Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Kiedy tworzysz tekst na swoją stronę internetową, bloga czy fanpage’a, z pewnością zwracasz uwagę na wiele czynników, mających wpływ na późniejszy wygląd artykułu. Na pewno dbasz o poprawność językową, tematyczność, ciekawość zawartych w nim informacji. Jednak zabiegi te nie zdadzą się na zbyt wiele, jeśli nie poświęcisz uwagi jednej, niezwykle ważnej rzeczy.
Każdy, kto prowadzi swoją stronę internetową dobrze wie, że w sieci istnieją setki konkurencyjnych witryn, które dążą do osiągnięcia wysokiej popularności w swojej branży. Większość z nich kieruje się podobnymi zasadami co Ty. Co więc zrobić, aby Twój tekst został dostrzeżony spośród wielu innych?
Aby pisany przez Ciebie tekst był ciekawy dla czytelnika, musi być on dostosowany do jego oczekiwań i potrzeb. Zanim zaczniesz tworzyć dany tekst, zastanów się, kto jest jego odbiorcą. Przykładowo, jeśli piszesz o rodzajach wiertarek udarowych, musisz pisać językiem konkretnym, wykorzystującym specjalistyczne zwroty, znane pracownikom stosującym te urządzenia. Jeśli natomiast piszesz o zabawkach, powinieneś wybierać raczej słownictwo trafiające do najmłodszych.
Jeśli chcesz wyróżnić się spośród wielu innych tekstów na ten sam temat, powinieneś znaleźć słabe strony treści konkurencji i dopracować je w swoich. Ogólne zapoznanie się z tematem pozwala na uzyskanie obiektywnego spojrzenia na temat, a także dostrzeżenia dróg, jakie należy obrać, aby zainteresować odbiorcę.
Wyobraź sobie dwie reklamy tego samego samochodu. Pierwsza z nich posiada hasło nawiązujące do tego, że jest to nowy model znanej i cenionej marki. Druga natomiast mówi o tym, że dane auto posiada intuicyjny system nawigacji, duży bagażnik oraz ekonomiczny silnik o niskim spalaniu. W obu wersjach przedstawiono pewne korzyści, jednak każdy zgodzi się, że to w przypadku tej drugiej reklama zadziałała lepiej. Dlaczego?
Dlatego, że skupiła się na zaletach, które mają bezpośredni wpływ na wygodę oraz obniżenie kosztów związanych z użytkowaniem tego pojazdu. Pisząc teksty na każdy temat musimy zadbać o to, aby zwrócić uwagę czytelnika przede wszystkim na te najbardziej atrakcyjne cechy produktu, które będą miały przełożenie na jego rzeczywiste potrzeby.
Jeśli więc dążysz do tego, aby Twój tekst wyróżniał się spośród innych propozycji konkurencji, wykorzystaj nasze rady! Z pewnością przyczynią się one do tego, że publikowane przez Ciebie treści będą znacznie ciekawsze i atrakcyjne dla odbiorcy. Pozytywne wrażenie użytkownika z kolei często ma przełożenie na współczynnik konwersji, a co za tym idzie większe zainteresowanie ofertą autorów.
Źródło: Search Engine Journal
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: