Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 3:30 min Ikona

Sukces zbudowany na treści! Case study ze współpracy z firmą Gomar

Sukces zbudowany na treści! Case study ze współpracy z firmą Gomar

Lokalny biznes z dodatkiem pozycjonowania SEO Cloud, przyprawiony szczyptą optymalizacji i contentu – to przepis na sukces. Masz apetyt na więcej informacji? Sprawdź, jak wyglądał przebieg współpracy oraz jakie korzyści udało się uzyskać Klientowi.

Kilka słów o firmie

Firma GOMAR zajmuje się świadczeniem kompleksowych usług z zakresu robót ziemnych na terenie Wrocławia oraz najbliższych okolic. Działalność firmy stale ewoluuje, dostosowując się do panujących na rynku trendów. Obecnie głównym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa jest sprzedaż i montaż szamb betonowych jak również świadczenie usług z zakresu wynajmu i prac prowadzonych koparko-ładowarką.

Jakie były oczekiwania Klienta?

Współpracę z Przedsiębiorstwem GOMAR nawiązaliśmy w 2012 roku w oparciu o klasyczny model pozycjonowania na 5 wyrażeń kluczowych. Z początkiem 2018 roku rozpoczęliśmy dla Klienta realizację usługi SEO Cloud. Głównym celem jaki wówczas przed nami postawiono, było uzyskanie wysokich pozycji na hasła związane z montażem szamb betonowych na terenie Wrocławia i okolic. Poza tym Klient oczekiwał ogólnej poprawy widoczności strony koparkawroclaw.com.pl.

Jakie kroki podjęliśmy?

Do pracy nad witryną koparkawroclaw.com.pl podeszliśmy kompleksowo. Zaczęliśmy od instalacji narzędzia Google Search Console. To kluczowy krok, dzięki któremu mamy możliwość bieżącej weryfikacji efektów wprowadzanych zmian. Duży nacisk położyliśmy na kod źródłowy strony, gdzie w pierwszej kolejności zajęliśmy się zmianami optymalizacyjnymi w sekcji HEAD. Następnie poprawiliśmy strukturę nawigacji strony, zapewniliśmy odpowiednie przekierowania i rozbudowaliśmy serwis o dodatkowe podstrony. Ostatnim krokiem było skupienie się na treści. Regularna publikacja nowych tekstów w serwisie przyczyniła się do poprawy jego pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Efekt I

Potrójny skok widoczności

Sukcesywnie prowadzone działania pozwoliły na osiągnięcie wyznaczonego przez Klienta celu współpracy – hasła związane z montażem szamb betonowych na terenie Wrocławia i okolic zajęły topowe pozycje wyników wyszukiwania Google.

Tabela prezentuje średnie pozycje na wybrane hasła za okres maj 2021 r. Źródło: Google Search Console


Liczba wyrażeń kluczowych w TOP 10 wyników wyszukiwania od początku współpracy wzrosła o 208%, a ogólna widoczność strony o 250%.

Wykres prezentuje wzrost liczby fraz od stycznia 2018 r. do maja 2021 r. Źródło: Google Search Console

Efekt II

Zwiększony pakiet = Zwiększone możliwości

W 2020 roku Klient podjął decyzję o rozszerzeniu pakietu SEO Cloud do SEO Cloud Plus, co ze względu na zawartą w nim usługę copywringu, dało nam więcej możliwości w zakresie rozbudowy contentu. Współpracując w ramach zwiększonego pakietu w ciągu 6 miesięcy podwoiliśmy liczbę dotychczasowych wyświetleń strony. Co istotne, wzrost na podobnym poziomie odnotowaliśmy także w ilości kliknięć.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od stycznia 2018 r. do maja 2020 r. Źródło: Google Search Console

Bieżące dostosowywanie strategii dla maksymalnego efektu

Z uwagi na specyfikę branży Klienta, charakteryzującą się ograniczonym gronem potencjalnych odbiorców, nakreślenie przemyślanej strategii marketingowej miało kluczowe znaczenie. Po 2 latach współpracy, postanowiliśmy pójść o krok dalej i przejść na model SEO Cloud Plus. Taka decyzja, podjęta ze strony Klienta dała nam szansę na poświęcenie uwagi na dodawanie nowych treści co w efekcie przełożyło się na zwiększenie ilości wyświetleń i kliknięć.

„Wiemy jak istotnym czynnikiem w funkcjonowaniu firmy jest solidna pozycja w Internecie. Chcąc ułatwić Klientom korzystanie z oferowanych przez nas usług zdecydowaliśmy się na pomoc specjalistów z zakresu e-marketingu. Współpracę z firmą Sunrise System oceniamy bardzo pozytywnie – nie tylko z uwagi na osiągnięty efekt biznesowy, ale również wzorową jakość obsługi Klienta”.

Mariusz Wojtkiewicz, Właściciel

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Reklamy AdWords w Mapach Google Ikona 00:00 min 29.04.2016 Stało się! Reklamy oficjalnie zawitały już do wyników wyszukiwania w Mapach Google. Od ok. 18 kwietnia możemy jeszcze skuteczniej docierać do odbiorców lokalnych. Po kilku miesiącach testów Google ostatecznie zdecydowało się na ten krok i dało nam jeszcze jedno narzędzie do rozwoju swojego biznesu. Jak to wygląda w praktyce? Czy użytkownicy będą klikać i odwiedzać naszą firmę? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:55 min 19.05.2011 Top - 3 linków sponsorowanych coraz bardziej przypomina wyniki naturalne Google. Wydłużona pierwsza linijka tekstu wsparta została dodatkową promocją adresu strony. Wszystko po to, aby jeszcze mocniej skupić oko internauty na pierwszych reklamach w rankingu reklam. Rozwiązanie testowane obecnie przez Google może pomóc również w promocji... wejść bezpośrednich na stronę internetową. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 00:40 min 26.10.2009 Google to od dawna nie tylko sama wyszukiwarka i powiązane z nią funkcje "wyszukiwarkowe". To prężnie działająca firma, inwestująca ogromne pieniądze w rozwój nowych technologii, nowych pomysłów oraz nowych produktów i rynków. Nic więc dziwnego, że w ostatnim czasie głośno się zrobiło o nowej funkcji wyszukiwania muzyki. Czy jest to początek większego projektu? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700