Ikona 6:15 min Ikona Sunrise System

Case study ze współpracy z marką Rehból

Branża: terapia manualna Domena:rehbol.pl
Rehból to gabinety terapii manualnej oferujące pomoc w leczeniu bólów głowy, kręgosłupa, kończyn górnych i dolnych. Firma prowadzi usługi rehabilitacji okołooperacyjnej, fizykoterapii, laseroterapii, ultradźwięków, masaży, jak również wielu innych, wspomagających powrót do zdrowia. W gabinetach przyjmują lekarze oraz rehabilitanci i fizykoterapeuci, którzy indywidualnie pracują z każdym pacjentem.

Start współpracy
Pierwszym krokiem, jaki zrobiliśmy na etapie rozmów o podjęciu współpracy, był wywiad dotyczący oczekiwań i potrzeb firmy Rehból. Wstępne badanie strony wskazało obszary, które należało poprawić, aby uczynić serwis bardziej przyjaznym – przede wszystkim dla użytkowników. Audyt SEO wykazał, że czekają nas prace związane z gruntowną przebudową strony i zmianą jej wyglądu, a także rozbudową oraz z optymalizacją techniczną serwisu.

Współpracę rozpoczęliśmy od sierpnia 2020 roku i mieliśmy jasno wyznaczone cele ze strony Rehbólu. Naszym zadaniem było skuteczne połączenie działań w zakresie budowy strony od podstaw, jej migracji na nowy silnik oraz optymalizacji pod kątem SEO. Tak zakrojone prace, uwzględniające zmianę strony często stanowią wyzwanie dla utrzymania już osiąganych wyników, a my chcieliśmy je dodatkowo poprawić. Klient wskazał, że zależy mu na dotarciu do większej liczby odbiorców. Nie bez powodu wybrał model usługi uwzględniający stworzenie strony internetowej. Było to podyktowane maksymalną oszczędnością czasu. Klient chciał przekazać w nasze ręce wszelkie aspekty techniczne.


Wypracowane efekty
Prace koncepcyjne, opracowanie projektu i stworzenie zupełnie nowej strony, optymalizacje i działania contentowe – to wszystko w zaledwie rok zapewniło świetne efekty:
  • Ponad 135 tys. wyświetleń dla nowo zbudowanej witryny w wynikach wyszukiwania w ciągu ostatniego roku współpracy
  • O 230% więcej kliknięć organicznych strony w wynikach wyszukiwania
  • 4x więcej fraz, na które strona www klienta rankinguje
  • Całkowita zmiana wyglądu strony pod kątem UI/UX
Wykres obrazuje zmiany w zakresie liczby fraz w TOP3 i TOP10 (Źródło: Senuto)
 
Podjęte działania

Wybór obszarów onsite wymagających poprawy

W oparciu o wstępną analizę oraz wywiad z Klientem dotyczący celów określiliśmy główne obszary, które wymagały podjęcia konkretnych działań optymalizacyjnych. Z uwagi na szczególny charakter działalności Klienta postawiliśmy na zwiększenie użyteczności serwisu dla odbiorców. Zależało nam na tym, aby do strony Klienta docierały osoby, potrzebujące oferowanych przez niego świadczeń i uzyskały potrzebne informacje.

Właśnie dlatego duży potencjał dostrzegliśmy w całkowitej zmianie serwisu. Po zbudowaniu strony, skupiliśmy się na aspektach bardzo mocno związanych z działaniami w obrębie samej witryny, aby stała się bardziej przyjazna dla odbiorców, a następnie zaproponowaliśmy pewne rozwiązania offsite.


Optymalizacja strony www

W ramach działań optymalizacyjnych zbudowaliśmy nową stronę, korzystając zgodnie z życzeniem Klienta z migracji treści z dotychczasowej witryny. Proces przygotowania witryny konsultowaliśmy, na kolejnych etapach, dbając o uzyskanie efektu spełniającego oczekiwania Klienta, ale też odpowiadającego trendom UX. Ponadto w ramach działań przeprowadziliśmy, m.in.

  • fundamentalną analizę i optymalizację techniczną serwisu
  • weryfikację stron z mało wartościowym contentem
  • rozbudowę serwisu w oparciu o keyword research
  • optymalizację wizytówek w Google Moja Firma

Przygotowanie i redakcja treści na stronie

Mając na uwadze główne cele Rehbólu oraz specyfikę branży dostrzegliśmy potencjał w: częściowo redakcji przeniesionych treści ze starej strony, częściowo – tworzeniu nowych treści. Chcieliśmy, aby wprowadzone teksty odpowiadały nadrzędnemu zadaniu – uczynieniu strony bardziej przyjazną i użyteczną dla odbiorców. Dlatego nasz zespół copywriterów skoncentrował się przede wszystkim na charakterze informacyjnym tekstów, z których osoby zainteresowane mogłyby wynieść wartościowe dla siebie wiadomości.


