Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 5:30 min Ikona

Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych

Branża: odszkodowania Domena:funduszodszkodowan.pl

Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych koncentruje się na udzieleniu osobom ubezpieczonym pomocy w odzyskaniu należności z tytułu odszkodowań komunikacyjnych. Wsparcie opiera się na odkupieniu sprawy, gdzie odszkodowanie zostało obniżone i wypłaceniu Klientom z góry sumy pieniężnej ustalanej indywidualnie. Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych działa na terenie Polski i posiada Certyfikat Rzetelnej Firmy.

Start współpracy
Nasze rozmowy o współpracy rozpoczęły się od analizy potrzeb Klienta. W jej wyniku okazało się, że stronie Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych przydałby się przegląd. W odpowiedzi przygotowaliśmy w ciągu kilku dniu wstępną analizę, gdzie wskazaliśmy obszary, nad jakimi na pewno warto popracować. Wynikało z niej, że będziemy musieli skupić się przede wszystkim na działaniach onsite, poprawiając optymalizację techniczną oraz w znacznym stopniu popracować nad contentem.

Współpracę rozpoczęliśmy od stycznia 2020 roku i mieliśmy jasno wyznaczone cele ze strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych.

Naszym zadaniem było na wstępie wybranie takich wskaźników stosowanych w pozycjonowaniu stron, które w sposób rzeczywisty pokażą efektywność kampanii, np. zwiększenie liczby fraz w TOP 10, zwiększenie łącznej liczby fraz, na jakie będzie wyświetlać się witryna, jak też poprawa CTR.  Te oraz inne wybrane parametry pozwalały nam monitorować kondycję strony i realizację celów, tj.:

  • osiągnięcie wysokich pozycji,
  • zadbanie o cele wizerunkowe,
  • zwiększenie ruchu na stronie.
Wypracowane efekty
Wypracowaliśmy dla strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych rewelacyjne rezultaty:
  • Ponad 2 mln wyświetleń witryny w wynikach wyszukiwania
  • O 303% więcej kliknięć strony w wynikach wyszukiwania
  • Strona www wyświetla się na ponad 7000 fraz
  • Zwiększyliśmy średni CTR do 4.62%
  • Zoptymalizowaliśmy ponad 140 tys. znaków kluczowych treści
  • Zwiększyliśmy prędkość działania strony na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych
Wykres obrazuje zmiany w zakresie liczby fraz w TOP3 i TOP10 (Źródło: Senuto)
Podjęte działania
Określenie grupy docelowej

Jako grupą docelową dla Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych wskazaliśmy osoby, które doznały szkody, podlegającej wypłacie odszkodowania i chcą odzyskać jego realną wartość. Ponadto chcieliśmy, aby do strony Funduszu dotarli również ci, którzy nie są świadomi swoich praw i nie wiedzą, że nawet po upływie kilku lat od wypadku mogą dochodzić swoich roszczeń.

Wybór obszarów onsite wymagających poprawy

Biorąc pod uwagę grupę docelową, wstępną analizę strony oraz cele naszego Klienta wyznaczyliśmy główne obszary, w jakich konieczne będzie podjęcie działań. Do naszych głównych zadań należało przeprowadzenie w pierwszej kolejności optymalizacji od strony technicznej, której celem było lepsze dostosowanie witryny do wymagań robotów i algorytmów Google. W dalszych krokach zależało nam na rozbudowaniu strony o wartościowy content, jak również uczynienie jej bardziej przyjazną dla użytkowników.

Optymalizacja strony www

Podjęliśmy szereg działań optymalizacyjnych. W zależności od bieżących potrzeb przeprowadzamy je ponownie. Nie zawsze podejmujemy dokładnie takie same kroki, zawsze jednak mamy na uwadze aktualną sytuację, a więc nie tylko ofertę i oczekiwania Klienta, ale także konkurencję Klienta, sytuację gospodarczą, trendy, itp. W ramach działań przeprowadziliśmy, m.in.

