Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 4:10 min Ikona

Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o.

Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o.

Strona internetowa to wizytówka każdej firmy, prowadzącej działalność w wirtualnej przestrzeni! To ona często decyduje, czy internauta zostanie jej Klientem! Uwypuklenie mocnych stron przedsiębiorstwa i ciekawe wyeksponowanie oferty przy jednoczesnym uwzględnieniu użyteczności serwisu jest dziś kluczem do sukcesu! Współpraca ze spółką Centrum Pali jest przykładem wykorzystania nowoczesnego designu, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty obsługi strony przez jej użytkowników.


Kilka słów o firmie

Spółka Centrum Pali jest największym producentem prefabrykowanych pali żelbetowych i fundamentów palowych w Polsce. Jej produkty są dostarczane zarówno na rynek krajowy jak i zagraniczny (Szwecja, Dania, Niemcy, Anglia). Przedsiębiorstwo prowadzi dodatkową działalność edukacyjną za pośrednictwem portalu pale-prefabrykowane.pl, na którym udostępnia know-how w zakresie technologii i produkcji pali. Ponad 20-letnie doświadczenie, liczne certyfikaty i wysoka świadomość ekologiczna sprawiają, że marka Centrum Pali jest rozpoznawalna wśród szerokiego grona Klientów.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania Klienta?

Współpracę ze spółką Centrum Pali rozpoczęliśmy w maju 2020 roku. Głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki i wypromowanie technologii pali prefabrykowanych wśród mniejszych biur projektowych. Klientowi zależało na odświeżeniu i dostosowaniu strony pale-prefabrykowane.pl do potrzeb tych wykonawców. Doceniony przez zarządców firmy szereg innowacyjności technicznych, wykorzystywanych przez nas w technologii Website LEADer sprawił, że w grudniu 2020 roku przekazali nam swoją drugą stronę: centrumpali.pl.

Jakie kroki podjęliśmy?

Po wielu rozmowach, wspólnym ustaleniu strategii i wnikliwej analizie branży Klienta, wiedzieliśmy, że połączenie usługi Website LEADer z modelem pozycjonowania SEO Cloud, będzie idealnym rozwiązaniem. Miało ono pozwolić na odświeżenie przekazanych nam stron w taki sposób, aby stały się wirtualnymi wizytówkami spółki, zapadającymi w pamięci jej potencjalnych Klientów! Wykorzystanie technologii Website LEADer miało ponadto posłużyć jako sprawna technicznie baza dla wspomnianego modelu pozycjonowania, która poprawiłaby wyniki biznesowe firmy, uzyskiwane dzięki promocji w Internecie.

Efekt I

Odświeżenie stron internetowych i nadanie im nowego designu

Technologia Website LEADer, pozwoliła nam na określenie nowego – inspirowanego poprzednimi wersjami – designu stron. Rozbudowaliśmy menu, by umieścić w nich wszystkie kluczowe informacje związane z firmą i jej ofertą. Wdrożyliśmy formularze kontaktowe, by ułatwić szybki kontakt. Zachowaliśmy zieloną tonację stron, aplikując jednocześnie dodatkowe kolory – między innymi czerń, która nadała im spójności i szyku oraz oddzieliła wizualnie pewne elementy serwisów. W całym projekcie kluczowa była współpraca z UX Designerem, który zadbał o prostotę i intuicyjność stron, tak aby korzystanie z nich było wygodne dla użytkowników.

pale-prefabrykowane.pl – pierwotna strona internetowa

pale-prefabrykowane.pl – strona internetowa wykonana w ramach usługi Website LEADer

centrumpali.pl – pierwotna strona internetowa

centrumpali.pl – strona internetowa wykonana w ramach usługi Website LEADer

Efekt II

Poprawa postrzegania stron przez użytkowników i roboty Google

Istotnym elementem mającym zwiększyć konwersje było uwzględnienie zasad User Experience (UX). Zależało nam na tym, aby inteligentnie zaprojektowane strony spółki, skutkowały częstszym odzewem potencjalnych Klientów i pomagały w procesie ich zdobywania. Kluczowe okazało się zadbanie o nawigację oraz obszary Above the fold. W efekcie poprawiła się średnia pozycja stron w rankingu wyników wyszukiwania Google, wzrosła liczba ich wyświetleń oraz częstotliwość odwiedzin przez potencjalnych Klientów.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od maja 2020 r. do stycznia 2021 r.
Źródło: Google Search Console

Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od maja 2020 r. do stycznia 2021 r.
Źródło: Google Search Console

Serwis user friendly niezbędny na drodze do sukcesu w e-biznesie

Połączenie usługi Website LEADer i SEO Cloud, przyniosło Klientowi oczekiwane efekty biznesowe. Nowoczesna strona, która jest przyjazna Klientom i robotom Google, okazała się być kluczem do sukcesu w obszarze biznesowym firmy.

„Zależało nam na odświeżeniu serwisów i nadaniu im pewnego elementu nowoczesności – tak by zapadały w pamięci ich użytkownikom. Chcieliśmy poprawić ich ogólną kondycję – miały być proste, szybkie i zaprojektowane zgodnie z zasadami UX designu. Pracę specjalistów z Sunrise System oceniam bardzo wysoko! Szybka realizacja projektu, profesjonalne doradztwo oraz indywidualne dopasowanie strategii do naszych potrzeb. Polecam tę firmę innym przedsiębiorcom.”

Wojciech Kośnik, Kierownik Kluczowych Klientów w Centrum Pali Sp. z o.o.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:00 min 20.07.2010 Zastanawiacie się, czy na całym świecie Google ma ok. 97% rynku wyszukiwania - jak to się dzieje w Polsce? W odpowiedzi między innymi na takie pytania o hegemonię wyszukiwarek powstała swoista "Googlowską mapę świata". Z pewnością konkurencja na rynku wyszukiwania pozytywnie wpływa na rozwój tego sektora, m.in. zmiany algorytmów, które zwiększają trudność  pozycjonowania oraz likwidują możliwości szybkiego i łatwego wypozycjonowania stron do TOP10. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 22.05.2014 Konferencja Google w Budapeszcie pozostawiła wiele pozytywnych wrażeń. Ciekawe wystąpienia, charyzmatyczni specjaliści, dzielący się swoją pasją oraz doświadczeniami, urokliwe miasto. Na tegoroczne spotkanie stawiło się przeszło 250 osób z większości krajów Europy Środkowo - Wschodniej. Najliczniejszą grupę stanowili pracownicy polskich agencji, dlatego mimo lokalizacji, język polski był dosyć popularny.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 13.05.2016 Minęły już czasy kiedy produkt z metką  „made in Poland” uznawało się za tandetny, mniej wartościowy czy też zwyczajnie obciachowy. Obecnie coraz częściej mamy do czynienia z tak zwanym patriotyzmem konsumenckim – wybieramy wyroby wyprodukowane w Polsce oraz angażujemy się w lokalne akcje, promujące polskość lub krajowych przedsiębiorców. Przejściowa moda? A może rosnąca świadomość konsumentów? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700