Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 11.02.2016

Twoja firma na Instagramie

Instagram to miejsce dla ludzi lubiących uwieczniać to, co ich otacza. To możliwość do dzielenia się zdjęciami wykonanymi i dopracowanymi w artystycznym ujęciu, oryginalnymi oraz przykuwającymi uwagę odbiorców. Każda marka, która chciałaby zaistnieć na Instagramie, powinna mieć stały dostęp do ciekawych wizualnie treści. Serwis jest zatem doskonałym miejscem do promocji bloga bądź innych form tzw. personal brandingu. Z pewnością odnajdą się tutaj również wszelkie firmy z branży turystycznej, gastronomicznej, modowej, artystycznej, czy produkcji i dystrybucji dóbr luksusowych.

 

Jak prowadzić marketing na Instagramie?

Aby skutecznie promować się za pośrednictwem tego serwisu, należy postawić na zaskakujący content i intrygujące materiały. To doskonałe miejsce do publikowania zdjęć oraz filmów, których użytkownicy internetu nie znajdą nigdzie indziej. Z pewnością sprawdzą się ujęcia kuluarowe, prezentujące wydarzenia firmowe, spotkania, sesje zdjęciowe itp. W doborze odpowiednich treści warto kierować się zasadą, w myśl której na Instagram ma trafić to, czego nie będzie na Facebooku czy Google+. Profil brandu powinien być skoordynowany z pozostałymi serwisami i stanowić ich uzupełnienie. Oznaczanie zdjęć hashtagami pozwoli internautom odnaleźć je nie tylko po nazwie firmy, ale także po tematyce. Skuteczność działań marketingowych zależy również od aktywności osoby prowadzącej profil. Publikowanie treści powinno bowiem iść w parze z kreatywnym komentowaniem i oznaczaniem na profilach innych użytkowników Instagrama. Wówczas zwiększa się szansa na dotarcie do jeszcze szerszego grona potencjalnych użytkowników.

 

 

Źródło: blog.socialapps.pl

 

 

Jakie zdjęcia i filmy publikować?

Popularność brandu budują polubienia. Podpowiadamy, w jaki sposób przygotowywać treści, które zostaną wysoko ocenione przez pozostałych użytkowników. Wnioski pochodzą z badań przeprowadzonych przez firmę Curalate zajmującą się analizą mediów.

 

1. Jasność

Choć ciemne zdjęcia przykuwają uwagę, to właśnie te jasne zdobywają większą ilość „polubień”.

2. Tło

Według analizy zdjęcia posiadające tło zdobyć mogą nawet o 30% „polubień” więcej, niż te bez tła, jak np. makrofotografia.

2. Kolor

Znaczenie kolorystyki jest kluczowe. Dominacja koloru niebieskiego jest bardziej korzystna, niż czerwonego.

3. Nasycenie barw

Badanie wskazało, że większą popularnością wśród użytkowników cieszą się zdjęcia o słabszym nasyceniu.

4. Struktura

Warto wybierać zdjęcia prezentujące strukturę sfotografowanego przedmiotu (duże zbliżenia).

5. Selfie

Im więcej, tym lepiej! To prawdziwy fenomen w zdobywaniu „polubień”.

 

Źródła:

Socialpress.pl

Marketerplus.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55