Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 24.08.2009

Caffeine, czyli Google jak kofeina

Bez Google ani rusz, można wręcz mówić o informacyjnym uzależnieniu od wyszukiwarki, uzależnieniu tak silnym jak od kofeiny. Nie bez powodu więc ostatnia aktualizacja silnika Google nosi nazwę Caffeine. Nie obyło się też bez zamieszania w branży pozycjonowania.

 

Rola nowej aktualizacji

 

Zadaniem Caffeine jest poszerzenie indeksu wyszukiwarki, zwiększenie szybkości odpowiadania na zapytania użytkowników oraz przewartościowanie wyników. Jest ich więcej, wyświetlają się szybciej. Aktualizacja wiąże się również z przejściem Google na nowy system plików Google File System 2, dzięki czemu wyszukiwarka zyska na szybkości.

Caffeine ma na celu także „wysprzątać” z wyników te bezwartościowe i uciążliwe, czyli spam. Pozycjonowanie niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki będzie więc zapewne jeszcze mniej skuteczne.

W informacjach zza oceanu wyczytać można, iż Caffeine będzie testowana poza sandboxem na jednym z Data Center Google.

Aspekt przewartościowania rankingu ma niewątpliwie największą rangę szczególnie dla tych, którzy mają powód, by lista wyników wyglądała tak, a nie inaczej 🙂 Po aktualizacji zwracane wyniki będą mieć lepszą jakość, roboty z jeszcze większą uwagą biorą bowiem pod uwagę słowa kluczowe – to po prostu kryterium o rosnącym znaczeniu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:10 min 07.08.2017 Dzięki staraniom Google piramida Maslowa zyskała nową, dodatkową kategorię. Do charakterystycznych cech samego jej wierzchołka – potrzeby samorealizacji – można dziś dodać jeszcze jeden punkt: poznawanie własnych potrzeb. Dzięki ulepszonej aplikacji każdy będzie mógł zadbać o „new feed experience”, czyli odkrywanie nowych zainteresowań poprzez funkcję śledzenia sugerowanych treści. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:30 min 19.05.2017 Jak wyprzedzić konkurencję i zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów? Na to pytanie marketingowcy stale poszukują odpowiedzi. Jedną z ciekawszych jest interaktywne wideo. Popularne marki stworzyły kreatywne filmiki, angażujące odbiorców w powstawanie ich treści. Czy taki pomysł sprawdzi się na dłużej? Przeczytajcie artykuł, obejrzyjcie filmiki i oceńcie sami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:00 min 03.02.2011 Numerowanie wyników wyszukiwania jest możliwe dzięki dodatkom do internetowch przeglądarek.  Cieszą się one rosnącą popularnością ze względu na liczne udogodnienia, jakie przynoszą: zwiększenie komfortu poruszania się w sieci dla internautów i większa łatwość monitorowania widoczności serwisu w wynikach przez właścicieli stron. Do wykorzystania jest wiele rodzajów wtyczek, dostępnych w sieci, na przykład Google Ordered List. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700