Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:05 min Ikona 19.07.2012

TradeTracker wkracza na rynek rosyjski

3 lipca 2012 roku – to może być przełomowa data w historii rosyjskiego rynku reklamy internetowej. W tym dniu TradeTracker otworzył swoje przedstawicielstwo w Moskwie (13 na świecie). Kolejny wielki gracz z dziedziny marketingu internetowego wkracza więc na rynek rosyjski.

TradeTracker to jedna z największych firm skupiająca się na marketingu internetowym.  Skupia wydawców, którzy promują żądaną stronę internetową. Ich wynagrodzenie funkcjonuje na zasadzie „nie zarabiasz – nie płacisz”, i jest rozliczane na podstawie jednego ze wskaźników:

 

– cpc (cost per click), czyli opłata za liczbę kliknięć w link prowadzący do strony, cpl (cost per  lead), czyli opłata za zwiększenie zainteresowania stroną,
– cpa (cost per action), czyli opłata za wykonanie konkretnej akcji przez użytkownika,
– cps (cost per sale), czyli opłata zależna od wielkości sprzedaży towarów lub usług,
– cpm (cost per mile), czyli opłata za każde tysiąc wyświetleń strony. 

 

Istnieje również możliwość ustalenia stałej opłaty za osiągnięcie konkretnych celów. Tak skonstruowany system opłat gwarantuje, wg TradeTracker, najlepszy zwrot inwestycji w reklamę w Internecie.

Na naszym rynku i rynkach zachodnich taki model promocji strony internetowej działa już dosyć długo i zdążyliśmy się do niego przyzwyczaić. Natomiast w Rosji taki system jest właściwie nieznany, co może się wkrótce zmienić. Czy rosyjski rynek reklamy w Internecie czeka rewolucja? Czas pokaże, ale jedno wydaje się być pewne: otwarcie biura firmy TradeTracker w Moskwie zapowiada postępujące zmiany na rosyjskim rynku reklamy internetowej. Jak twierdzi prezes TradeTracker w Rosji, Roman Klewcow, otwarcie moskiewskiego oddziału firmy to szansa dla przedsiębiorców nie tylko na promocję w kraju, ale w  całej Europie – dzięki rozbudowanej sieci wydawców na Zachodzie.

Niezależnie od tego, jaką formę ostatecznie przyjmie rynek reklamy w Rosji, pewnym jest, iż wzbudza on coraz większe zainteresowanie zarówno firm z branży marketingu internetowego, jak i samych reklamodawców. Eksperci są zgodni, iż najbliższe kilka lat to gwałtowny wzrost rosyjskiego Internetu – światowi potentaci dostrzegają ten potencjał i coraz śmielej inwestują w tamtejszy rynek. Warto być częścią tego procesu.

 

Źródła:

TradeTracker.ru

Press Release.ru

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55