  • keyword research dostosowany do Klienta
  • fundamentalną analizę i optymalizację techniczną serwisu obejmującą: meta tagi, nagłówki, linki canoniczne, nagłówki, linkowanie wewnętrzne, duplikaty wewnętrzne, shallow content, dane strukturalne
  • weryfikację stron z mało wartościowym contentem
  • analizę i poprawę wizytówki w Google Moja Firma
Przygotowanie i redakcja treści na stronie

Bazując na audycie SEO strony, przeprowadzonym jeszcze przed nawiązaniem współpracy, wiedzieliśmy, że konieczne będzie rozbudowanie treści o wartościowe i odpowiednio nasycone artykuły. Dostrzegliśmy duży potencjał w publikacjach specjalistycznych, proponując Klientowi dodatek w postaci usługi SIM Blog zapewniliśmy ciągłą, comiesięczną dostawę dopracowanych przez nasz zespół SEO Copywriterów treści. Wypracowaliśmy dzięki temu bardzo ciekawe rezultaty, np. jeden z naszych artykułów rankingował na ponad 1000 fraz w ciągu zaledwie miesiąca od publikacji

Budowanie profilu linkowego

Działania onsite zarówno techniczne, jak i contentowe zawsze prowadzimy w parze z link buildingiem. Na bazie analiz konkretnego przypadku, potrzeb strony i już posiadanego profilu linkowego przygotowujemy strategię. W tym przypadku zastosowaliśmy różne rodzaje linków w celu dywersyfikacji procesu oraz naturalizacji profilu

Zmiany dotyczące UX

Nie zawsze zmiany w obrębie UX/UI design są łatwo mierzalne, ich suma przekłada się z reguły na dłuższe sesje na stronie, czy chętniejsze przechodzenie pomiędzy podstronami. Jedną z takich zmian po naszej stronie było przeniesienie formularza kontaktowego oraz zmiana układu treści na stronie.

Widok przed zmianami

Widok po zmianach

Stała obsługa Klienta

We współpracy z nami Klienci otrzymują regularnie informacje o podejmowanych przez nas działaniach. Stała obsługa ze strony dedykowanego Doradcy Klienta zapewniła nie tylko dostęp do aktualnych informacji, obszernych analiz i konsultacji, ale również sprawną realizację wszelkich formalności związanych z przygotowaniem umowy oraz – z biegiem współpracy – także szybkie opracowanie aneksów.

Podsumowanie
Od rozpoczęcia współpracy wypracowaliśmy dla strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych świetne wyniki. Było to możliwe dzięki pogłębionej wstępnej analizie kondycji witryny i dopasowanej strategii pozycjonowania oraz zaangażowaniu całego zespołu projektowego. W efekcie uzyskaliśmy rezultaty, obok których trudno przejść obojętnie, co w ten sposób komentuje Piotr Kapcio, wspólnik Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych:
„Przekazanie naszej strony pod pozycjonowanie w ręce Sunrise System było dobrą decyzją. Przed rozpoczęciem współpracy otrzymałem konkretne informacje na temat słabych stron witryny, które można skutecznie poprawić i osiągnąć lepsze wyniki w rankingu Google. Po nawiązaniu współpracy otrzymywałem informacje o tym, jakie prace są prowadzone, a także jakie efekty przynoszą i konsultowałem z zespołem Sunrise nadchodzące działania. Po licznych rozmowach na temat prowadzonych analiz strony na kolejnych etapach współpracy wiem, że naszą witryną opiekują się osoby posiadające konkretną wiedzą i potrafiące ją wykorzystać w praktyce.”
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:45 min 13.10.2017 Jeśli choć obejrzałeś film „Star Trek” czy „Her”, z pewnością utrwaliłeś sobie obraz komputera, któremu można wydawać skomplikowane komendy. Dziś wizja ta nie wydaje się już tak odległa. Wyszukiwanie głosowe ma przed sobą ciekawą przyszłość, czego dowodem jest jego rosnąca popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Czy i w jaki sposób voice search wpływa na pozycjonowanie? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Snapchat wprowadza Memories i zmienia User Experience Ikona 03:40 min 11.07.2016 Tym, czym Snapchat wyróżnia się na tle innych portali społecznościowych jest ulotność prezentowanych treści, która przekłada się na ich większą autentyczność. Znikające po odtworzeniu zdjęcia czy filmy stanowią unikalny zapis chwili, naturalny i spontaniczny. Jednak po wprowadzonych w ostatnich dniach zmianach, wszystko to stało się w znacznym stopniu nieaktualne. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wpis firmy w Mapach Google: FAQ Ikona 02:00 min 25.03.2015 Kto stworzył wpis mojej firmy w Mapach Google? Jak połączyć stronę Google+ z wpisem w Mapach Google? Jak usunąć wpis mojej firmy? Czy mogę ukryć dokładny adres firmy? Pomimo wysiłków Google, zmierzających do uproszczenia sposobu tworzenia i optymalizacji wpisu swojej firmy, wciąż pojawia się mnóstwo pytań związanych z tym procesem. Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące tworzenia i zarządzania wpisem firmy w Mapach Google oraz Google Moja Firma. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700