Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jest telewizja w Internecie, ma być Internet w telewizorze! Taki postulat tele- i sieciomaniaków wynika z badań przeprowadzonych przez Enterteinment Media Research i Wiggin na grupie tysiąca pięciuset respondentów, spośród których 75% deklaruje potrzebę dostępu do Internetu za pomocą telewizji.
Czy ten trend będzie się rozwijał? Wizja dostępu do Internetu z perspektywy kanap i za pomocą pilota brzmi zapewne kusząco. Dla reklamodawców taka sytuacja oznaczałaby potrzebę umiejętnego powiązania reklam w Internecie z telewizyjnymi. Połączenie medium najpopularniejszego przez minione dziesięciolecia i medium hiperpopularnego dziś i w przyszłości – to możliwość dotarcia… praktycznie do każdego.
Źródło: Wirtualnemedia
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: