Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 4:10 min Ikona

Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o.

Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o.

Strona internetowa to wizytówka każdej firmy, prowadzącej działalność w wirtualnej przestrzeni! To ona często decyduje, czy internauta zostanie jej Klientem! Uwypuklenie mocnych stron przedsiębiorstwa i ciekawe wyeksponowanie oferty przy jednoczesnym uwzględnieniu użyteczności serwisu jest dziś kluczem do sukcesu! Współpraca ze spółką Centrum Pali jest przykładem wykorzystania nowoczesnego designu, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty obsługi strony przez jej użytkowników.


Kilka słów o firmie

Spółka Centrum Pali jest największym producentem prefabrykowanych pali żelbetowych i fundamentów palowych w Polsce. Jej produkty są dostarczane zarówno na rynek krajowy jak i zagraniczny (Szwecja, Dania, Niemcy, Anglia). Przedsiębiorstwo prowadzi dodatkową działalność edukacyjną za pośrednictwem portalu pale-prefabrykowane.pl, na którym udostępnia know-how w zakresie technologii i produkcji pali. Ponad 20-letnie doświadczenie, liczne certyfikaty i wysoka świadomość ekologiczna sprawiają, że marka Centrum Pali jest rozpoznawalna wśród szerokiego grona Klientów.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania Klienta?

Współpracę ze spółką Centrum Pali rozpoczęliśmy w maju 2020 roku. Głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki i wypromowanie technologii pali prefabrykowanych wśród mniejszych biur projektowych. Klientowi zależało na odświeżeniu i dostosowaniu strony pale-prefabrykowane.pl do potrzeb tych wykonawców. Doceniony przez zarządców firmy szereg innowacyjności technicznych, wykorzystywanych przez nas w technologii Website LEADer sprawił, że w grudniu 2020 roku przekazali nam swoją drugą stronę: centrumpali.pl.

Jakie kroki podjęliśmy?

Po wielu rozmowach, wspólnym ustaleniu strategii i wnikliwej analizie branży Klienta, wiedzieliśmy, że połączenie usługi Website LEADer z modelem pozycjonowania SEO Cloud, będzie idealnym rozwiązaniem. Miało ono pozwolić na odświeżenie przekazanych nam stron w taki sposób, aby stały się wirtualnymi wizytówkami spółki, zapadającymi w pamięci jej potencjalnych Klientów! Wykorzystanie technologii Website LEADer miało ponadto posłużyć jako sprawna technicznie baza dla wspomnianego modelu pozycjonowania, która poprawiłaby wyniki biznesowe firmy, uzyskiwane dzięki promocji w Internecie.

Efekt I

Odświeżenie stron internetowych i nadanie im nowego designu

Technologia Website LEADer, pozwoliła nam na określenie nowego – inspirowanego poprzednimi wersjami – designu stron. Rozbudowaliśmy menu, by umieścić w nich wszystkie kluczowe informacje związane z firmą i jej ofertą. Wdrożyliśmy formularze kontaktowe, by ułatwić szybki kontakt. Zachowaliśmy zieloną tonację stron, aplikując jednocześnie dodatkowe kolory – między innymi czerń, która nadała im spójności i szyku oraz oddzieliła wizualnie pewne elementy serwisów. W całym projekcie kluczowa była współpraca z UX Designerem, który zadbał o prostotę i intuicyjność stron, tak aby korzystanie z nich było wygodne dla użytkowników.

pale-prefabrykowane.pl – pierwotna strona internetowa

pale-prefabrykowane.pl – strona internetowa wykonana w ramach usługi Website LEADer

centrumpali.pl – pierwotna strona internetowa

centrumpali.pl – strona internetowa wykonana w ramach usługi Website LEADer

Efekt II

Poprawa postrzegania stron przez użytkowników i roboty Google

Istotnym elementem mającym zwiększyć konwersje było uwzględnienie zasad User Experience (UX). Zależało nam na tym, aby inteligentnie zaprojektowane strony spółki, skutkowały częstszym odzewem potencjalnych Klientów i pomagały w procesie ich zdobywania. Kluczowe okazało się zadbanie o nawigację oraz obszary Above the fold. W efekcie poprawiła się średnia pozycja stron w rankingu wyników wyszukiwania Google, wzrosła liczba ich wyświetleń oraz częstotliwość odwiedzin przez potencjalnych Klientów.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od maja 2020 r. do stycznia 2021 r.
Źródło: Google Search Console

Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od maja 2020 r. do stycznia 2021 r.
Źródło: Google Search Console

Serwis user friendly niezbędny na drodze do sukcesu w e-biznesie

Połączenie usługi Website LEADer i SEO Cloud, przyniosło Klientowi oczekiwane efekty biznesowe. Nowoczesna strona, która jest przyjazna Klientom i robotom Google, okazała się być kluczem do sukcesu w obszarze biznesowym firmy.

„Zależało nam na odświeżeniu serwisów i nadaniu im pewnego elementu nowoczesności – tak by zapadały w pamięci ich użytkownikom. Chcieliśmy poprawić ich ogólną kondycję – miały być proste, szybkie i zaprojektowane zgodnie z zasadami UX designu. Pracę specjalistów z Sunrise System oceniam bardzo wysoko! Szybka realizacja projektu, profesjonalne doradztwo oraz indywidualne dopasowanie strategii do naszych potrzeb. Polecam tę firmę innym przedsiębiorcom.”

Wojciech Kośnik, Kierownik Kluczowych Klientów w Centrum Pali Sp. z o.o.

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55