Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 6:15 min Ikona Sunrise System

Case study ze współpracy z marką Rehból

Branża: terapia manualna Domena:rehbol.pl
Rehból to gabinety terapii manualnej oferujące pomoc w leczeniu bólów głowy, kręgosłupa, kończyn górnych i dolnych. Firma prowadzi usługi rehabilitacji okołooperacyjnej, fizykoterapii, laseroterapii, ultradźwięków, masaży, jak również wielu innych, wspomagających powrót do zdrowia. W gabinetach przyjmują lekarze oraz rehabilitanci i fizykoterapeuci, którzy indywidualnie pracują z każdym pacjentem.

Start współpracy
Pierwszym krokiem, jaki zrobiliśmy na etapie rozmów o podjęciu współpracy, był wywiad dotyczący oczekiwań i potrzeb firmy Rehból. Wstępne badanie strony wskazało obszary, które należało poprawić, aby uczynić serwis bardziej przyjaznym – przede wszystkim dla użytkowników. Analiza pokazała, że czekają nas prace związane z gruntowną przebudową strony i zmianą jej wyglądu, a także rozbudową oraz z optymalizacją techniczną serwisu.

Współpracę rozpoczęliśmy od sierpnia 2020 roku i mieliśmy jasno wyznaczone cele ze strony Rehbólu. Naszym zadaniem było skuteczne połączenie działań w zakresie budowy strony od podstaw, jej migracji na nowy silnik oraz optymalizacji pod kątem SEO. Tak zakrojone prace, uwzględniające zmianę strony często stanowią wyzwanie dla utrzymania już osiąganych wyników, a my chcieliśmy je dodatkowo poprawić. Klient wskazał, że zależy mu na dotarciu do większej liczby odbiorców. Nie bez powodu wybrał model usługi uwzględniający stworzenie strony internetowej. Było to podyktowane maksymalną oszczędnością czasu. Klient chciał przekazać w nasze ręce wszelkie aspekty techniczne.


Wypracowane efekty
Prace koncepcyjne, opracowanie projektu i stworzenie zupełnie nowej strony, optymalizacje i działania contentowe – to wszystko w zaledwie rok zapewniło świetne efekty:
  • Ponad 135 tys. wyświetleń dla nowo zbudowanej witryny w wynikach wyszukiwania w ciągu ostatniego roku współpracy
  • O 230% więcej kliknięć organicznych strony w wynikach wyszukiwania
  • 4x więcej fraz, na które strona www klienta rankinguje
  • Całkowita zmiana wyglądu strony pod kątem UI/UX
Wykres obrazuje zmiany w zakresie liczby fraz w TOP3 i TOP10 (Źródło: Senuto)
 
Podjęte działania

Wybór obszarów onsite wymagających poprawy

W oparciu o wstępną analizę oraz wywiad z Klientem dotyczący celów określiliśmy główne obszary, które wymagały podjęcia konkretnych działań optymalizacyjnych. Z uwagi na szczególny charakter działalności Klienta postawiliśmy na zwiększenie użyteczności serwisu dla odbiorców. Zależało nam na tym, aby do strony Klienta docierały osoby, potrzebujące oferowanych przez niego świadczeń i uzyskały potrzebne informacje.

Właśnie dlatego duży potencjał dostrzegliśmy w całkowitej zmianie serwisu. Po zbudowaniu strony, skupiliśmy się na aspektach bardzo mocno związanych z działaniami w obrębie samej witryny, aby stała się bardziej przyjazna dla odbiorców, a następnie zaproponowaliśmy pewne rozwiązania offsite.


Optymalizacja strony www

W ramach działań optymalizacyjnych zbudowaliśmy nową stronę, korzystając zgodnie z życzeniem Klienta z migracji treści z dotychczasowej witryny. Proces przygotowania witryny konsultowaliśmy, na kolejnych etapach, dbając o uzyskanie efektu spełniającego oczekiwania Klienta, ale też odpowiadającego trendom UX. Ponadto w ramach działań przeprowadziliśmy, m.in.

