Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 5:30 min Ikona

Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych

Branża: odszkodowania  Domena:funduszodszkodowan.pl
Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych koncentruje się na udzieleniu osobom ubezpieczonym pomocy w odzyskaniu należności z tytułu odszkodowań komunikacyjnych. Wsparcie opiera się na odkupieniu sprawy, gdzie odszkodowanie zostało obniżone i wypłaceniu Klientom z góry sumy pieniężnej ustalanej indywidualnie. Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych działa na terenie Polski i posiada Certyfikat Rzetelnej Firmy.

Start współpracy
Nasze rozmowy o współpracy rozpoczęły się od analizy potrzeb Klienta. W jej wyniku okazało się, że stronie Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych przydałby się przegląd. W odpowiedzi przygotowaliśmy w ciągu kilku dniu wstępną analizę, gdzie wskazaliśmy obszary, nad jakimi na pewno warto popracować. Wynikało z niej, że będziemy musieli skupić się przede wszystkim na działaniach onsite, poprawiając optymalizację techniczną oraz w znacznym stopniu popracować nad contentem.
Współpracę rozpoczęliśmy od stycznia 2020 roku i mieliśmy jasno wyznaczone cele ze strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych.

Naszym zadaniem było na wstępie wybranie takich wskaźników stosowanych w pozycjonowaniu, które w sposób rzeczywisty pokażą efektywność kampanii, np. zwiększenie liczby fraz w TOP 10, zwiększenie łącznej liczby fraz, na jakie będzie wyświetlać się witryna, jak też poprawa CTR.  Te oraz inne wybrane parametry pozwalały nam monitorować kondycję strony i realizację celów, tj.:

  • osiągnięcie wysokich pozycji,
  • zadbanie o cele wizerunkowe,
  • zwiększenie ruchu na stronie.

Wypracowane efekty
Wypracowaliśmy dla strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych rewelacyjne rezultaty:
  • Ponad 2 mln wyświetleń witryny w wynikach wyszukiwania
  • O 303% więcej kliknięć strony w wynikach wyszukiwania
  • Strona www wyświetla się na ponad 7000 fraz
  • Zwiększyliśmy średni CTR do 4.62%
  • Zoptymalizowaliśmy ponad 140 tys. znaków kluczowych treści
  • Zwiększyliśmy prędkość działania strony na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych
Wykres obrazuje zmiany w zakresie liczby fraz w TOP3 i TOP10 (Źródło: Senuto)
 
Podjęte działania

   Określenie grupy docelowej

Jako grupą docelową dla Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych wskazaliśmy osoby, które doznały szkody, podlegającej wypłacie odszkodowania i chcą odzyskać jego realną wartość. Ponadto chcieliśmy, aby do strony Funduszu dotarli również ci, którzy nie są świadomi swoich praw i nie wiedzą, że nawet po upływie kilku lat od wypadku mogą dochodzić swoich roszczeń.


Wybór obszarów onsite wymagających poprawy
Biorąc pod uwagę grupę docelową, wstępną analizę strony oraz cele naszego Klienta wyznaczyliśmy główne obszary, w jakich konieczne będzie podjęcie działań. Do naszych głównych zadań należało przeprowadzenie w pierwszej kolejności optymalizacji od strony technicznej, której celem było lepsze dostosowanie witryny do wymagań robotów i algorytmów Google. W dalszych krokach zależało nam na rozbudowaniu strony o wartościowy content, jak również uczynienie jej bardziej przyjazną dla użytkowników.


Optymalizacja strony www

Podjęliśmy szereg działań optymalizacyjnych. W zależności od bieżących potrzeb przeprowadzamy je ponownie. Nie zawsze podejmujemy dokładnie takie same kroki, zawsze jednak mamy na uwadze aktualną sytuację, a więc nie tylko ofertę i oczekiwania Klienta, ale także konkurencję Klienta, sytuację gospodarczą, trendy, itp. W ramach działań przeprowadziliśmy, m.in.

  • keyword research dostosowany do Klienta
  • fundamentalną analizę i optymalizację techniczną serwisu obejmującą: meta tagi, nagłówki, linki canoniczne, nagłówki, linkowanie wewnętrzne, duplikaty wewnętrzne, shallow content, dane strukturalne
  • weryfikację stron z mało wartościowym contentem
  • analizę i poprawę wizytówki w Google Moja Firma
 

Przygotowanie i redakcja treści na stronie

Bazując na audycie strony, przeprowadzonym jeszcze przed nawiązaniem współpracy, wiedzieliśmy, że konieczne będzie rozbudowanie treści o wartościowe i odpowiednio nasycone artykuły. Dostrzegliśmy duży potencjał w publikacjach specjalistycznych, proponując Klientowi dodatek w postaci usługi SIM Blog zapewniliśmy ciągłą, comiesięczną dostawę dopracowanych przez nasz zespół SEO Copywriterów treści. Wypracowaliśmy dzięki temu bardzo ciekawe rezultaty, np. jeden z naszych artykułów rankingował na ponad 1000 fraz w ciągu zaledwie miesiąca od publikacji


Budowanie profilu linkowego

Działania onsite zarówno techniczne, jak i contentowe zawsze prowadzimy w parze z link buildingiem. Na bazie analiz konkretnego przypadku, potrzeb strony i już posiadanego profilu linkowego przygotowujemy strategię. W tym przypadku zastosowaliśmy różne rodzaje linków w celu dywersyfikacji procesu oraz naturalizacji profilu


Zmiany dotyczące UX

Nie zawsze zmiany w obrębie UX/UI design są łatwo mierzalne, ich suma przekłada się z reguły na dłuższe sesje na stronie, czy chętniejsze przechodzenie pomiędzy podstronami. Jedną z takich zmian po naszej stronie było przeniesienie formularza kontaktowego oraz zmiana układu treści na stronie.

Widok przed zmianami

Widok po zmianach


Stała obsługa Klienta

We współpracy z nami Klienci otrzymują regularnie informacje o podejmowanych przez nas działaniach. Stała obsługa ze strony dedykowanego Doradcy Klienta zapewniła nie tylko dostęp do aktualnych informacji, obszernych analiz i konsultacji, ale również sprawną realizację wszelkich formalności związanych z przygotowaniem umowy oraz – z biegiem współpracy – także szybkie opracowanie aneksów.

Podsumowanie
Od rozpoczęcia współpracy wypracowaliśmy dla strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych świetne wyniki. Było to możliwe dzięki pogłębionej wstępnej analizie kondycji witryny i dopasowanej strategii pozycjonowania oraz zaangażowaniu całego zespołu projektowego. W efekcie uzyskaliśmy rezultaty, obok których trudno przejść obojętnie, co w ten sposób komentuje Piotr Kapcio, wspólnik Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych:
 
„Przekazanie naszej strony pod pozycjonowanie w ręce Sunrise System było dobrą decyzją. Przed rozpoczęciem współpracy otrzymałem konkretne informacje na temat słabych stron witryny, które można skutecznie poprawić i osiągnąć lepsze wyniki w rankingu Google. Po nawiązaniu współpracy otrzymywałem informacje o tym, jakie prace są prowadzone, a także jakie efekty przynoszą i konsultowałem z zespołem Sunrise nadchodzące działania. Po licznych rozmowach na temat prowadzonych analiz strony na kolejnych etapach współpracy wiem, że naszą witryną opiekują się osoby posiadające konkretną wiedzą i potrafiące ją wykorzystać w praktyce.”
Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55