Ikona 05:00 min Ikona

100% skuteczności! Case Study ze współpracy z firmą ELDAN

Kilkuletnia współpraca przynosi wiele korzyści – przekonała się o tym firma ELDAN. Sezonowy charakter działalności Klienta oraz specyfika branży medycznej były ciekawym wyzwaniem. Oto, jakie rezultaty osiągnęliśmy:

   

Kilka słów o firmie

ELDAN – producent odzieży dla lekarzy

Firma ELDAN jest uznanym i cenionym producentem odzieży i obuwia dla branży medycznej. Cieszy się kilkunastoletnim doświadczeniem, dzięki czemu może poszczycić się szerokim gronem stałych i oddanych klientów. Posiada aktualny certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie projektowania i produkcji odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej.
Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

 

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą ELDAN w listopadzie 2009 roku. Naszym głównym celem było dotarcie do szerszej grupy nowych klientów poprzez budowanie silnej i zaufanej marki. Chcieliśmy zachęcić potencjalnych odbiorców do bliższego zapoznania się z ofertą poprzez zwiększenie klikalności, a w rezultacie ruchu na stronie. Stało się to ważne również ze względu na sezonowy charakter proponowanej przez Klienta oferty. Z naszych obserwacji wynika, że zainteresowanie odzieżą medyczną maleje w grudniu oraz miesiącach letnich. Zajęliśmy się zatem utrzymaniem popularności marki przez cały rok oraz umacnianiem jej pozycji w wyszukiwarce.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Podjęliśmy działania, które miały na celu ugruntowanie marki jako lidera w produkcji odzieży medycznej. Naszym podstawowym zadaniem było zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google – nie tylko w miesiącach największego zainteresowania ofertą, ale także poza nimi. W tym celu wybraliśmy 14 fraz o charakterze prestiżowym, które wyróżniły firmę ELDAN spośród konkurencji.

 

W dalszej kolejności skupiliśmy się na optymalizacji strony, która stała się przyjazna nie tylko dla użytkownika, ale także robotów Google. Oprócz optymalizacji kodu zdecydowaliśmy się również m.in. na wprowadzenie treści zwiększających specjalistyczny charakter witryny. Nasi specjaliści służyli też pomocą w dodatkowych kwestiach technicznych, co jeszcze bardziej usprawniło działanie witryny, a także ułatwiło nam skuteczne pozycjonowanie.

 

Dzięki podjętym działaniom osiągnęliśmy imponujące wyniki. Jednak by jeszcze bardziej ugruntować wysoką pozycję marki w wyszukiwarce Google, przy zachowaniu ciągłości dotychczasowych efektów, rozpoczęliśmy współpracę w ramach SEO Cloud Plus. Usługa ta pozwala poszerzać działania dotyczące promocji witryny w Internecie z wykorzystaniem nie tylko branżowych fraz kluczowych (z uwzględnieniem wyrażeń prestiżowych), ale również tych niszowych, wchodzących w skład tzw. długiego ogona.

 

Efekt I

 

Prestiżowe frazy w TOP3

 

Pozycjonowanie na listę 14 konkurencyjnych fraz przyniosło znakomite efekty – strona już od kilku lat utrzymuje stabilne pozycje w wyszukiwarce Google. Obecnie wszystkie frazy znajdują się TOP10, a aż 13 z 14 wyrażeń mieści się w pierwszej trójce naturalnych wyników wyszukiwania. Dzięki temu utrzymujemy popularność marki wśród osób korzystających z usług firmy ELDAN, a także zyskujemy zainteresowanie nowych klientów. Wysokie pozycje sprawiły, że strona stała się bardziej rozpoznawalna wśród potencjalnych odbiorców. W ten sposób osiągnęliśmy pierwszy z naszych celów.

Wykres przedstawia pozycję witryny www.eldan.pl w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane wyrażenia kluczowe od września 2015 do lipca 2017 roku.

 

Efekt II

 

Zainteresowanie w sezonie i poza nim

 

Podczas kilkuletniej współpracy zauważyliśmy, że działalność Klienta ma charakter poniekąd sezonowy (wyraźne spadki widoczne były w grudniu oraz w miesiącach letnich). Nasze działania musiały zatem sprawić, że odbiorcy będą odwiedzać witrynę w trakcie całego roku. Dzięki dalszemu skupieniu na optymalizacji witryny oraz intensywnym promowaniu listy konkurencyjnych fraz kluczowych zarejestrowaliśmy rekordowy ruch na stronie w postaci 22 425 kliknięć w marcu 2017, a także imponujący wynik 15 103 kliknięć w czerwcu 2017 – a zatem w miesiącu, w którym wcześniej notowane było znacznie mniejsze zainteresowanie witryną. Co równie istotne, średni CTR wyniósł 12,67% (od września 2015). W ten sposób wygenerowaliśmy większy ruch na stronie i sprawiliśmy, że odbiorcy chętnie zapoznają się z ofertą firmy ELDAN nie tylko w sezonie, także poza nim. Zrealizowaliśmy zatem również drugi z postawionych przed nami celów.

 

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń dla witryny www.eldan.pl od września 2015 do czerwca 2017 roku. Źródło: GSC

 

Skuteczność pozycjonowania na 100%

 

Zarówno sezonowy charakter działalności Klienta, jak i specyfika branży medycznej były ciekawym wyzwaniem. Dzięki optymalizacji witryny oraz odpowiedniemu pozycjonowaniu osiągnęliśmy najważniejszy cel – widoczność na szczycie wyników wyszukiwarki Google. To z kolei przyczyniło się do umocnienia marki oraz zwiększenia zainteresowania użytkowników. Tak zadowalające rezultaty sprawiły z kolei, że Klient zdecydował się na kontynuację współpracy, z wykorzystaniem możliwości, jakie daje SEO Cloud Plus. Potwierdza to prezes firmy ELDAN, Danuta Katarzyna Dziura:

 

„Współpraca z Sunrise System była dla nas korzystna. Nie dość, że zyskaliśmy stabilne pozycje w wyszukiwarce, to na dodatek zauważyliśmy większe zainteresowanie naszymi produktami. Z chęcią podjęliśmy więc dalsze kroki, by promować naszą stronę i zdecydowaliśmy się na umowę SEO Cloud Plus. Cieszymy się, ponieważ dzięki temu wciąż umacniamy pozycję naszej marki na rynku i możemy wyróżnić się spośród firm konkurujących z naszą ofertą.”
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c. Ikona 03:55 min Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji. Czytaj więcej
Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars Ikona 05:15 min Współpracą z firmą Polocars udowodniliśmy, że kompleksowe działania przynoszą najciekawsze rezultaty. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowaliśmy aż 180% wzrost wyświetleń domeny, co jest dowodem na znacznie większe zainteresowanie ofertą naszego Klienta obejmującą wynajem samochodów na terenie Poznania. Jakie kroki podjęliśmy? Wszystkiego dowiedzie się w prezentowanym case study. Czytaj więcej
Skok na wysokie pozycje! Ikona 05:05 min Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700