  • fundamentalną analizę i optymalizację techniczną serwisu
  • weryfikację stron z mało wartościowym contentem
  • rozbudowę serwisu w oparciu o keyword research
  • optymalizację wizytówek w Google Moja Firma

Przygotowanie i redakcja treści na stronie

Mając na uwadze główne cele Rehbólu oraz specyfikę branży dostrzegliśmy potencjał w: częściowo redakcji przeniesionych treści ze starej strony, częściowo – tworzeniu nowych treści. Chcieliśmy, aby wprowadzone teksty odpowiadały nadrzędnemu zadaniu – uczynieniu strony bardziej przyjazną i użyteczną dla odbiorców. Dlatego nasz zespół copywriterów skoncentrował się przede wszystkim na charakterze informacyjnym tekstów, z których osoby zainteresowane mogłyby wynieść wartościowe dla siebie wiadomości.


Stała obsługa Klienta

Zbudowanie strony i zadbanie o jej widoczność w internecie wymagało z naszej strony ścisłej współpracy z Rehbólem oraz licznych konsultacji. Dzięki temu wypracowaliśmy w ramach określonego budżetu rozwiązanie, które z jednej strony spotkało się z uznaniem Klienta, a z drugiej – zapewniło dobry grunt pod prace optymalizacyjne. Wsparcie ze strony dedykowanego Doradcy Klienta umożliwiło sprawną realizację wszelkich formalności, jak też zapewniało dostęp na bieżąco do najważniejszych informacji zarówno po naszej, jak i po Klienta stronie.


Zmiany dotyczące UX

Zbudowanie strony o nowoczesnym, lekkim designie było jednym z kluczowych elementów naszej współpracy z Rebólem. Nad przygotowaniem projektu pracował zespół składający się ze specjalisty ds. SEO, redaktora stron internetowych oraz UI/UX designera.

Po nawiązaniu współpracy poprosiliśmy o przesłanie nam briefu, na podstawie którego opracowaliśmy 3 propozycje wyglądu strony. Po wybraniu jednej z nich rozpoczęliśmy prace nad ostatecznym projektem strony. Uwzględniliśmy przyjazną dla użytkownika strukturę witryny, mając na uwadze liczbę podstron oraz sposób ich osadzenia w serwisie. Zastosowaliśmy na stronie takie funkcjonalności jak:

  • Czat Facebooka
  • Formularz kontaktowy
  • Blog
  • Wyszukiwarkę treści

Zadbaliśmy także o responsywność strony, żeby prawidłowo działała na każdym urządzeniu – również mobilnym – bez względu na jego rozmiary. Praca nad przygotowaniem ostatecznej wersji i jej wdrożeniem zajęła 33 dni. Od tego momentu dbamy stale o zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania i bezpiecznych back’upów, a także rozbudowujemy i optymalizujemy witrynę pod kątem SEO.

wygląd przed zmianą


wygląd po zmianie
Podsumowanie

Naszym zadaniem było zrealizowanie celów Klienta i sukcesywnie do tego dążyliśmy. Najlepszym dowodem są rosnące liczby wyświetleń i kliknięć witryny. Przy tej kooperacji ważne było dla nas także zadbanie o stworzenia nowej strony atrakcyjnej wizualnie oraz wpisującej się w trendy. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym i doświadczeniu UI/UX Designerów wypracowaliśmy świetne efekty również na tym polu, co potwierdza Hubert Mroczek, specjalista po stronie Rehból odpowiedzialny za współpracę z nami:

„Skorzystanie z usług Sunrise System było bardzo dobrym pomysłem. Nasza strona internetowa zmieniła całkowicie wygląd i na pewno zyskała na atrakcyjności. Dużo lepiej prezentuje naszą ofertę, a korzystanie z niej stało się bardziej intuicyjne. Gdy te zmiany zachodziły, my tak naprawdę nie musieliśmy się niczym zajmować – wskazywaliśmy rozwiązania, które nam się podobały i sugerowaliśmy pewne zmiany, a wszystkie techniczne sprawy załatwiał Sunrise. Dodatkowym plusem jest to, że usługa obejmowała nie tylko budowę nowej strony, ale też prace związane z jej utrzymaniem oraz zwiększeniem rozpoznawalności w sieci. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i możemy polecić usługi Sunrise System innym.”

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55