Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 4:10 min Ikona

Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o.

Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o.

Strona internetowa to wizytówka każdej firmy, prowadzącej działalność w wirtualnej przestrzeni! To ona często decyduje, czy internauta zostanie jej Klientem! Uwypuklenie mocnych stron przedsiębiorstwa i ciekawe wyeksponowanie oferty przy jednoczesnym uwzględnieniu użyteczności serwisu jest dziś kluczem do sukcesu! Współpraca ze spółką Centrum Pali jest przykładem wykorzystania nowoczesnego designu, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty obsługi strony przez jej użytkowników.


Kilka słów o firmie

Spółka Centrum Pali jest największym producentem prefabrykowanych pali żelbetowych i fundamentów palowych w Polsce. Jej produkty są dostarczane zarówno na rynek krajowy jak i zagraniczny (Szwecja, Dania, Niemcy, Anglia). Przedsiębiorstwo prowadzi dodatkową działalność edukacyjną za pośrednictwem portalu pale-prefabrykowane.pl, na którym udostępnia know-how w zakresie technologii i produkcji pali. Ponad 20-letnie doświadczenie, liczne certyfikaty i wysoka świadomość ekologiczna sprawiają, że marka Centrum Pali jest rozpoznawalna wśród szerokiego grona Klientów.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania Klienta?

Współpracę ze spółką Centrum Pali rozpoczęliśmy w maju 2020 roku. Głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki i wypromowanie technologii pali prefabrykowanych wśród mniejszych biur projektowych. Klientowi zależało na odświeżeniu i dostosowaniu strony pale-prefabrykowane.pl do potrzeb tych wykonawców. Doceniony przez zarządców firmy szereg innowacyjności technicznych, wykorzystywanych przez nas w technologii Website LEADer sprawił, że w grudniu 2020 roku przekazali nam swoją drugą stronę: centrumpali.pl.

Jakie kroki podjęliśmy?

Po wielu rozmowach, wspólnym ustaleniu strategii i wnikliwej analizie branży Klienta, wiedzieliśmy, że połączenie usługi Website LEADer z modelem pozycjonowania SEO Cloud, będzie idealnym rozwiązaniem. Miało ono pozwolić na odświeżenie przekazanych nam stron w taki sposób, aby stały się wirtualnymi wizytówkami spółki, zapadającymi w pamięci jej potencjalnych Klientów! Wykorzystanie technologii Website LEADer miało ponadto posłużyć jako sprawna technicznie baza dla wspomnianego modelu pozycjonowania, która poprawiłaby wyniki biznesowe firmy, uzyskiwane dzięki promocji w Internecie.

Efekt I

Odświeżenie stron internetowych i nadanie im nowego designu

Technologia Website LEADer, pozwoliła nam na określenie nowego – inspirowanego poprzednimi wersjami – designu stron. Rozbudowaliśmy menu, by umieścić w nich wszystkie kluczowe informacje związane z firmą i jej ofertą. Wdrożyliśmy formularze kontaktowe, by ułatwić szybki kontakt. Zachowaliśmy zieloną tonację stron, aplikując jednocześnie dodatkowe kolory – między innymi czerń, która nadała im spójności i szyku oraz oddzieliła wizualnie pewne elementy serwisów. W całym projekcie kluczowa była współpraca z UX Designerem, który zadbał o prostotę i intuicyjność stron, tak aby korzystanie z nich było wygodne dla użytkowników.

pale-prefabrykowane.pl – pierwotna strona internetowa

pale-prefabrykowane.pl – strona internetowa wykonana w ramach usługi Website LEADer

centrumpali.pl – pierwotna strona internetowa

centrumpali.pl – strona internetowa wykonana w ramach usługi Website LEADer

Efekt II

Poprawa postrzegania stron przez użytkowników i roboty Google

Istotnym elementem mającym zwiększyć konwersje było uwzględnienie zasad User Experience (UX). Zależało nam na tym, aby inteligentnie zaprojektowane strony spółki, skutkowały częstszym odzewem potencjalnych Klientów i pomagały w procesie ich zdobywania. Kluczowe okazało się zadbanie o nawigację oraz obszary Above the fold. W efekcie poprawiła się średnia pozycja stron w rankingu wyników wyszukiwania Google, wzrosła liczba ich wyświetleń oraz częstotliwość odwiedzin przez potencjalnych Klientów.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od maja 2020 r. do stycznia 2021 r.
Źródło: Google Search Console

Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od maja 2020 r. do stycznia 2021 r.
Źródło: Google Search Console

Serwis user friendly niezbędny na drodze do sukcesu w e-biznesie

Połączenie usługi Website LEADer i SEO Cloud, przyniosło Klientowi oczekiwane efekty biznesowe. Nowoczesna strona, która jest przyjazna Klientom i robotom Google, okazała się być kluczem do sukcesu w obszarze biznesowym firmy.

„Zależało nam na odświeżeniu serwisów i nadaniu im pewnego elementu nowoczesności – tak by zapadały w pamięci ich użytkownikom. Chcieliśmy poprawić ich ogólną kondycję – miały być proste, szybkie i zaprojektowane zgodnie z zasadami UX designu. Pracę specjalistów z Sunrise System oceniam bardzo wysoko! Szybka realizacja projektu, profesjonalne doradztwo oraz indywidualne dopasowanie strategii do naszych potrzeb. Polecam tę firmę innym przedsiębiorcom.”

Wojciech Kośnik, Kierownik Kluczowych Klientów w Centrum Pali Sp. z o.o.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Sukces zbudowany na treści! Case study ze współpracy z firmą Gomar Ikona 3:30 min Sukces w zakresie pozycjonowania oraz uzyskanie jak najwyżej pozycji w wynikach wyszukiwania to efekt wielu działań, takich jak m.in. optymalizacja sekcji HEAD czy rozbudowa serwisu o odpowiednio przygotowane treści. Dzięki współpracy z Sunrise System przekonał się o tym właściciel firmy Gomar. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych Ikona 5:30 min Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań. Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta. Czytaj więcej
Podwójna promocja – potrójny efekt – case study ze współpracy ze Śląskim Centrum Komputerowym Ikona 4:55 min Właściciel każdego sklepu internetowego zastanawia się, jak skutecznie zwiększyć widoczność swojego serwisu, a tym samym dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wraz z firmą Śląskie Centrum Komputerowe znaleźliśmy na to sposób, m.in. poprzez zastosowanie dwóch modeli pozycjonowania stron. Chcesz wiedzieć co jeszcze osiągnęliśmy dzięki takiemu rozwiązaniu? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700