Stała obsługa Klienta

Zbudowanie strony i zadbanie o jej widoczność w internecie wymagało z naszej strony ścisłej współpracy z Rehbólem oraz licznych konsultacji. Dzięki temu wypracowaliśmy w ramach określonego budżetu rozwiązanie, które z jednej strony spotkało się z uznaniem Klienta, a z drugiej – zapewniło dobry grunt pod prace optymalizacyjne. Wsparcie ze strony dedykowanego Doradcy Klienta umożliwiło sprawną realizację wszelkich formalności, jak też zapewniało dostęp na bieżąco do najważniejszych informacji zarówno po naszej, jak i po Klienta stronie.


Zmiany dotyczące UX

Zbudowanie strony o nowoczesnym, lekkim designie było jednym z kluczowych elementów naszej współpracy z Rebólem. Nad przygotowaniem projektu pracował zespół składający się ze specjalisty ds. SEO, redaktora stron internetowych oraz UI/UX designera.

Po nawiązaniu współpracy poprosiliśmy o przesłanie nam briefu, na podstawie którego opracowaliśmy 3 propozycje wyglądu strony. Po wybraniu jednej z nich rozpoczęliśmy prace nad ostatecznym projektem strony. Uwzględniliśmy przyjazną dla użytkownika strukturę witryny, mając na uwadze liczbę podstron oraz sposób ich osadzenia w serwisie. Zastosowaliśmy na stronie takie funkcjonalności jak:

  • Czat Facebooka
  • Formularz kontaktowy
  • Blog
  • Wyszukiwarkę treści

Zadbaliśmy także o responsywność strony, żeby prawidłowo działała na każdym urządzeniu – również mobilnym – bez względu na jego rozmiary. Praca nad przygotowaniem ostatecznej wersji i jej wdrożeniem zajęła 33 dni. Od tego momentu dbamy stale o zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania i bezpiecznych back’upów, a także rozbudowujemy i optymalizujemy witrynę pod kątem SEO.

wygląd przed zmianą


wygląd po zmianie
Podsumowanie

Naszym zadaniem było zrealizowanie celów Klienta i sukcesywnie do tego dążyliśmy. Najlepszym dowodem są rosnące liczby wyświetleń i kliknięć witryny. Przy tej kooperacji ważne było dla nas także zadbanie o stworzenia nowej strony atrakcyjnej wizualnie oraz wpisującej się w trendy. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym i doświadczeniu UI/UX Designerów wypracowaliśmy świetne efekty również na tym polu, co potwierdza Hubert Mroczek, specjalista po stronie Rehból odpowiedzialny za współpracę z nami:

„Skorzystanie z usług Sunrise System było bardzo dobrym pomysłem. Nasza strona internetowa zmieniła całkowicie wygląd i na pewno zyskała na atrakcyjności. Dużo lepiej prezentuje naszą ofertę, a korzystanie z niej stało się bardziej intuicyjne. Gdy te zmiany zachodziły, my tak naprawdę nie musieliśmy się niczym zajmować – wskazywaliśmy rozwiązania, które nam się podobały i sugerowaliśmy pewne zmiany, a wszystkie techniczne sprawy załatwiał Sunrise. Dodatkowym plusem jest to, że usługa obejmowała nie tylko budowę nowej strony, ale też prace związane z jej utrzymaniem oraz zwiększeniem rozpoznawalności w sieci. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i możemy polecić usługi Sunrise System innym.”

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Case study ze współpracy z marką Noffo Ikona 05:45 min Stały monitoring oraz dynamiczne reagowanie na zmiany przyczyniły się do sukcesu prowadzonych kampanii reklamowych w środowisku Google dla naszego Klienta – marki oferującej produkty wyposażenia wnętrz.  Dzięki gruntownej analizie danych oraz wieloletniej praktyce w obszarze kampanii reklamowych nasi Certyfikowani Specjaliści Google Ads przygotowali najbardziej optymalną strategię reklamową – a jej kulisy przedstawiają w tym case study. Czytaj więcej
Wysokoprocentowe wzrosty na stronie z niskoprocentowymi alkoholami Ikona 00:35 min Przedsiębiorcy często zastanawiają się jak zmaksymalizować efekty pozycjonowania sklepu internetowego. Naszym rozwiązaniem jest usługa SEO Cloud z optymalizacją konwersji! Dzięki niej zwiększony poprzez pozycjonowanie ruch jest monetyzowany. Takie właśnie rozwiązanie wykorzystaliśmy we współpracy z właścicielem sklepu winespot.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych Ikona 5:30 min Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań. Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700