Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest mierzalność efektów reklamowych. Szczególnie w dobie społeczeństwa informacyjnego, gdy kluczem do marketingowej mądrości i kieszeni konsumentów jest umiejętność wyciągania wniosków z umiejętnie odfiltrowanych i zinterpretowanych statystyk, danych, analiz.
Dlatego dwóch członków naszego zespołu o wybitnie analitycznych umiejętnościach, wiceprezes Zarządu Paweł Rybak i pełnomocnik Zarządu ds. organizacji i rozwoju Maciej Włodarczak, w minionym tygodniu zdali stosowne egzaminy i zyskali status Google Analytics Individual.
Możemy zatem zapewnić, że mamy kompetencje nie tylko w przygotowaniu, wdrożeniu i kontrolowaniu strategii reklamowych w wyszukiwarkach. Certyfikaty Google Analytics – nieliczne jeszcze w Polsce – dokumentują możliwość opracowania analizy dogłębnej, rzeczowej i użytecznej w modernizacji strony www pod kątem sprzedaży czy innych celów biznesowych. Google Analytics to czysta wiedza na temat strony internetowej i jej atrakcyjności, na temat użytkowników, ich zwyczajów i ścieżek surfowania po witrynie. A wiedzieć znaczy móc.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: