zaznaczyć, że strona www.allsport.net.pl nie była wcześniej pozycjonowana. Podjęliśmy więc działania, które miały na celu zwiększenie ruchu na stronie i pozyskanie wyższych pozycji w wyszukiwarce Google. Było to zresztą tożsame z tym, czego poprzez współpracę z Sunrise System chciał sam Klient. Jego sprecyzowane oczekiwania wobec zleconego pozycjonowania obejmowały ponadto zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów oraz zdobycie przewagi nad konkurencją.

Jakie kroki podjęliśmy

Klientowi zaproponowaliśmy formułę SEO Cloud, która – jak wynika z naszego doświadczenia – przynosi znakomite efekty, jeśli chodzi o pozycjonowanie nie tylko istniejących już stron, ale także tych, które dopiero mają zaistnieć w sieci, a tak właśnie było w przypadku domeny www.allsport.net.pl. Specjaliści ds. Pozycjonowania skupili się na optymalizacji strony internetowej oraz dopracowaniu kwestii technicznych. Następnym etapem było nasycenie serwisu wartościowymi, unikatowymi opisami oferty produktowej, czym zajęli się z kolei Specjaliści ds. Copywritingu.

Warto w tym miejscu podkreślić, że SEO Cloud umożliwia nam skupienie się już nie tylko na podstawowych wyrażeniach kluczowych, ale także całej chmurze wyrażeń określających prowadzoną działalność i tym samym gwarantujących lepszą widoczności w wyszukiwarce. Jednocześnie uatrakcyjniamy stronę na tyle, by została dostrzeżona i pozytywnie oceniona przez algorytmy Google (które są coraz bardziej wymagające względem wysoko rankingujących stron).

Efekt I

O 200% więcej wejść na stronę!

Wspólne działania przyniosły zadowalające rezultaty: domena www.allsport.net.pl, już po dwóch pierwszych miesiącach, zaczęła stopniowo zyskiwać coraz lepszą widoczność. Miesięcznie rejestrowaliśmy o ponad 200% więcej wejść na stronę, co było naprawdę imponującym wynikiem – szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że witryna Klienta nie była wcześniej pozycjonowana oraz że w sierpniu 2018 roku uruchomiona została nowa wersja serwisu. Dzięki naszym staraniom i dobrej współpracy z firmą tworzącą serwis internetowy nie tylko uniknęliśmy spadku widoczności strony, a wręcz wypracowaliśmy jeszcze lepsze efekty.
Wykres przedstawia procentowy wzrost liczby wejść na stronę od października 2017 do września 2018 roku. Źródło: Google Search Console
 
Zauważyliśmy również wyraźny, niemal 1000-procentowy (!) wzrost w obszarze wyświetleń (porównując pierwszy i ostatni miesiąc współpracy). Wiemy dzięki temu, że oferta docierała do znacznie większej liczby osób zainteresowanych zaopatrzeniem się w produkty sportowe. W ten sposób firma zaczęła pozyskiwać klientów nie tylko poprzez tradycyjną formę promocji, ale także za pośrednictwem Internetu.
 
 
Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy współpracy. Źródło: Google Search Console
Efekt II

Imponujący wzrost liczby wyrażeń kluczowych

Wykorzystaliśmy potencjał tkwiący w formule SEO Cloud – oprócz precyzyjnie dopasowanych fraz opisujących działalność klienta sięgnęliśmy po wyrażenia long tail, które mogły pojawić się w zapytaniach użytkowników sieci. Rozbudowa strony pod kątem treści była szalenie istotna dla powodzenia naszych założeń – w ten sposób mogliśmy swobodnie konkurować w naturalnych wynikach wyszukiwania. Chmurę wyrażeń poszerzaliśmy więc sukcesywnie o kolejne wyrażenia i na ich podstawie przygotowywaliśmy unikalne treści, które następnie publikowane były na stronie internetowej.

Nasze działania przyniosły kolejne pozytywne rezultaty: w ciągu roku zarejestrowaliśmy wzrost liczby wyrażeń kluczowych, na które serwis internetowy jest wyświetlany, aż o 870%! Wartość ta stale rośnie, co pozwala nam na prowadzenie kolejnych prac nad serwisem, mających na celu uzyskiwanie jeszcze lepszych efektów.
 

Wykres przedstawia procentowy wzrost liczby wyrażeń kluczowych, na jakie serwis jest wyświetlany. Źródło: Google Search Console

Dobrze przemyślane działania

Dzięki prężnej współpracy z Klientem osiągnęliśmy cele biznesowe i wypuściliśmy stronę internetową www.allsport.net na szerokie wody. Zainteresowanie asortymentem Allsport jest znacznie większe niż przed podjęciem przez nas działań – Klient był pozytywnie zaskoczony tak dużą i wciąż rosnącą liczbą zgłoszeń ofertowych pozyskanych za pośrednictwem Internetu.

Większy ruch na stronie oraz zajęcie wyższych pozycji w wyszukiwarce to kolejne rezultaty rocznych prac nad pozycjonowaniem strony www. Uzyskanie tak dobrych efektów możliwe było również dzięki dobrej współpracy z Klientem, który stale trzymał rękę na pulsie, zaopatrując nas w niezbędne informacje dotyczące prowadzonej działalności. Chętnie zapoznawał się także z otrzymywanymi przez nas raportami, w których przedstawialiśmy rezultaty naszej pracy.

„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z agencją Sunrise System i polecamy ją każdemu, kto myśli o przeniesieniu działalności do sieci. W ciągu niespełna roku nasza oferta zaczęła docierać do szerszego grona klientów, a sama firma stała się bardziej rozpoznawalna na terenie całego kraju – a o to przecież chodziło! Nie zamierzamy zwalniać i z przyjemnością będziemy dalej współpracować z Sunrise System. Otrzymaliśmy nie tylko świetne rezultaty, lecz także profesjonalne wsparcie oraz bardzo dobry kontakt zarówno ze strony naszego opiekuna, jak i specjalistów ds. Pozycjonowania.” – podsumowuje Aleksandra Grabowska, przedstawicielka firmy Allsport.
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:30 min 13.03.2008 Wyszukiwarki, w tym oczywiście również Google, właściwie nigdy nie radziły sobie z technologią Flash. Dlatego strony zbudowane z wykorzystaniem tej technologii miały bardzo utrudnioną drogę do wysokich pozycji. Najczęściej po prostu trzeba zmienić całe witryny. Ostatnio jednak pojawił się ciekawy program, który pozwala przedstawić zawartość animacji Flash w formie tekstowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 16.11.2009 Jesień, wielkimi krokami zbliża się zima, a więc okres zachorowań można uznać za otwarty. Sezon grypowy w pełni, a Google serwuje nam kolejną nowość. Tym razem zdrowotną, a dokładniej szacuje aktywność grypy na świecie. I robi to w taki sposób, że mieszkańcom Ameryki podpowiada nawet, gdzie mogą się zaszczepić. Zapraszamy do zapoznania się z Google Flu Trends. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:30 min 04.09.2008 W naszym kraju wciąż jeszcze pokutuje przeświadczenie, że duże, znane marki nie muszą inwestować w promocję swojego wizerunku. Jak pokazuje przykład największych brandów z USA to właśnie Ci najwięksi bardzo mocno skupiają się na dbaniu o swój wizerunek - również poprzez kampanie w wyszukiwarkach, w wynikach płatnych i organicznych. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700